Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vakar, 2011 metų birželio 18 dieną vyko antras Fast Lap lenktynių etapas. Jis įvyko Rygos miesto teritorijoje esančioje Bikernieki trasoje. Tai tikrai išskirtinė ir įdomi trasa, tačiau apie viską iš eilės.
Pasiruošimas lenktynėms
Dažnai atvykę į lenktynes mes raukomės. Aiškiname kas padaryta ne taip. Tačiau patys susimastome, kiek darbo reikia įdėti, kad suorganizuoti geras lenktynes? Šį kartą Fast Lap komanda pasiūlė pabūti šalia Jų nuo pat lenktynių organizavimo pradžios.
Nepaisant, kad dar savaitę prieš tai reikia derinti visus reikalus, tačiau kelionė prasideda anksti ryte. 4.30 jau pajudėjome iš Vilniaus link Rygos.
Ilgam kelyje tokiu laiku tikrai ne daug mašinų sutiksi. Tačiau gali žavėtis bundančia gamta.
Kai dar daugelis buvo pakeliui į varžybas Fast Lap vyrukai jau ruošė savo darbo vietą.
Kartais lėkdami trasa net nesusimastome, kad prie Jus leidžiant važiuoti, organizatoriai kruopščiai ruošia visą trasą. Jie pagalvoja apie kiekvieno trasos posūkio saugumą ir trasos būklę. Kaip sakoma, viskas Jūsų saugumui.
Kartais dėl Fast Lap lenktynių net uošvienės Mersą reikia paversti saugos automobiliu. :)
Bikernieki trasa
Trasa kurioje vyko antras Fast Lap etapas yra įsikūrusi Rygos mieto pakraštyje. Paprastomis dienomis ji naudojamas kaip parkas. Žmonės trasos asfaltu važinėja dviračiais, bėgioja. Ir tik kai vyksta lenktynės trasa uždaroma. Pati trasa driekiasi vaizdingame miške. Kelio danga nėra pati naujausia, tačiau lygi. Tik šiokia tokia bėda su saugumu. Daugumoje vietų šalia trasos driekiasi tvora. Greičio gesinimo vietų nedaug. Tačiau galima pasirinkti kelias trasos konfigūracijas. Ta kurioje vyko Fast Lap lenktynės vadinama moto trasa. Ji apima tiek standartinę starto finišo tiesiąją, tiek lėtus posūkius miške su dideliais aukščio pasikeitimais. Tai žinoma pavojingos vietos, tačiau dauguma kalbintų lenktynių dalyvių krykštavo iš džiaugsmo. Jie sakė, kad patyrė labai gerų emocijų įveikdami tiek ilgąsias tiesias su staigiais posūkiais galia, tiek miško keliuką primenančius kalniukus. Viso virš 3 kilometrus. Daugiau apie trasos istoriją galite paskaityti mūsų geriausių draugų puslapio "Gazas"
straipsnyje.
Dalyviai rinkosi jau penktadienį
Patys ištikimiausi lenktynių dalyviai trasoje nakvojo iš penktadienio iš šeštadienį.
Penktadienį įvyko ir pirmas incidentas. Besitreniruodamas Jonas Poškus išslydo iš trasos ir bamperiu atsirėmė į tvorą. Tačiau greitai pristatytas naujas bamperis ant bolido nepaliko net žymės apie incidentą.
Susirinko pajėgiausi dalyviai
Nors Latvijoje dalyvavo vos daugiau nei 30 dalyvių, tačiau atvyko patys pajėgiausi Fast Lap senbuviai.
Tomas Gruzdys su Nissan 200SX 1994
Praeito Fats Lap etapo nugalėtojas Tomas Gruzdys su Nissan 200SX atvyko nusiteikęs laimėti. Tačiau jau lenktynių pradžioje susidūrė su kuro padavimo problemomis. Taip pat Tomas antrame važiavime, viename posūkyje, pavėlavo stabdyti ir "pajodinėjo" trasos tvoromis. Mačiusieji liko nustebinti, kad po tokio "skrydžio" Nissan 200SX atsipirko tik nutrauktu bamperiu. Pataisęs su "užtrauktukais" Tomas tęsė lenktynes. Tačiau šį kartą jam nepavyko užlipti ant bendros įskaitos dalyvių pakylos. Jis liko ketvirtas.
