Dabar sugrįžkime į 2016 metus ir susipažinkime su štai šia gražuole, kuri iš „Mazda“ gamyklos išriedėjo 1974 metais. Nuo tada automobilis pabuvojo keliuose skirtinguose žemynuose, keliuose skirtinguose garažuose, tačiau dabar jis priklauso automanui, kurį kolegos, draugai ir šeimos nariai kreipiasi Brett'o vardu.
Įsigijęs šį sportišką automobilį, Brett'as nusprendė, jog „RX-3“ privalo atrodyti taip, lyg būtų tik ką išvažiavęs iš lenktynių trasos. Kėbulą puošianti spalvų schema, spoileriai, arkų praplatinimai, variklio skleidžiamas garsas - kiekviena detalė, kiekviena smulkmena puošianti šį automobilį turėjo priminti „Mazda“ lenktyninius automobilius, kurie buvo autosporto arenos dalyviai aštuntame dešimtmetyje.
Pasiruoškite, nes išgirsite užburiantį rotorinio variklio garsą.
„Mazda“ buvo, yra ir bus vienintelis gamintojas pasaulyje, kuris turėdamas finansinių išteklių tobulins rotorinį variklį. Nors rotorinį variklį tobulino ir bandė ne vienas automobilių gamintojas, tačiau „Mazda“ buvo vienintelė, kuri tikėjo rotorinio variklio galia.
„Mazda“ turi ilgametę patirtį rotorinių variklių kūrime. Pažvelgus į šios kompanijos istoriją, pamatytume ne vieną modelį, kuris turėjo kompaktišką, nuostabiai skambantį ir didžiuliu apetitu benzinui pasižyminti rotorinį agregatą. Vienas iš jų - „Mazda RX-3“. Kompaktiškas, klasikinės komponuotės kupė iš Japonijos.
Kai „Mazda RX-3“ buvo pristatytas aštunto dešimtmečio pradžioje, automobilį pardavinėję vadybininkai šį klasikinės komponuotės kupė pristatinėjo ne kaip sportišką ar dinamišką, bet kaip automobilį, kurio kelių mokesčiai būdavo mažesni už beveik visų rinkoje siūlomų modelių. Kodėl? Kadangi kelių mokesčio dydis priklausydavo nuo variklio darbinio tūrio, į „Mazda RX-3“ montuoto variklio darbinis tūris leisdavo šio automobilio savininkams patekti į pigiausią, 1.5 litro ir mažesnių agregatų kategoriją.
„Mazda“ buvo, yra ir bus vienintelis gamintojas pasaulyje, kuris turėdamas finansinių išteklių tobulins rotorinį variklį. Nors rotorinį variklį tobulino ir bandė ne vienas automobilių gamintojas, tačiau „Mazda“ buvo vienintelė, kuri tikėjo rotorinio variklio galia.
„Mazda“ turi ilgametę patirtį rotorinių variklių kūrime. Pažvelgus į šios kompanijos istoriją, pamatytume ne vieną modelį, kuris turėjo kompaktišką, nuostabiai skambantį ir didžiuliu apetitu benzinui pasižyminti rotorinį agregatą. Vienas iš jų - „Mazda RX-3“. Kompaktiškas, klasikinės komponuotės kupė iš Japonijos.
Kai „Mazda RX-3“ buvo pristatytas aštunto dešimtmečio pradžioje, automobilį pardavinėję vadybininkai šį klasikinės komponuotės kupė pristatinėjo ne kaip sportišką ar dinamišką, bet kaip automobilį, kurio kelių mokesčiai būdavo mažesni už beveik visų rinkoje siūlomų modelių. Kodėl? Kadangi kelių mokesčio dydis priklausydavo nuo variklio darbinio tūrio, į „Mazda RX-3“ montuoto variklio darbinis tūris leisdavo šio automobilio savininkams patekti į pigiausią, 1.5 litro ir mažesnių agregatų kategoriją.