Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Praėjo vos kelios savaitės nuo oficialaus „Toyota Supra“ debiuto tarptautinėse parodose. Prisiminkite kaip visi pyko, jog ši „Supra“ turi pernelyg daug BMW komponentų, o ne „Toyota“ inžinierių įdirbio.
„Monster Energy“ bendrovės finansuojami drifto pamišėliai labai ilgai netempė gumos ir išpildė daugelio entuziastų prašymą – išlupo BMW motorą ir vietoj jo įdėjo legendinį „2JZ“.
Daigo Saito – vienas didžiausių „Toyota Supra“ gerbėjų kartu su savo septyniais nykštukais gavo progą sukurti tokią „Supra“ apie kurią svajotų bet kuris automanas.
Dabar jis turi 3,4 litro 6 cilindrų variklį, šalia jo tūno milžiniškas siurblys vardu „HKS GT III 4R“. Jis pakeitė standartiniame motore naudotas dvi, gerokai mažesnes turbinas.
Šiuo metu galinius ratus suka 800 arklio galių ir 883 Nm sukimo momentą išspaudžiantis agregatas arba maždaug 460 arklio galių daugiau negu standartinis variklis, kurį galime surasti gamyklos dažais kvepiančioje „Suproje“.
Įspūdingiausia yra tai, jog Daigo Saito komandai šį bolidą pavyko sukonstruoti vos per 42 dienas. 42! Ką Jūs nuveikėte per šiek tiek daugiau negu vieną mėnesį?
Praėjo vos kelios savaitės nuo oficialaus „Toyota Supra“ debiuto tarptautinėse parodose. Prisiminkite kaip visi pyko, jog ši „Supra“ turi pernelyg daug BMW komponentų, o ne „Toyota“ inžinierių įdirbio.
„Monster Energy“ bendrovės finansuojami drifto pamišėliai labai ilgai netempė gumos ir išpildė daugelio entuziastų prašymą – išlupo BMW motorą ir vietoj jo įdėjo legendinį „2JZ“.
Daigo Saito – vienas didžiausių „Toyota Supra“ gerbėjų kartu su savo septyniais nykštukais gavo progą sukurti tokią „Supra“ apie kurią svajotų bet kuris automanas.
Dabar jis turi 3,4 litro 6 cilindrų variklį, šalia jo tūno milžiniškas siurblys vardu „HKS GT III 4R“. Jis pakeitė standartiniame motore naudotas dvi, gerokai mažesnes turbinas.
Šiuo metu galinius ratus suka 800 arklio galių ir 883 Nm sukimo momentą išspaudžiantis agregatas arba maždaug 460 arklio galių daugiau negu standartinis variklis, kurį galime surasti gamyklos dažais kvepiančioje „Suproje“.
Įspūdingiausia yra tai, jog Daigo Saito komandai šį bolidą pavyko sukonstruoti vos per 42 dienas. 42! Ką Jūs nuveikėte per šiek tiek daugiau negu vieną mėnesį?