Visai kitas reikalas Fast Lap race lenktynės. Čia vairuotojai startuoja visi sykiu. Antrą etapą iš eilės Tomas Gruzdys nepaliko niekam šansų. Ypatingai įspūdingai atrodė Tomo antro važiavimo startas. Jis startuodamas iš paskutinės vietos, jau pirmame posūkyje buvo pirmas.
Atkreipkite dėmesį, kad ant Tomo Gruzdo Nissan 200SX šono puikuojasi Federal padangų gamintojų logo. Taip, savo pergales jis skina su FEDERAL 595RS-R padangomis. Norėtume pasiūlyti Federal padangomis prekiaujančias firmas jį paremti. Reklama tikrai atsipirks. :)
Jonas Poškus Mitsubishi Lancer EVO VIII 2003
Po apmaudaus greičių dėžės gedimo praeitame etape Jonas Poškus ėmėsi revanšo. Ir jam tai pavyko! "Burnos erdvės kėbulistas" didelio pasipriešinimo nesutiko ir lenktynėse antru likusį lenktynininką aplenkė beveik 2 sekundėmis. Tačiau žinoma, mes suprantame, kad tai nenutinka savaime. Jau minėjome apie Jono treniruotes ir incidentus. Į kiekvieną pergalę Jonas įdeda visą širdį.
Mareks Matvejevs Lotus Elise 1999
Mareks tapo Fast Lap Latvijos etapo veidu. Tai nutiko, po jo debiutinės 3 vietos savo klasėje pirmame Fats Lap etape, Nemuno žiede. Tačiau šį kartą jis bendroje įskaitoje užėmė antrą vietą. Tai neįtikėtina! Dar labiau neįtikėtina tai, kad savaitę prieš lenktynes subyrėjo Mareks Matvejevs Lotus Elise variklis. Visus remonto darbus, jis baigė tik šeštadienį, 5 valandą ryte. beveik be miego jis atriedėjo į lenktynes. Tarpuose tarp važiavimų Mareks išvažiuodavo pamiegoti, nes jau kelias paras buvo be miego. Nepaisant to jis parodė antrą rezultatą.
Tiesa reikia paminėti, kad Mareks gyvena vos keli kilometrai nuo Bikernieki trasos. Tikėtina, kad ne pirmą kartą ja važiuoja. :)
Tadas Lučkaitis Nissan 240SX 1995
Trečią vietą bendroje įskaitoje laimėjo Tadas Lučkaitis su savo pinke. Tadas kiekvienose lenktynėse tobulėja akyse. Manome, kad tai tik pradžia.
Tačiau dar Tadui reikia pasimokyti taškytis su šampanu. Tačiau tai tik laiko klausimas. :)
Paulius Insoda Audi Xtra Coupe 2011
Didžiausia lenktynėse dalyvavusi "bomba" buvo Audi Xtra Coupe. Šis nuo 2002 metų kuriamas bolidas tikras meno kūrinys. Smagu, kai žmonės neina tradiciniu keliu, o įrodinėja, kad ir tokia "dėžė" gali varžytis su super automobiliais. Už tai Xtra gavo LIKE nuo automano.
Tačiau trasoje Pauliaus Insodos vairuojama Audi Xtra Coupe sunkiai savo galią perdavinėjo į ratus staigiuose trasos posūkiuose ir kalnuose. Žinoma visai kita kalba tiesiosiose. Tai buvo realus kandidatas laimėti šį etapą. Tačiau koją pakišo subyrėjęs reduktorius. Įdėjus, greitai surastą, naują reduktorių net neapvažiavus nei vieno greito rato finale Audi Xtra Coupe užstrigo galiniai ratai. Tai nutiko starto finišo tiesiosios gale, kai automobilis skriejo gerokai virš 200 km/h greičiu. Dūmų buvo tikrai daug. :) Tačiau tikime ir linkime Pauliui Insodai ir komandai kitame Fast Lap etape, kuris vyks Omnitel 1000 km trasoje, užkariauti naują trasos įveikimo rekordą.
Susirinko ir daug kitų auto sporto fanatikų, kurie suko ratus Bikernieki trasoje Latvijoje.
Honda virtuozai "spardė subinę" beveik perpus galingesniu važiuojančiu Tomo Gruzdo Nissan 200SX Fast Lap race lenktynėse.
