Gera žinia yra ta, kad „Kia Optima“ per ketverius metus ne kiek nesubjuro - atvirkščiai. Net ir dabar šis „Kia“ modelis atrodo puikiai. Tačiau net ir patį gražiausią automobilį galima pagražinti. Tam yra įvairiausių būdų ir priemonių, tad jeigu nebijote eksperimentų, kodėl nesurizikavus?
Pati greičiausią ir efektyviausią būdą žinote kiekvienas. Užtenka susirasti gražius ratlankius, šiek tiek sužeminti pakabą ir pašalinti keletą neišvaizdžių kėbulo apdailos detalių. Viskas. Paprasta, greita ir efektyvu.
Taigi, trumpai pakalbėkime apie šios „Kia“ modifikacijas. Nuo ko reikėtų pradėti? Galbūt pradėkime nuo dalykų, kurie plika akimi nematomi - pakabos.
Pasirodo, norint įsigyti reguliuojamo aukščio amortizatorius, šio modelio savininkai gali kreiptis tik į vieną kompaniją - „D2“. Tačiau norint juos sutalpinti reikėjo truputėlį modifikuoti priekinę ašį ir įsigyti 23 mm ir 24 mm rastafkes.
Ratai, ratai, ratai. Labai gražūs ir puikiai tinkantys ratlankiai buvo pagaminti „Volk“ specialistų. Norintiems tikslumo - „Volk GT-V“. 19 colių colių skersmens, 8,5J (priekyje) ir 9,5J (gale) pločio. 23 mm rastafkės priekyje ir 24 mm gale.
Ir pats paskutinis pagražinimas - „Dodge Challenger SRT8“ išmetimo sistema. Taip brangieji, perskaitėte teisingai. „Kia Optima“ turi didžiulio ir labai galingo „Muscle“ tipo išmetimo sistemą, nors priekinius automobilio ratus 2,7 litro, šešių cilindrų benzininį agregatą.
Būtų įdomu išgirsti kaip ši „Kia“ skamba dabar.