Kone pati svarbiausia naujovė – hibridinė pavara. Nors automobilių pramonės koridoriuose kalbama, jog po poros metų „Peugeot“ pristatys visapusiškai elektrinę „Peugeot 308“ versiją, iki tol tarpine stotele taps hibridinę pavarą turinčios versijos. Abi jos siūlys galimybę baterijas įkrauti iš viešos įkrovimo stotelės arba iš namuose esančio elektros lizdo.
„Peugeot“ leis rinktis iš dviejų skirtingo galingumo hibridinių versijų – išvystančių 180 arba 225 arklio galias. Nepriklausomai nuo to, abi versijos naudodamos vien elektros pavarą nuvažiuos iki 60 kilometrų distanciją, arba daugiau – jeigu būsite atsargūs.
Kartu su hibridinėmis versijomis pasirodys 110 ir 130 arklio galių generuojantis 3 cilindrų benzininis motoras, bei 1,5 litro dyzelis, išvystantis 130 arklio galių ir 300 Nm.
Vėliau variklių gamą turėtų papildyti varikliai su „Mild-Hybrid“ technologija, tačiau šiuo metu nėra žinoma ar tai bus 1,2 ar 1,6 litro benzininiai agregatai. Mes tikimės, jog tai bus efektyvesnė, bet pilnavertės hibridinės pavaros neturinti 1,6 litro benzininio variklio modifikacija.
Technologine prasme – naujos kartos modelis padarė didžiulę pažangą. „Peugeot“ teigia, jog nuo šiol „308“ hečbekas ir universalas turės oro kokybės valdymo sistemą, kuri nuolatos fiksuoja į vidų patenkančio oro sudėtį. Ji aukštesnio įrangos lygio modeliuose ji veikia drauge su žalingas dujas ir kietąsias daleles filtruojančia „Clean Cabin“ įranga.
Bendradarbiaujant su kitu žinomu Prancūzijos prekių ženklu, garso sistemas tobulinančia bendrove „Focal“, naujajam „Peugeot 308 SW“ sukurta aukščiausios kokybės „Hi-Fi“ sistema. Bendras projektas buvo ruošiamas net trejus metus. Sistemą sudaro 10 pagal patentuotas technologijas sukurtų garsiakalbių, 12 kanalų 690 W galios stiprintuvas (D klasės garso dažnis) ir „Arkamys“ skaitmeninio garso apdorojimo įranga.
Galiausiai – nereikėtų užmiršti pagalbinių sistemų vairuotojams. Šioje srityje „Peugeot“ neatsilieka nuo aukštesnės klasės gamintojų.
„Drive Assist 2.0“ įrangos paketas leis žengti dar vieną žingsnį link autonominio vairavimo link. Jį sudaro prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema, turinti „Stop&Go“ funkciją (modeliuose su EAT8 automatinėmis pavarų dėžėmis), eismo juosto laikymosi pagalba.
Važiuojant nuo 70 iki 180 km/val. greičiu veikianti pusiau automatinė juostos keitimo sistema siūlo vairuotojui aplenkti priekyje važiuojančią transporto priemonę ir vėl grįžti į užimamą eismo juostą. Numatomo greičio ribojimo sistema rekomenduoja vairuotojui padidinti arba sumažinti greitį, atsižvelgiant į galiojančius kelio ženklus. Greičio koregavimo sistema optimizuoja greitį pagal posūkio trajektoriją. Ši technologija veikia važiuojant iki 180 km/val. greičiu.
Automobilyje taip pat bus įdiegta ilgesnio veikimo nuotolio (75 metrų) nematomų zonų stebėjimo sistema; apie pavojų važiuojant atbuline pavara įspėjanti įranga; nauja 180 laipsnių apžvalgos kamera, turinti apiplovimo funkciją.