Atvyko gausi "Neverdauskų kompanija". Tiesa, Mantui Neverdauskui šį kartą techniką "rodė ožius". Ir jam teko pasitraukti iš kovos.
Su savo dėmesį atkreipiančiu, išskirtinė išvaizdos Honda CRXdalyvavo broliai Viktoras ir Konelijus Gurčinai iš Klaipėdos. Jie kietai stumdėsi tiek Fast Lap lenktynėse tiek paprastuose važiavimuose. Tačiau finale neatlaikė rato granata. Iš finalo teko pasitraukti po pirmų ratų.
Broliai tikrai "spaudė gazą". Kartais net tekdavo pasivažinėti už trasos ribų.
Savaitgalį prieš lenktynes su draugų pagalba variklį į savo mašiną įsidėjęs vienas Fast Lap organizatorių Kristijonas Vaičys krykštavo iš džiaugsmo grįžęs į trasą kaip lenktynininkas. Su entuziazmu jis kovėsi dėl kiekvienos pozicijos.
Buvo ir labiau saugojusių savo automobilį :)
Gadimino Zabotkaus geriau žinomo Kosminio niku nuotaika buvo gera. Jis lipo ant nugalėtojų pakylos, nors važiuojant lenktynėse jam liko tik ketvirtas ir penktas bėgiai.
Kaip Fast Lap be puokštės BMW?
Taip pat ledinių Civicų.
Buvo ir "drifteris" su 4WD Subaru Impreza. :)
Žinoma viską fiksavo būrys fotografijos ir video meno mėgėjų
Tai tiek trumpai apie Fast Lap antrą 2011 etapą Latvijoje, Bikernieki trasoje. Gaila, kad dėl latvių negalėjome visko išdėstyti gyvai. Taip pat atsiprašome visų pedantiškų automano skaitytojų dėl galimų klaidų ir ne pačių gražiausių nuotraukų. Nepamirkite, kad mes tai darome ne dėl pinigų, o iš meilės auto kultūrai ir sportui.
Galutinius Fast Lap rezultatus paskelbsime vėliau.
Vakar, 2011 metų birželio 18 dieną vyko antras Fast Lap lenktynių etapas. Jis įvyko Rygos miesto teritorijoje esančioje Bikernieki trasoje. Tai tikrai išskirtinė ir įdomi trasa, tačiau apie viską iš eilės.
Pasiruošimas lenktynėms
Dažnai atvykę į lenktynes mes raukomės. Aiškiname kas padaryta ne taip. Tačiau patys susimastome, kiek darbo reikia įdėti, kad suorganizuoti geras lenktynes? Šį kartą Fast Lap komanda pasiūlė pabūti šalia Jų nuo pat lenktynių organizavimo pradžios.
Nepaisant, kad dar savaitę prieš tai reikia derinti visus reikalus, tačiau kelionė prasideda anksti ryte. 4.30 jau pajudėjome iš Vilniaus link Rygos.
Ilgam kelyje tokiu laiku tikrai ne daug mašinų sutiksi. Tačiau gali žavėtis bundančia gamta.
Kai dar daugelis buvo pakeliui į varžybas Fast Lap vyrukai jau ruošė savo darbo vietą.
Kartais lėkdami trasa net nesusimastome, kad prie Jus leidžiant važiuoti, organizatoriai kruopščiai ruošia visą trasą. Jie pagalvoja apie kiekvieno trasos posūkio saugumą ir trasos būklę. Kaip sakoma, viskas Jūsų saugumui.
