• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sudarykite geidžiamiausių gamintojų sąrašą ir pabandykite atspėti kurioje vietoje atsidurtų „Opel“? Nesvarbu ar esate šios markės entuziastas ar didžiausias kritikas, vargu ar „Opel“ galėtų patekti į geidžiamiausių automobilių gamintojų penketuką. Nepaisant visuomenėje susiformavusio „Opel“ markės įvaizdžio, Vokietijoje įsikūręs gamintojas visuomet turėjo savitą požiūrį į tai kaip privalo atrodyti ir kaip turi važiuoti tam tikras modelis. 
Praėjusį šeštadienį, Vilniuje, pirmą kartą buvo surengtas „Opel Retro Lithuania“ bendruomenės susitikimas. Bendruomenės, kurie turi didžiulę silpnybę ne pirmos jaunystės „Opel“ markės automobiliams. Tiems, kurie vyresniems vairuotojams gali kelti nostalgiją, nes galbūt devintame dešimtmetyje pagaminta „Opel Ascona“ ar „Omega“ jiems buvo pirmasis vakarietiškas automobilis, įsigytas Lietuvai atgavus nepriklausomybę. Būtent tokio kalibro ratuočių parodą su „Opel“ emblemomis ant radiatoriaus grotelių buvo galima išvysti praėjusį šeštadienį.
Vienas pagrindinių šio susitikimo autorių, Vytautas Butkus, nuo pat pirmųjų renginio akimirkų stebėjosi ir džiaugėsi, jog į susitikimą atvyko žymiai daugiau dalyvių negu buvo planuota.

Sudarykite geidžiamiausių gamintojų sąrašą ir pabandykite atspėti kurioje vietoje atsidurtų „Opel“? Nesvarbu ar esate šios markės entuziastas ar didžiausias kritikas, vargu ar „Opel“ galėtų patekti į geidžiamiausių automobilių gamintojų penketuką. Nepaisant visuomenėje susiformavusio „Opel“ markės įvaizdžio, Vokietijoje įsikūręs gamintojas visuomet turėjo savitą požiūrį į tai kaip privalo atrodyti ir kaip turi važiuoti tam tikras modelis. 
Praėjusį šeštadienį, Vilniuje, pirmą kartą buvo surengtas „Opel Retro Lithuania“ bendruomenės susitikimas. Bendruomenės, kurie turi didžiulę silpnybę ne pirmos jaunystės „Opel“ markės automobiliams. Tiems, kurie vyresniems vairuotojams gali kelti nostalgiją, nes galbūt devintame dešimtmetyje pagaminta „Opel Ascona“ ar „Omega“ jiems buvo pirmasis vakarietiškas automobilis, įsigytas Lietuvai atgavus nepriklausomybę. Būtent tokio kalibro ratuočių parodą su „Opel“ emblemomis ant radiatoriaus grotelių buvo galima išvysti praėjusį šeštadienį.
Vienas pagrindinių šio susitikimo autorių, Vytautas Butkus, nuo pat pirmųjų renginio akimirkų stebėjosi ir džiaugėsi, jog į susitikimą atvyko žymiai daugiau dalyvių negu buvo planuota.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Opel Retro susitikimas (54)


„Būsiu atviras. Iš pradžių planavome, jog dalyvių aikštelėje galėsime išvysti maždaug 20 skirtingų „Opel“ modelių. Vaizdas šeštadienio popietę buvo visiškai kitoks. Į kuklią stovėjimo aikštelėje vos tilpome“, - įspūdžiais dalinosi „Opel Retro Lithuania“ bendruomenės susitikimo organizatorius.
„Didžiausią prioritetą teikėme dalyviams, kurių automobiliai buvo pagaminti iki 1993 metų. Šį reikalavimą atitikusių modelių buvo labai daug. Vis dėlto, nenorėjome atstumti ir tų „Opel“ vairuotojų, kurie džiaugiasi modernios eros modeliais. Vienas mūsų susitikimo dalyvis į renginį atvyko su „Opel Astra“ kupė, kurios variklio skyriuje tupi modifikuotas „Saab“ motoras“, - dalyvių gausa džiaugėsi Vytautas.
Sprendžiant iš sėkmingai įvykusio „Opel Retro“ bendruomenės susitikimo, akivaizdu, jog senųjų „Opel“ automobilių susitikimai taps dažnas reiškinys Lietuvos automobilių kultūros padangėje.
Nominacijų laimėtojai:


  • Seniausios renginio automobilis – 1937 metų „Opel Kapitan“

  • Geriausias „jaunėlis“ – „Opel Vectra B“

  • Geriausiai išlaikytas/restauruotos automobilis – „Opel Ascona“ kabrioletas

  • Geriausiai modifikuotas – „Opel Kadett GTE“ kabrioletas


GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų