„GTD Pro“ klasėje pirmaujančią poziciją tuo metu buvo perėmusi „Corvette Racing“ komanda, kuriai priklausantį „Corvette Z06 GT3.R“ vairavo Tommy Milneris. Šis ekipažas, sudarytas iš Nickio Catsburgo ir Nico Varrono, kovojo dėl pergalės, bet netrukus atsidūrė keblioje situacijoje. T. Milnerį vijosi „BMW M4 GT3 Evo“ pilotas Kelvinas van der Linde ir netrukus į šią dvikovą netikėtai įsitraukė dar vienas BMW lenktynininkas – Augusto Farfusas.
A. Farfusas, geriausiai žinomas dėl įsimintinų pasirodymų WTCC čempionate, lenktynių etiketo taisykles interpretavo savaip – jis blokavo T. Milnerį, taip padėdamas savo komandos draugui K. van der Lindei. Nors toks elgesys nėra draudžiamas, tačiau daugelis lenktynininkų tai laikytų nesportišku elgesiu. Lenktynių teisėjai į šią situaciją sureagavo žaibiškai ir už šį manevrą skyrė Farfusui „Drive-through“ nuobaudą.
Vos paskelbus šį sprendimą, trasoje įvyko kontaktas tarp T. Milnerio „Corvette“ ir A. Farfuso BMW. Viso to pasekmė – amerikiečio automobilio galinė dalis liko apgadinta.
Akivaizdžiai supykęs dėl varžovo elgesio, T. Milneris ne tik agresyviai aplenkė A. Farfusą, bet ir iškišo ranką pro langą, parodydamas jam vidurinį pirštą – visą tai darydamas ne bet kokiu, o skriedamas 290 km/val. greičiu.
Po šio incidento T. Milneris dar keletą kartų turėjo sukti į aptarnavimo zoną, kur jo automobilis buvo taisomas, pasitelkiant lenktynių pasaulyje gerai žinomą „Sidabrinės lipnios juostos technologiją“.
„GTD Pro“ klasėje pergalę iškovojo „Ford Multimatic Motorsports“ su „Mustang GT3“. Tuo tarpu T. Milnerio ekipažas finišavo septintas. K. Van der Linde komandos BMW užėmė ketvirtąją vietą, o A. Farfuso ekipažas, kuriame važiavo ir Krohnas, Hessas bei Harperis, lenktynes baigė tik dvylikti..