Aerodinamika – prioritetas
„Opel“ modelių gamos pagrandukas buvo vos 3,41 metro ilgio, 1,57 metro pločio ir 1,45 metro aukščio. Palyginus su pirmos kartos „Corsa“ – „Junior“ buvo beveik 21 centimetru trumpesnis, bet tuo pačiu buvo truputėlį aukštesnis ir platesnis.
Automobilio širdimi tapo kukliausias „Opel“ variklis – 1,2 litro, 74 arklio galias išvystantis agregatas, kuris „Junior“ leido iki 100 km/val. įsibėgėti per amžinybę, tačiau tai buvo nesvarbu. Bendrovės atstovai dėdami ranką prieš širdies tikino, jog „Junior“ yra ypatingai ekonomiškas automobilis. Teoriškai, jis turėjo 100 kilometrų pareikalauti vos 4 litrų benzino.
Tad kaip jiems tai pavyko? Atsakymas labai paprastas – aerodinamika. Automobilis nuolatos buvo bandomas vėjo tunelyje, kur inžinieriai siekė nurėžti oro pasipriešinimo koeficientą iki stulbinančių 0,31. Prie to pridėkite faktą, jog mašina svėrė vos 650 kilogramų – galutiniame rezultate turime ypatingai efektyvią mašiną.
Žaidimai viduje
Patys įdomiausi sprendimai, tiesą sakant, slypėjo automobilio viduje. Kadangi ši mašinėlė buvo skirta jaunimui, automobilį projektavę inžinieriai stengėsi sukurti įspūdį, jog sėdite pagal naujausias tendencijas įrengtame kambaryje.
Pažiūrėkite į tą kampuotą priekinę panelę. Ji – nusėta įvairiausiais prietaisais, tačiau šią problemą buvo galima labai lengvai išspręsti. „Opel“ teigė, jog didžiąją dalį prietaisų buvo galima susidėlioti pagal savo pageidavimus, lyg dabar bandytumėte pagal savo pageidavimus susidėlioti programėlės.
„Opel“ taip pat tikino, jog praėjus keliems metams ir atsiradus modernesniems aksesuarams, pavyzdžiui magnetolai, jos modulį galėtumėte pašalinti ir vietoje jos įdėti naują, bet tai dar ne viskas. Sėdynių apvalkalus buvo galima naudoti kaip miegmaišius ar kilimėlius keliaujant į paplūdimį.
Vairuotojui ir keleiviui skirtų įrenginių sąrašas buvo stebėtinai ilgas. Priekinėje panelė buvo galima rasti žadintuvą, peleninę, žiebtuvėlį, pirštinių dėtuvę, vaizdo grotuvą ir netgi navigaciją. O pasinaudojus spidometro moduliu buvo galima prijungti prie variklio kompiuterio ir esant poreikiui padidinti variklio galią.