Kartais dėl Fast Lap lenktynių net uošvienės Mersą reikia paversti saugos automobiliu. :)
Bikernieki trasa
Trasa kurioje vyko antras Fast Lap etapas yra įsikūrusi Rygos mieto pakraštyje. Paprastomis dienomis ji naudojamas kaip parkas. Žmonės trasos asfaltu važinėja dviračiais, bėgioja. Ir tik kai vyksta lenktynės trasa uždaroma. Pati trasa driekiasi vaizdingame miške. Kelio danga nėra pati naujausia, tačiau lygi. Tik šiokia tokia bėda su saugumu. Daugumoje vietų šalia trasos driekiasi tvora. Greičio gesinimo vietų nedaug. Tačiau galima pasirinkti kelias trasos konfigūracijas. Ta kurioje vyko Fast Lap lenktynės vadinama moto trasa. Ji apima tiek standartinę starto finišo tiesiąją, tiek lėtus posūkius miške su dideliais aukščio pasikeitimais. Tai žinoma pavojingos vietos, tačiau dauguma kalbintų lenktynių dalyvių krykštavo iš džiaugsmo. Jie sakė, kad patyrė labai gerų emocijų įveikdami tiek ilgąsias tiesias su staigiais posūkiais galia, tiek miško keliuką primenančius kalniukus. Viso virš 3 kilometrus. Daugiau apie trasos istoriją galite paskaityti mūsų geriausių draugų puslapio "Gazas"
straipsnyje.
Dalyviai rinkosi jau penktadienį
Patys ištikimiausi lenktynių dalyviai trasoje nakvojo iš penktadienio iš šeštadienį.
Penktadienį įvyko ir pirmas incidentas. Besitreniruodamas Jonas Poškus išslydo iš trasos ir bamperiu atsirėmė į tvorą. Tačiau greitai pristatytas naujas bamperis ant bolido nepaliko net žymės apie incidentą.
Susirinko pajėgiausi dalyviai
Nors Latvijoje dalyvavo vos daugiau nei 30 dalyvių, tačiau atvyko patys pajėgiausi Fast Lap senbuviai.
Tomas Gruzdys su Nissan 200SX 1994
Praeito Fats Lap etapo nugalėtojas Tomas Gruzdys su Nissan 200SX atvyko nusiteikęs laimėti. Tačiau jau lenktynių pradžioje susidūrė su kuro padavimo problemomis. Taip pat Tomas antrame važiavime, viename posūkyje, pavėlavo stabdyti ir "pajodinėjo" trasos tvoromis. Mačiusieji liko nustebinti, kad po tokio "skrydžio" Nissan 200SX atsipirko tik nutrauktu bamperiu. Pataisęs su "užtrauktukais" Tomas tęsė lenktynes. Tačiau šį kartą jam nepavyko užlipti ant bendros įskaitos dalyvių pakylos. Jis liko ketvirtas.
Visai kitas reikalas Fast Lap race lenktynės. Čia vairuotojai startuoja visi sykiu. Antrą etapą iš eilės Tomas Gruzdys nepaliko niekam šansų. Ypatingai įspūdingai atrodė Tomo antro važiavimo startas. Jis startuodamas iš paskutinės vietos, jau pirmame posūkyje buvo pirmas.
Atkreipkite dėmesį, kad ant Tomo Gruzdo Nissan 200SX šono puikuojasi Federal padangų gamintojų logo. Taip, savo pergales jis skina su FEDERAL 595RS-R padangomis. Norėtume pasiūlyti Federal padangomis prekiaujančias firmas jį paremti. Reklama tikrai atsipirks. :)
Jonas Poškus Mitsubishi Lancer EVO VIII 2003
Po apmaudaus greičių dėžės gedimo praeitame etape Jonas Poškus ėmėsi revanšo. Ir jam tai pavyko! "Burnos erdvės kėbulistas" didelio pasipriešinimo nesutiko ir lenktynėse antru likusį lenktynininką aplenkė beveik 2 sekundėmis. Tačiau žinoma, mes suprantame, kad tai nenutinka savaime. Jau minėjome apie Jono treniruotes ir incidentus. Į kiekvieną pergalę Jonas įdeda visą širdį.
Mareks Matvejevs Lotus Elise 1999
Mareks tapo Fast Lap Latvijos etapo veidu. Tai nutiko, po jo debiutinės 3 vietos savo klasėje pirmame Fats Lap etape, Nemuno žiede. Tačiau šį kartą jis bendroje įskaitoje užėmė antrą vietą. Tai neįtikėtina! Dar labiau neįtikėtina tai, kad savaitę prieš lenktynes subyrėjo Mareks Matvejevs Lotus Elise variklis. Visus remonto darbus, jis baigė tik šeštadienį, 5 valandą ryte. beveik be miego jis atriedėjo į lenktynes. Tarpuose tarp važiavimų Mareks išvažiuodavo pamiegoti, nes jau kelias paras buvo be miego. Nepaisant to jis parodė antrą rezultatą.
