Taigi, kas slepiasi po šio galiūno kėbulu? Pakraunamo hibrido jėgainė, kurią sudaro benzininis variklis, didelės talpos baterijos ir net trys elektros motorai. Baterijos yra skirtos tam, jog galėtumėte jas įkrauti tradicinėje elektromobilių krovimo stotelėje arba namie. Jų dėka šis dičkis su pilnai įkrautomis baterijomis galės nuvažiuoti iki 120 kilometrų atstumą. Be to, automobilyje sumontuotas baterijas bus galima įkrauti „GT-PHEV“ riedant arba stipriai stabdant.
Deja, automobilių gamintojos atstovai apie benzinu varomą motorą neužsiminė ne žodžio. Tačiau šalia automobilio stovėję „Mitsubishi“ atstovai užsiminė, jog „GT-PHEV“ turi nuolatinę keturių varančiųjų ratų sistemą, kuri užtikrins idealų sukibimą su asfaltu arba „Mitsubishi“ automobiliams būdingas pravažumo savybes važiuojant bekele.
Nepaisant sudėtingos padėties, kurioje gamintojas atsidūrė po to, kai viešai paskelbė apie klastojamus „Mitsubishi“ automobilių kuro sąnaudų ir taršos duomenis, po „Renault-Nissan“ aljanso sparnu prisiglaudęs gamintojas į ateitį žiūrį užtikrintai. Stiprus „Renault-Nissan“ aljanso užnugaris gali šį gamintoją sugrąžinti į auksinius laikus, kuomet šios markės vardas buvo tariamas su pasididžiavimu.