Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Bugatti Veyron“ daugeliu atveju yra vienas įspūdingiausių automobilių pasaulyje. Prieš dešimtmetį pasirodęs super-automobilis ne tik pagerino kelis greičio rekordus, bet ir tapo kiekvieno inžinieriaus svajonių projektu.
Kadangi už „Bugatti Veyron“ kūrimą buvo atsakingi vokiečiai, nenuostabu, jog kiekviena automobilyje esanti detalė atrodo kaip meno kūrinys. O ką jau kalbėti apie 8.0 litrų, W formos benzininį variklį, kuris išvysto 1000 arklio galių.
Nors W16 variklis iš kitų išsiskiria nestandartiniais sprendimais, tačiau kaip ir kiekvienas motoras, taip ir W16 turi stūmoklius, cilindrus, karterį, įpurškimo sistemą, vožtuvus ir kitus komponentus, kuriuos turi ir „Opel Astra“ ar „BMW X5“ motoras.
Kadangi šis variklis nėra skirtas masinei gamybai, kiekvienas iš jų yra surenkamas gabaus specialisto rankomis, tad jeigu norite pamatyti kaip šie stebukladariai surenka vieną įspūdingiausių variklių - pasižiūrėkite žemiau esantį vaizdo reportažą.
Ettore Bugatti šiuo varikliu didžiuotųsi.
„Bugatti Veyron“ daugeliu atveju yra vienas įspūdingiausių automobilių pasaulyje. Prieš dešimtmetį pasirodęs super-automobilis ne tik pagerino kelis greičio rekordus, bet ir tapo kiekvieno inžinieriaus svajonių projektu.
Kadangi už „Bugatti Veyron“ kūrimą buvo atsakingi vokiečiai, nenuostabu, jog kiekviena automobilyje esanti detalė atrodo kaip meno kūrinys. O ką jau kalbėti apie 8.0 litrų, W formos benzininį variklį, kuris išvysto 1000 arklio galių.
Nors W16 variklis iš kitų išsiskiria nestandartiniais sprendimais, tačiau kaip ir kiekvienas motoras, taip ir W16 turi stūmoklius, cilindrus, karterį, įpurškimo sistemą, vožtuvus ir kitus komponentus, kuriuos turi ir „Opel Astra“ ar „BMW X5“ motoras.
Kadangi šis variklis nėra skirtas masinei gamybai, kiekvienas iš jų yra surenkamas gabaus specialisto rankomis, tad jeigu norite pamatyti kaip šie stebukladariai surenka vieną įspūdingiausių variklių - pasižiūrėkite žemiau esantį vaizdo reportažą.
Ettore Bugatti šiuo varikliu didžiuotųsi.