Tiesa reikia paminėti, kad Mareks gyvena vos keli kilometrai nuo Bikernieki trasos. Tikėtina, kad ne pirmą kartą ja važiuoja. :)
Tadas Lučkaitis Nissan 240SX 1995
Trečią vietą bendroje įskaitoje laimėjo Tadas Lučkaitis su savo pinke. Tadas kiekvienose lenktynėse tobulėja akyse. Manome, kad tai tik pradžia.
Tačiau dar Tadui reikia pasimokyti taškytis su šampanu. Tačiau tai tik laiko klausimas. :)
Paulius Insoda Audi Xtra Coupe 2011
Didžiausia lenktynėse dalyvavusi "bomba" buvo Audi Xtra Coupe. Šis nuo 2002 metų kuriamas bolidas tikras meno kūrinys. Smagu, kai žmonės neina tradiciniu keliu, o įrodinėja, kad ir tokia "dėžė" gali varžytis su super automobiliais. Už tai Xtra gavo LIKE nuo automano.
Tačiau trasoje Pauliaus Insodos vairuojama Audi Xtra Coupe sunkiai savo galią perdavinėjo į ratus staigiuose trasos posūkiuose ir kalnuose. Žinoma visai kita kalba tiesiosiose. Tai buvo realus kandidatas laimėti šį etapą. Tačiau koją pakišo subyrėjęs reduktorius. Įdėjus, greitai surastą, naują reduktorių net neapvažiavus nei vieno greito rato finale Audi Xtra Coupe užstrigo galiniai ratai. Tai nutiko starto finišo tiesiosios gale, kai automobilis skriejo gerokai virš 200 km/h greičiu. Dūmų buvo tikrai daug. :) Tačiau tikime ir linkime Pauliui Insodai ir komandai kitame Fast Lap etape, kuris vyks Omnitel 1000 km trasoje, užkariauti naują trasos įveikimo rekordą.
Susirinko ir daug kitų auto sporto fanatikų, kurie suko ratus Bikernieki trasoje Latvijoje.
Honda virtuozai "spardė subinę" beveik perpus galingesniu važiuojančiu Tomo Gruzdo Nissan 200SX Fast Lap race lenktynėse.
Atvyko gausi "Neverdauskų kompanija". Tiesa, Mantui Neverdauskui šį kartą techniką "rodė ožius". Ir jam teko pasitraukti iš kovos.
Su savo dėmesį atkreipiančiu, išskirtinė išvaizdos Honda CRXdalyvavo broliai Viktoras ir Konelijus Gurčinai iš Klaipėdos. Jie kietai stumdėsi tiek Fast Lap lenktynėse tiek paprastuose važiavimuose. Tačiau finale neatlaikė rato granata. Iš finalo teko pasitraukti po pirmų ratų.
Broliai tikrai "spaudė gazą". Kartais net tekdavo pasivažinėti už trasos ribų.
Savaitgalį prieš lenktynes su draugų pagalba variklį į savo mašiną įsidėjęs vienas Fast Lap organizatorių Kristijonas Vaičys krykštavo iš džiaugsmo grįžęs į trasą kaip lenktynininkas. Su entuziazmu jis kovėsi dėl kiekvienos pozicijos.
Buvo ir labiau saugojusių savo automobilį :)
Gadimino Zabotkaus geriau žinomo Kosminio niku nuotaika buvo gera. Jis lipo ant nugalėtojų pakylos, nors važiuojant lenktynėse jam liko tik ketvirtas ir penktas bėgiai.
Kaip Fast Lap be puokštės BMW?
Taip pat ledinių Civicų.
Buvo ir "drifteris" su 4WD Subaru Impreza. :)
Žinoma viską fiksavo būrys fotografijos ir video meno mėgėjų
Tai tiek trumpai apie Fast Lap antrą 2011 etapą Latvijoje, Bikernieki trasoje. Gaila, kad dėl latvių negalėjome visko išdėstyti gyvai. Taip pat atsiprašome visų pedantiškų automano skaitytojų dėl galimų klaidų ir ne pačių gražiausių nuotraukų. Nepamirkite, kad mes tai darome ne dėl pinigų, o iš meilės auto kultūrai ir sportui.
Galutinius Fast Lap rezultatus paskelbsime vėliau.