Netrukus visose „Fiat“ atstovybėse pasirodysiantis „Fiat 124 Spider“ turėtų pradžiuginti puikiai valdomų, žavių ir prieinamų sportiškų automobilių gerbėjus. Parodoje demonstruotas „Abarth 124 Spider“ nėra identiškas savo broliui iš Japonijos. Nors abudu modeliai gaminami toje pačioje gamykloje, tačiau „Abarth 124 Spider“ turi ne atmosferinį, o 1,4 litro darbinio tūrio benzininį agregatą su turbina, kuris išvysto 170 arklio galių ir 250 Nm sukimo momentą.
Daugelyje „Fiat-Chrysler“ koncerno automobiliuose naudojamas agregatas stilingam kabrioletui iki 100 km/val. leis įsibėgėti per 6,8 sekundės ir leis pasiekti 232 km/val. maksimalų greitį. Be to, „Abarth“ specialistai pakeitė išmetimo sistemą, spyruokles, amortizatorius, pakoregavo vairo stiprintuvo darbą.
Antroji „Abarth“ stendo puošmena - „Abarth 595“. Prekyboje neseniai pasirodžius atnaujintai „Fiat 500“ modelių gamai, „Abarth“ specialistai ilgai netempė gumos ir pristatė atnaujintą sportišką šio populiaraus hečbeko versiją.
Atnaujintas modelis bus gaminamas su hečbeko ir kabrioleto kėbulo tipais ir trimis skirtingomis modifikacijomis : „Abarth 595“, „Abarth 595 Turismo“ ir „Abarth 595 Competizione“. Priklausomai nuo pasirinktos modifikacijos, skirsis ne tik variklio galia, bet ir pakabos standumas, pavarų dėžės perdavimo skaičiais.
Pati pajėgiausia „Abarth 595 Competizione“ versija bus komplektuojama su 1,4 litro, 180 arklio galių ir 250 Nm sukimo momentą išvystančiu jėgos agregatu, kuris šiam mažyliui iki 100 km/val. leis įsibėgėti per 6,7 sekundės.
Deja, toks automobilis nebus pigus. 180 pasiutusių arklio galių jėgainę slepiantis hečbekas kainuos nuo 24 tūkst. eurų. Pati pigiausia „Abarth 595“ modelio versija su 145 arklio galias išvystančiu motoru kainuos nuo 18 tūkst. eurų.