Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kuomet „Hyundai“ sugebėjo į savo gretas prisivilioti ilgametį „BMW M“ divizijos vadovą, Albertą Biermanną, vargu ar kas nors tikėjosi kokią didžiulę įtaką jis turės kuriant sportiškus „Hyundai“ markės automobilius.
Neseniai pasirodęs „Hyundai i30 N“ buvo puikus įrodymas, jog atitinkamą požiūrį turintis inžinierius gali sukurti tikrą siurprizą. Būtent toks ir buvo „Hyundai i30 N“ – malonus siurprizas.
Paryžiaus automobilių parodoje „Hyundai“ pristatė antrąjį „N“ šeimos narį – „Hyundai i30 Fastback N“. Stilingai atrodantį sedaną, kurio priekinius ratus varo „i30 N“ hečbeke matyta jėgainė.
„Kartu su naujuoju „i30 Fastback N“ mes ir vėl nustatome naujus standartus rinkoje bei pabrėžiame savo tikslą kurti emociškai patrauklius produktus. „i30 N“ pardavimai aiškiai įrodo, kad N modeliai yra ne paprasti automobiliai. Jie sukelia unikalų N jausmą, kuris palieka šypseną mūsų klientų veiduose. Kartu su „karštuoju kupe“ jie galės džiaugtis tuo pačiu vairavimo malonumu, kuris dabar telpa gražiame GT formos automobilio kėbule“, – sakė „Hyundai Motor Europe“ rinkodaros ir produktų viceprezidentas Andreas-Christophas Hofmannas.
„Hyundai“ būsimiems pirkėjams siūlys dvi „i30 Fastback N“ versijas: standartinę, kurioje benzininis motoras išvysto 250 arklio galių ir „Performance“, kurioje tas pats motoras išspaudžia 275 arklio galias. Nepriklausomai nuo to, kurią versiją pasirinksite, 2 litrų darbinio tūrio motoras išvystys 353 Nm sukimo momentą 1450 - 4500 sūkių diapazone.
Standartinė modelio versija iki 100 km/val. įsibėgės per 6,4 sekundės. Tuo tarpu „Performance“ versija tą pačią užduotį įveiks per 6,1 sekundės ir pasieks 250 km/val. maksimalų greitį.
„i30 Fastback N“ prekyboje bus galima įsigyti šių metų pabaigoje.
„N Option“ – norintiems daugiau
Pirmasis „Hyundai N“ divizijos produktas – „i30 N“, sulaukė daugybės teigimų atsiliepimų, todėl nenuostabu, jog sportiškų automobilių kūrimu užsiimantys inžinieriai nepraleido progos sukurti dar vieną „i30 N“ modelio versiją.
„N Option“ vardu pavadinta koncepcija buvo sukurta tiems, kuriems standartinė „i30 N“ modifikacija atrodo pernelyg „minkštai“ ir nykiai. Pasak kompanijos atstovų, potencialūs „i30 N“ pirkėjai pasirinkę „N Option“ modifikaciją, sportišką hečbeką aprūpins iš anglies pluošto pagamintu galiniu spoileriu, iš anglies pluošto pagamintu variklio dangčiu, keturiais išmetimo vamzdžiais ir 20 colių ratlankiais, kurie bus apauti „Semi-Slick“ tipo padangomis.
Panašu, jog „Hyundai N“ divizija sportiškiausiems šios markės modeliams bandys pritaikyti „BMW M“ taikomą modelį, kuomet visiems klientams bus siūlomas platus papildomų aksesuarų asortimentas.
Kuomet „Hyundai“ sugebėjo į savo gretas prisivilioti ilgametį „BMW M“ divizijos vadovą, Albertą Biermanną, vargu ar kas nors tikėjosi kokią didžiulę įtaką jis turės kuriant sportiškus „Hyundai“ markės automobilius.
Neseniai pasirodęs „Hyundai i30 N“ buvo puikus įrodymas, jog atitinkamą požiūrį turintis inžinierius gali sukurti tikrą siurprizą. Būtent toks ir buvo „Hyundai i30 N“ – malonus siurprizas.
Paryžiaus automobilių parodoje „Hyundai“ pristatė antrąjį „N“ šeimos narį – „Hyundai i30 Fastback N“. Stilingai atrodantį sedaną, kurio priekinius ratus varo „i30 N“ hečbeke matyta jėgainė.
„Kartu su naujuoju „i30 Fastback N“ mes ir vėl nustatome naujus standartus rinkoje bei pabrėžiame savo tikslą kurti emociškai patrauklius produktus. „i30 N“ pardavimai aiškiai įrodo, kad N modeliai yra ne paprasti automobiliai. Jie sukelia unikalų N jausmą, kuris palieka šypseną mūsų klientų veiduose. Kartu su „karštuoju kupe“ jie galės džiaugtis tuo pačiu vairavimo malonumu, kuris dabar telpa gražiame GT formos automobilio kėbule“, – sakė „Hyundai Motor Europe“ rinkodaros ir produktų viceprezidentas Andreas-Christophas Hofmannas.
„Hyundai“ būsimiems pirkėjams siūlys dvi „i30 Fastback N“ versijas: standartinę, kurioje benzininis motoras išvysto 250 arklio galių ir „Performance“, kurioje tas pats motoras išspaudžia 275 arklio galias. Nepriklausomai nuo to, kurią versiją pasirinksite, 2 litrų darbinio tūrio motoras išvystys 353 Nm sukimo momentą 1450 - 4500 sūkių diapazone.
Standartinė modelio versija iki 100 km/val. įsibėgės per 6,4 sekundės. Tuo tarpu „Performance“ versija tą pačią užduotį įveiks per 6,1 sekundės ir pasieks 250 km/val. maksimalų greitį.
„i30 Fastback N“ prekyboje bus galima įsigyti šių metų pabaigoje.
„N Option“ – norintiems daugiau
Pirmasis „Hyundai N“ divizijos produktas – „i30 N“, sulaukė daugybės teigimų atsiliepimų, todėl nenuostabu, jog sportiškų automobilių kūrimu užsiimantys inžinieriai nepraleido progos sukurti dar vieną „i30 N“ modelio versiją.
„N Option“ vardu pavadinta koncepcija buvo sukurta tiems, kuriems standartinė „i30 N“ modifikacija atrodo pernelyg „minkštai“ ir nykiai. Pasak kompanijos atstovų, potencialūs „i30 N“ pirkėjai pasirinkę „N Option“ modifikaciją, sportišką hečbeką aprūpins iš anglies pluošto pagamintu galiniu spoileriu, iš anglies pluošto pagamintu variklio dangčiu, keturiais išmetimo vamzdžiais ir 20 colių ratlankiais, kurie bus apauti „Semi-Slick“ tipo padangomis.
Panašu, jog „Hyundai N“ divizija sportiškiausiems šios markės modeliams bandys pritaikyti „BMW M“ taikomą modelį, kuomet visiems klientams bus siūlomas platus papildomų aksesuarų asortimentas.