„Ford“ puikiai žinodama, jog pasaulis nėra rožėmis klotas ir retkarčiais sportiškų hečbekų pirkėjai turi antrą pusę, bent vieną vaiką ir reiklią uošvienę, automobilis su hečbeko kėbulo tipu ne visuomet gali būti racionaliausias pasirinkimas.
Jeigu kiekvieną kartą raukotės pažvelgę į „Focus ST“ hečbeką ir galvojate – „Velniai rautų, man reikia didesnės bagažinės!“, norime Jus pradžiuginti ir nuraminti – „Ford“ oficialiai pristatė „Focus ST“ universalą, į kurį sutalpinsite viską ką tik panorėsite. Padangų komplektą, šiek tiek nuo proto nušokusį šunį ar kelis lagaminus šlamšto. Sunku tuo patikėti? Patikėkite štai šiuo faktu – 1653 litrai, o tai yra maždaug 100 litrų daugiau negu „Volvo V90“. Aha!
Išskyrus ilgesnį kėbulo tipą, „Focus ST“ universalas yra absoliučiai identiškas „Focus „ST“ hečbekui. Tai reiškia, jog jis bus komplektuojamas su 4 cilindrų benzininiu arba dyzeliniu motorais, kurie išvystys atitinkamai 280 AG ir 190 AG.
Nepriklausomai nuo to, kuriam vairuotojo tipui priklausote, benzininis arba dyzelinis variklis galės būti komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine arba su 7 laipsnių automatine pavarų dėže. Norime pabrėžti, jog tai ne dviejų sankabų transmisija, o senamadiška, bet laiko patikrinta automatinė pavarų dėže, kuri turėtų būti gerokai patikimesnė negu anksčiau naudotos konfigūracijos.
Pirmą kartą „Focus ST“ istorijoje automobilis naudos elektronikos valdomą riboto praslydimo diferencialą, kurį „Ford“ specialistai gavo iš „Borg Warner“.
Priekyje sumontuotas diferencialas variklio išvystomą sukimo momentą tarp priekinių ratų paskirstys priklausomai nuo gautų duomenų iš gausybės daviklių, kurių dėka diferencialas turėtų užkirsti kelią nereikalingiems ratų prasisukimams.
Bent jau Vokietijoje „Focus ST“ kainuos nuo 31 900 eurų.