• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ketvirtoji „Renault Scenic“ ir „Grand Scenic“ karta debiutavo 2016-iais, o jų gamyba sustabdyta 2022-ais. Nors naujo jau neįsigysite, tačiau naudotų automobilių rinkoje „Scenic“ pasirinkimas ganėtinai didelis, o įvairovė nuo bazinių iki itin solidžiai sukomplektuotų modelių. Plačiau šio automobilio savybes TV6 laidoje „Autopilotas“ nagrinėjo žurnalistas Vytenis Kudarauskas.

Ketvirtoji „Renault Scenic“ ir „Grand Scenic“ karta debiutavo 2016-iais, o jų gamyba sustabdyta 2022-ais. Nors naujo jau neįsigysite, tačiau naudotų automobilių rinkoje „Scenic“ pasirinkimas ganėtinai didelis, o įvairovė nuo bazinių iki itin solidžiai sukomplektuotų modelių. Plačiau šio automobilio savybes TV6 laidoje „Autopilotas“ nagrinėjo žurnalistas Vytenis Kudarauskas.

REKLAMA

Vienas didžiausių „Renault Scenic“ privalumų, kad tai vienatūris, kuris leidžia rinktis kokius jūsų poreikius jis turėtų patenkinti.

Tinkamas vairuoti tiek mieste, tiek už miesto

Į „Renault Scenic“ montavo tik du benzininius variklius – 1.2 arba 1.3 l su turbinomis, kurių pajėgumas 115, 130, 140 arba 160 arklio galių. Dyzelių pasirinkimai trys – visiems puikiai pažįstamas 1.5 l variklis su 110 arklio galių, dvi 1.6 l versijos su 130 arba 160 arklio galių bei 1.7 l variklis su 120 arba 150 arklio galių pajėgumu. 

„Jis yra praktiškas, erdvus automobilis. Antroje sėdynių eilėje yra trys atskiros sėdynės, todėl patogiai įsitaisys trys keleiviai, taip pat čia yra didelė bagažinė, todėl galima susikrauti daiktus ir leistis į pačią ilgiausią kelionę. Jei reikėtų sutalpinti dar daugiau žmonių, tai tokie ketvirtos kartos „Scenic“ gali turėti ir septynis sėdimas vietas, bet tada yra labai apribojama bagažinės erdvė“, – automobilio erdvumą ir praktiškumą kaip vieną iš didžiausių pliusų įvardijo laidos vedėjas Vytenis Kudarauskas.

REKLAMA
REKLAMA

Laidos metu bandomas „Grand Scenic“ turi galingiausią 1.6 l dyzelinį variklį, kuris sujungtas su šešių pavarų automatine greičių dėže.

REKLAMA

„Variklis dinamiškas, turi pakankamai traukos, o pavarų dėžė savo darbą atlieka tiksliai ir švelniai. Važiuoklė komfortiška, labai gerai sugeria kelio nelygumus, tačiau užtikrina ir pakankamai gerą stabilumą. Visas šis derinys puikiai tinka tiek mieste, tiek užmiestyje. Maloniai stebina ir tai, jog po daugiau nei 100 tūkst. kilometrų viskas veikia taip, lyg važiuotum su visiškai nauju automobiliu“, – bandomo automobilio savybėmis džiaugėsi V. Kudarauskas.

REKLAMA
REKLAMA

Didžiausias minusas – dažnai gendanti elektronika

Vienas svarbiausių dalykų tokių šeimyninių vienatūrių vairuotojams ne tik automobilio suteikiamas komfortas ir praktiškumas, bet ir patikimumas. Šiuo atžvilgiu ketvirtos kartos „Grand Scenic“ jaustis labai ramiai gali ir neleisti. 1.2 l benzininiai varikliai žinomi dėl problemų su grandinėmis, tepalo nuotėkio ir jo deginimo, uždegimo sistemos gedimų. 1.5 l dyzelis dažniausiai kelia problemų dėl purkštukų ir turbinų gedimų, užsikemšančio EGR vožtuvo. Tuo metu 1.6 l dyzelis tvirtas ir patikimas, tačiau ne reta ir ne pigi problema EGR vožtuvo aušintuvo gedimas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Automatinės pavarų dėžės reikalauja keisti tepalus kas 60 tūkst. kilometrų. Tačiau viena didžiausių šių „Renault“ problemų – elektronika. Korodavusios jungtys, nusitrynusi laidų izoliacija, įvairių daviklių gedimai. Nors nemažai dalykų išsprendžiama be didesnių problemų ir išlaidų, tačiau problemų dažnumas ir įvairumas gali erzinti.

Visą automobilio apžvalgą ir jo palyginimą su konkurentu „Citroen C4 Picasso“ žiūrėkite straipsnio viršuje.

Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:00 per TV6 televiziją.

VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:

Straipsnis parengtas pagal TV6 televizijos laidą „Autopilotas“.

REKLAMAAutobilis.lt
Reanault scenic pats geriausias auto. Tie kurie neturejo, tiems blogas nes prancuzų. 100% patikimas.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų