Suomijos ralis visuomet iš Pasaulio ralio čempionato dalyvių reikalaudavo išskirtinės ištvermės. Greiti, apgaulingi ir painūs greičio ruožai dažna tampa spąstais net ir didžiulę patirtį turintiems lenktynininkams.
Nors gali pasirodyti, jog S. Ogierio pergalė yra tik laimingas atsitiktinumas, tačiau daugkartinis čempionas visą Suomijos ralio distanciją važiavo neįtikėtinai stabiliai.
61-ą pergalę iškovojęs lenktynininkas pranoko antroje vietoje likusį Pasaulio ralio čempionato lyderį Thierry Neuville iš „Hyundai“. Trečioje vietoje liko „M-Sport“ žvaigždė – Adrienas Fourmaxas. Jis nuo prancūzo atsiliko 1 min. ir 14,1 sek.
Į pergalę taikėsi nuo pradžių
S. Ogieris aukštą tempą pradėjo diktuoti dar penktadienio rytą. Penktadienį antrąjį greičio ruožą jam pavyko užsitikrinti lyderio poziciją, tačiau tai truko neilgai. Netrukus varžybose pradėjo dominuoti K. Rovanpera.
Deja, iš tolimesnės kovos iškrito vieną greičio ruožą laimėjęs Elfynas Evansas. Jis dėl pavaros gedimo turėjo aptarnavimo zonoje praleisti gerokai daugiau laiko negu buvo planuota. Dėl to jam buvo paskirta 2 min. ir 40 sek. bauda, o tai jį pašalino iš kovos dėl pergalės.
Atsižvelgdamas į susiklosčiusią padėtį, S. Ogieris nusprendė išlaikyti tolygų tempą ir stebėti kaip situacija klostysis toliau.
Iš dalies, ši strategija pasiteisino. Sekmadienį laimėjęs du rytinius greičio ruožus, K. Rovanpera trenkėsi į kelyje pasimaišiusį akmenį ir apsivertė. Ši klaida jį akimirksniu pašalinio iš dalyvių rikiuotės.
Čempionato lyderio persvara tirpsta
Susumavus Suomijos ralio rezultatus, Pasaulio ralio čempionato vairuotojų įskaitoje toliau pirmauja T. Neuville, su 168 taškais.
Antroje vairuotojų įskaitos vietoje įsitvirtino S. Ogieris, su 141 tašku, o trečioje vietoje – estas Ottas Tanakas, su 137 taškais.
Konstruktorių įskaitoje pirmaujanti „Hyundai“ turi nežymią persvarą (395 taškai) prieš „Toyota“ (375 taškai).
207 taškus surinkusi „M-Sport“ rikiuojasi trečia.