Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Mercedes Benz“ automobilių pakaba – viena iš tų sričių, kurioje vokiškų automobilių gamintojas pirmauja.
Aukštesnės klasės automobilių gamintoja norėdama pademonstruoti kaip veikia „E-Active Body Control“ sistema, į prezentaciją pakvietė savo srities specialus ir skambiai ištarė – „Išsitraukite mobiliuosius telefonus ir pradėkite filmuoti.“
Iki šiol daugelis „Mercedes Benz“ automobilių galėdavo būti komplektuojami su „Active Body Control“ – hidraulinė važiuoklės sistema milisekundės tikslumu reguliuoja važiuoklės prisitaikymą prie kelio, mažina kėbulo svyravimus, pakilimus bei nusileidimus darant posūkius ir pajudant iš vietos. Daugybė daviklių nuolatos stebi automobilio kėbulo, pakabos elgesį ir priklausomai nuo gautų parametrų stengdavosi panaikinti kėbulo pasvyrimą ir užtikrinti nepriekaištingą automobilio stabilumą.
Atnaujintos „E-Active Body Control“ sistemos veikimo principas išliko nepasikeitęs. Ji vis dar stengiasi užtikrinti, jog viduje sėdintis vairuotojas jaustųsi kaip ant skraidančio kilimo, tačiau dabar ji turi gerokai daugiau įvairiausių funkcijų. Viena iš jų – „Off Road“ režimas, kuris leidžia automobiliui išvažiuoti iš keiksmažodžių vertos situacijos. Jeigu netyčia su automobiliu užklimpate, įjungiate specialų „Off-Road“ režimą, kurio metu automobilio kėbulas automatiškai pasikelia ir nusileidžia. Trumpai tariant – pradeda šokinėti ir padeda išjudinti užstrigusį ratuotį.
Šios funkcijos demonstracija – žemiau esančiame vaizdo klipe.
„Mercedes Benz“ automobilių pakaba – viena iš tų sričių, kurioje vokiškų automobilių gamintojas pirmauja.
Aukštesnės klasės automobilių gamintoja norėdama pademonstruoti kaip veikia „E-Active Body Control“ sistema, į prezentaciją pakvietė savo srities specialus ir skambiai ištarė – „Išsitraukite mobiliuosius telefonus ir pradėkite filmuoti.“
Iki šiol daugelis „Mercedes Benz“ automobilių galėdavo būti komplektuojami su „Active Body Control“ – hidraulinė važiuoklės sistema milisekundės tikslumu reguliuoja važiuoklės prisitaikymą prie kelio, mažina kėbulo svyravimus, pakilimus bei nusileidimus darant posūkius ir pajudant iš vietos. Daugybė daviklių nuolatos stebi automobilio kėbulo, pakabos elgesį ir priklausomai nuo gautų parametrų stengdavosi panaikinti kėbulo pasvyrimą ir užtikrinti nepriekaištingą automobilio stabilumą.
Atnaujintos „E-Active Body Control“ sistemos veikimo principas išliko nepasikeitęs. Ji vis dar stengiasi užtikrinti, jog viduje sėdintis vairuotojas jaustųsi kaip ant skraidančio kilimo, tačiau dabar ji turi gerokai daugiau įvairiausių funkcijų. Viena iš jų – „Off Road“ režimas, kuris leidžia automobiliui išvažiuoti iš keiksmažodžių vertos situacijos. Jeigu netyčia su automobiliu užklimpate, įjungiate specialų „Off-Road“ režimą, kurio metu automobilio kėbulas automatiškai pasikelia ir nusileidžia. Trumpai tariant – pradeda šokinėti ir padeda išjudinti užstrigusį ratuotį.
Šios funkcijos demonstracija – žemiau esančiame vaizdo klipe.