„Taycan“ yra pirmasis serijinės gamybos automobilis, kurio sistemos įtampa – net 800 voltų, kai kituose elektromobiliuose įprasta įtampa tesiekia 400 V. Didžiausias to privalumas – itin greitas baterijos papildymas. Didelio galingumo DC stotelėse užteks vos 5 minučių įkrovos norint nuvažiuoti papildomus 100 kilometrų.
Bendra baterijos talpa – 93,4 kWh. Jos užpildymo nuo 5 iki 80 proc. laikas esant idealioms sąlygoms greitojo įkrovimo stotelėje trunka 22,5 min., o didžiausia krovimo galia – 270 kW. „Taycan“ vairuotojai taip pat gali naudotis ir paprastu įkrovimu namuose, kur pasiekiama iki 11 kW galia.
Visi parametrai skamba ir atrodo įspūdingai, bet kol laukiame į Lietuvą atvyksiančių pirmųjų „Porsche Taycan“ egzempliorių, šį kartą pažvelkime į beveik 30 minučių trukmės automobilio surinkimo procesą, vykstantį „Porsche“ gimtinėje – Vokietijoje.
„Porsche Taycan“ – pirmasis bendrovės pilnavertis elektromobilis. Tai jūs tikrai žinote. Kaip ir faktą, jog pirmasis „Porsche“ elektromobilis ant savo bagažinės dangčio dėvi „Turbo“ užrašą.
„Porsche“ naujai automobilių erai ruošėsi atsakingai. Kaip ir pridera vokiečių valdomai bendrovei, „Porsche“ inžinieriai iš pradžių išsprendė galimas problemas ir tik tada suteikdavo leidimą tam tikrus komponentus montuoti į naująjį „Taycan“.
Pati greičiausia „Taycan“ versija „Turbo S“ pasiekia 761 AG pajėgumą bei turi „Launch Control“ sistemą, o „Taycan Turbo“ išvysto 680 AG.
Nuo 0 iki 100 km/val. „Turbo S“ modelio sprintas trunka 2,8 sek., o „Turbo“ – 3,2 sek. Didžiausias abiejų modelių greitis – 260 km/val.
„Taycan Turbo S“ modelis visiškai įkrauta baterija gali įveikti 412 kilometrų, o „Turbo“ – 450. Tai – duomenys, gauti išbandžius modelius pagal naująją realaus važiavimo WLTP testų metodiką.
„Porsche Taycan“ – pirmasis bendrovės pilnavertis elektromobilis. Tai jūs tikrai žinote. Kaip ir faktą, jog pirmasis „Porsche“ elektromobilis ant savo bagažinės dangčio dėvi „Turbo“ užrašą.
„Porsche“ naujai automobilių erai ruošėsi atsakingai. Kaip ir pridera vokiečių valdomai bendrovei, „Porsche“ inžinieriai iš pradžių išsprendė galimas problemas ir tik tada suteikdavo leidimą tam tikrus komponentus montuoti į naująjį „Taycan“.
Pati greičiausia „Taycan“ versija „Turbo S“ pasiekia 761 AG pajėgumą bei turi „Launch Control“ sistemą, o „Taycan Turbo“ išvysto 680 AG.
Nuo 0 iki 100 km/val. „Turbo S“ modelio sprintas trunka 2,8 sek., o „Turbo“ – 3,2 sek. Didžiausias abiejų modelių greitis – 260 km/val.
„Taycan Turbo S“ modelis visiškai įkrauta baterija gali įveikti 412 kilometrų, o „Turbo“ – 450. Tai – duomenys, gauti išbandžius modelius pagal naująją realaus važiavimo WLTP testų metodiką.