• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmasis Pasaulio ralio-kroso čempionato etapas Barselonoje buvo paženklintas praėjusių metų čempiono Mattiaso Ekstromo pergale. Jo „Audi S1 EKS RX Quattro” buvo nepralenkiama.
Antras kiek netikėtai finišavo šio čempionato naujokas – vokietis Timo Scheideris su „Ford Fiesta RXS“. Tai jau ne pirmos Timo lenktynės Pasaulio ralio-kroso čempionate, tačiau jis pirmą kartą dalyvaus visame čempionate – iki šiol vokietis lenktyniavo tik pavienius etapus.
Trečią vietą užėmė dar vienas „Fordas“ – Andreas Bakkerud su „Focus RS RX“.
Tuo pat metu čia vyko ir Europos ralio-kroso čempionato pirmasis etapas „Supercars“ klasėje. Pirmąsias varžybas laimėjo švedas Antonas Marklundas su „Volkswagen Polo“.
Lenktynės „Audi“ komandai prasidėjo ne taip jau gerai – per pirmuosius kvalifikacinius važiavimus nei vienas iš trijų „Audi“ automobilių nesublizgėjo. Galbūt kortas sumaišė lietus. Tačiau antrą lenktynių dieną šviečiant saulei patyręs Mattias Ekstromas išsiveržė į lyderius. Nors prieš pusfinalį dar pirmavo naujokas Timo Scheideris, tačiau finale iš starto pirmas iššokęs Ektromas niekam neužleido savo pozicijos.

Pirmasis Pasaulio ralio-kroso čempionato etapas Barselonoje buvo paženklintas praėjusių metų čempiono Mattiaso Ekstromo pergale. Jo „Audi S1 EKS RX Quattro” buvo nepralenkiama.
Antras kiek netikėtai finišavo šio čempionato naujokas – vokietis Timo Scheideris su „Ford Fiesta RXS“. Tai jau ne pirmos Timo lenktynės Pasaulio ralio-kroso čempionate, tačiau jis pirmą kartą dalyvaus visame čempionate – iki šiol vokietis lenktyniavo tik pavienius etapus.
Trečią vietą užėmė dar vienas „Fordas“ – Andreas Bakkerud su „Focus RS RX“.
Tuo pat metu čia vyko ir Europos ralio-kroso čempionato pirmasis etapas „Supercars“ klasėje. Pirmąsias varžybas laimėjo švedas Antonas Marklundas su „Volkswagen Polo“.
Lenktynės „Audi“ komandai prasidėjo ne taip jau gerai – per pirmuosius kvalifikacinius važiavimus nei vienas iš trijų „Audi“ automobilių nesublizgėjo. Galbūt kortas sumaišė lietus. Tačiau antrą lenktynių dieną šviečiant saulei patyręs Mattias Ekstromas išsiveržė į lyderius. Nors prieš pusfinalį dar pirmavo naujokas Timo Scheideris, tačiau finale iš starto pirmas iššokęs Ektromas niekam neužleido savo pozicijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Loeb


Abu šie sportininkai taip pat kovoja ir prestižiniame Vokietijos DTM čempionate ir abu yra iškovoję ne vieną čempiono titulą šiose lenktynėse. Todėl po finišo sportininkai juokavo, kad DTM lenktynės turbūt geriausiai tinka prie Pasaulio ralio-kroso kovų specifikos.
Šį kartą lenktynėse nedalyvavo nei vienas lietuvis - mat čia nevyko „Super 1600“ klasės lenktynės. Šios klasės kovos prasidės nuo kito etapo Portugalijoje. Tačiau lietuvių lenktynėse visgi buvo. „ESmotorsport-LitCon“ komandos lenktynininkas Ernestas Staponkus atvažiavo pasisemti patirties ruošiantis naujam sezonui.
„Lenktynių technika prieš šį sezoną labai patobulėjo. Stebėtinai stipriai atrodo „Volkswagen Sweden“ komanda. Jai Barselonoje nepasisekė, bet manau Peteris Solbergas yra vienas realiausių pretendentų į šių metų čempiono titulą,“ – sakė E. Staponkus.

REKLAMA

solberg


Lietuvių komanda šiose lenktynėse viešėjo ne veltui – „ESmotorsport-LitCon“ komandai šis sezonas pereinamasis – kitiems metams ekipa ruošia daug siurprizų tiek sirgaliams tiek ir savo priešininkams, nors Ernestas plačiau pakomentuoti apie naujienas kol kas griežtai atsisakė.
Tris kartus Pasaulio čempionatą laimėjęs Peteris Solbergas liko ketvirtas, po to kai finale likus porai ratų iki finišo jis padarė klaidą ir trečią vietą užleido A. Bakerudui.

marklund


Dar labiau nusivylęs iš Barselonos išvyko devynis kartus Pasaulio ralio čempionas Sebastianas Loebas, kuris šiame etape nepateko tarp 12 stipriausių.
Lenktynes stebėjo apie 25 000 žiūrovų. Kitas Pasaulio ralio-kroso čempionato etapas balandžio 22-23 dienomis vyks „Montalegre“ trasoje Portugalijoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų