Jeigu automobilius rinktumėmės tik pagal kainą, jūs nieko nelauktumėte ir pasirinktumėte „Kia“ markės automobilį, tačiau truputėlį brangesnis „Volkswagen Passat GTE“ (
mūsų testas) yra greitesnis, pajėgesnis, pasižymi tokia pačia CO2 emisija ir vidutinės kuro sąnaudomis.
Teoriškai, abudu automobiliai naudodami tik elektros energiją gali nuvažiuoti iki 50 kilometrų.
Komforto įranga
Hibridinę jėgainę turinti „Kia Optima PHEV“ standartinėje įrangoje turės 17 colių lengvo lydinio ratlankius, „Harman Kardon“ garso sistemą, odines sėdynes, klimato kontrolę, navigacijos sistemą, galinio vaizdo kamerą, parkavimo daviklius.
Panašaus ilgio įrangos sąrašą turi ir „Volkswagen Passat GTE“, tačiau vokiško automobilio papildomos įrangos sąrašas bus žymiai ilgesnis.
Išvaizda
Automobilio išvaizda - subjektyvus dalykas, tačiau mūsų nuomone, vokiškas „Passat GTE“ atrodo patraukliau. Korėjietiškas sedanas bando visam pasauliui parodyti, jog tai yra ekologiška modelio versija. Tuo tarpu „Passat GTE“ bando aplinkinius apgauti didesnio skersmens ratlankiais, agresyvesnėmis kėbulo linijomis. Apskritai - vokiškas automobilis atrodo solidžiau.