Po keleto valandų buvo nuspręsta patikrinti „Ford“ duomenų bazę. Ir žinote ką? Kompiuterio ekrane atsidarė langas, kuriame buvo rašoma ne tik automobilio techniniai duomenys, bet ir automobilio savininkų adresai. Sužinoję kas buvo paskutinis eksperimentinio „Shelby“ automobilio savininkas, keleto žmonių komanda iškart pradėjo ieškoti būdų kaip su juo susisiekti.
„Facebook“ socialinio tinklo pagalba susisiekę su automobilio savininku, į reto „Ford Mustang“ apžiūrą atvyko automobilių žurnalistas Alas Rogersas ir „Ford Mustang“ specialistas – Toddas Hollaras.
Išstudijavę automobilio kėbulo numerį, automobilio dokumentus, į apžiūrą atvykę automanai galutinai suprato, jog tai daugelį metų ieškotas „Shelby GT500 EXP“.
„Barrett-Jackson“ aukciono organizatoriai paskelbė, jog unikalų ir itin retą „Ford Mustang“ egzempliorių ruošiasi atrestauruoti. Kiekviena detalė, kiekviena smulkmena laukia talentingų meistrų dėmesio.
Automobilio restauracijos projektu užsiimsiantys aukciono organizatoriai taip pat paskelbė, jog kiekvienas automanas galės stebėti „Ford Mustang“ atgimimo eigą. Tai padaryti bus galima užsukus į
specialų tinklapį.
„Shelby GT500 EXP“ – eksperimentinis, itin retas, kuris prieš keletą dešimtmečių išriedėjo iš „Shelby“ kompanijos būstinės.
„Shelby GT500 EXP“ – kas tai per modelis? Tai – „Shelby“ inžinierių sukurtas prototipas, naujų inžinierinių sprendimų laboratorija. Jis nuo kitų „Mustang“ išsiskyrė kitokiomis kėbulo detalėmis, „Paxton“ kompresoriumi, specialiai šiam modeliui pritaikytomis pakabos detalėmis.
Automobilio ieškojusi komanda buvo priversta į pagalbą pasitelkti milžinišką duomenų bazę, kurioje pagal kėbulo numerį galima sužinoti visą istoriją.
Iš pradžių klasikinių automobilių paieška užsiimantys specialistai studijavo „Shelby“ kėbulo numerius. Juk tai buvo „Shelby“ prototipas, tad toks sprendimas iš pradžių atrodė logiškas.
„Shelby GT500 EXP“ – eksperimentinis, itin retas, kuris prieš keletą dešimtmečių išriedėjo iš „Shelby“ kompanijos būstinės.
„Shelby GT500 EXP“ – kas tai per modelis? Tai – „Shelby“ inžinierių sukurtas prototipas, naujų inžinierinių sprendimų laboratorija. Jis nuo kitų „Mustang“ išsiskyrė kitokiomis kėbulo detalėmis, „Paxton“ kompresoriumi, specialiai šiam modeliui pritaikytomis pakabos detalėmis.
Automobilio ieškojusi komanda buvo priversta į pagalbą pasitelkti milžinišką duomenų bazę, kurioje pagal kėbulo numerį galima sužinoti visą istoriją.
Iš pradžių klasikinių automobilių paieška užsiimantys specialistai studijavo „Shelby“ kėbulo numerius. Juk tai buvo „Shelby“ prototipas, tad toks sprendimas iš pradžių atrodė logiškas.