• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„GT X Experimental“ – koncepcinis automobilis, kuriuo „Opel“ kompanija nori pademonstruoti ko mes galime tikėtis artimiausioje ateityje. Akivaizdu, jog „Opel“ ir toliau gamins automobilius, tačiau didžiausi pokyčiai slypi įvairiose detalėse. Kokiose? Tai ir pabandysime aptarti.
„Opel“ gali didžiuotis, jog yra automobilių pramonės senbuvis. Apskritai – „Opel“ vardas pirmą kartą buvo paminėtas prieš 156 metus. Vokietijos automobilių pramonės milžinas anksčiau užsiimdavo siuvimo mašinų ir dviračių gamyba, o pastaruosius 120 metų specializuojasi automobilių kūrimu.

„GT X Experimental“ – koncepcinis automobilis, kuriuo „Opel“ kompanija nori pademonstruoti ko mes galime tikėtis artimiausioje ateityje. Akivaizdu, jog „Opel“ ir toliau gamins automobilius, tačiau didžiausi pokyčiai slypi įvairiose detalėse. Kokiose? Tai ir pabandysime aptarti.
„Opel“ gali didžiuotis, jog yra automobilių pramonės senbuvis. Apskritai – „Opel“ vardas pirmą kartą buvo paminėtas prieš 156 metus. Vokietijos automobilių pramonės milžinas anksčiau užsiimdavo siuvimo mašinų ir dviračių gamyba, o pastaruosius 120 metų specializuojasi automobilių kūrimu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Kuomet „Opel“ pateko į „PSA“ koncerno rankas, daugelis ilgamečių šios kompanijos gerbėjų suglumo. Ar „Opel“ praras savo identitetą? Ar „Opel“ pradės sirgti tomis pačiomis ligomis kaip ir „Citroen“ ar „Peugeot“? Pasak „Opel“ kompanijos atstovų, Vokietijos automobilių gamintojas ir toliau vadovausis tomis pačiomis vertybėmis: nuoseklumas, tęstinumas ir inžinerinė kompetencija.
Opel GT X Experimental“ buvo sukurtas tam, jog visi šios markės gerbėjai suprastų kaip „Opel“ automobiliai atrodys 2020 metų viduryje. Nors kėbulo tipas didelių emocijų nekelia, bet kaip ir minėjome anksčiau – įdomybės slepiasi įvairiose detalėse.

REKLAMA

2018 Opel GT X Experimental


Visų pirma – automobilis buvo sukurtas naudojant visiškai naują platformą, kuri yra gerokai lengvesnė ir tuo pačiu standesnė bei atsparesnė stipriems smūgiams. Nors gamintojas neatskleidžia tikslių skaičių, tačiau dabar galime drąsiai pasakyti, jog už jos slypi „PSA“ koncerno inžinierių sukurta platforma – „e-CMP“. Tai visiškai nauja platforma, kuri buvo kuriama atsižvelgiant į kelis įdomius aspektus. Inžinieriai į ją galės diegti skirtingas jėgaines – benzininę, dyzelinę, hibridinę arba visiškai elektrinę. Universalumas, lengvai keičiami moduliai bus šios platformos stiprybė.
„Opel“ inžinieriai norėdami išnaudoti naujosios platformos privalumus, į koncepcinį „GT X Experimental“ įdiegė elektrinę jėgainę, kurios pajėgumas siekia 50 kWh. Jeigu „Opel“ dabar nuspręstų pradėti elektra varomo automobilio gamybą, „GT X Experimental“ su pilnai įkrautomis baterijomis galėtų nuvažiuoti iki 450 kilometrų distanciją. Tai nėra išgalvoti skaičiai –  „PSA“ koncerno atstovai ne vieną kartą teigė, jog 2019 ir 2020 metais pasirodysiantys elektromobiliai galės be didelių problemų įveikti 450 kilometrų distanciją. Kadangi visuotinė „Opel“ automobilių elektrifikacija yra viena svarbiausių gamintojo užduočių, nereikėtų stebėtis, jeigu po vienerių ar dviejų metų gatvėse išvysti elektrą naudojantį „Opel“ automobilį.

REKLAMA
REKLAMA

2018 Opel GT X Experimental


Markas Adamas – „Opel“ dizaino departamento viceprezidentas pristatydamas naująjį modelį daugybę kartų pabrėžia griežtesnius ir tuo pačiu paprastesnius dizaino elementus. Projektuojant „GT X Experimental“ kiekviena funkcija buvo detaliai išanalizuota, norint išvengti nereikalingų dizaino elementų. Dizainerių komanda šį procesą pavadino „vizualine detoksikacija“.
„Opel“ dizaineriai atsisakė tradicinių aštrių linijų, kurios sujungia kėbulo dalis. Visų durų viršutinė linija užmaskuota geltonos spalvos akcentu. Atsisakoma ir kitų įprastų kėbulo elementų, tokių kaip durų rankenos ir šoninio vaizdo veidrodėliai. Kėbulas lygus, kaip nulietas, o išorės veidrodėlius pakeičia išmaniai įmontuotos mažos kameros variklio dangčio šonuose, padailintos geltonos spalvos grafika. Norint kompensuoti vizualinį minimalizmą, vos keletas integruotų grafinio dizaino elementų suteikia „GT X Experimental“ veržlumo įspūdį. Vairuotojo pusėje užpakalinių durų slenkstyje išgraviruotos stilizuotos trikampio figūros, o vienoje iš jų įmontuotas nedidelis šešiakampis LED ekranas, rodantis baterijos įkrovimo lygį. 17 colių ratai atrodo daug platesni – tvirti guminiai dangčiai vizualiai padidina tamsiai mėlynų padangų dydį. Geltonos grafinės linijos ant ratlankio atkartoja geltonos spalvos kėbulo akcentus ir apgaubia elektroninį žaibo ženklelį, kuris išlieka statinis ratams besisukant. Kėbulo apačioje pritvirtinti apsauginiai skydai pabrėžia „GT X Experimental“ visureigio charakterį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2018 Opel GT X Experimental


Sukurtas ir absoliučiai naujas priekio dizaino elementas. LED matricos priekiniai žibintai, pagalbinių sistemų jutikliai ir kamera su LED žaibo ženklu, rodančiu automobilio veikimo būseną skirtingomis spalvomis, sujungti unikaliu tamsinto organinio stiklo dizaino elementu, kuris primena motociklininko šalmo apsauginį pakeliamą skydelį ir yra pavadintas „Opel Visor“. Šį elegantišką po variklio dangčiu besidriekiantį elementą turės visi „Opel“ modeliai nuo 2020 metų.
Pagrindinis dėmesys čia skiriamas prietaisų skydeliui „Pure Panel“, kuris atkartoja priekio dizaino elementą „Opel Vizor“. Platus priekinis ekranas pasveikins vairuotoją ir parodys, kad daugybė įprastų valdymo mygtukų šiandieniniuose automobiliuose tampa nebereikalingi. Išgrynintas prietaisų skydelis leis vairuotojui naudotis naujausiomis technologijomis, suteiks reikiamą informaciją be jokių erzinančių ir dėmesį atitraukiančių detalių. Išmaniai suprojektuotos ir ventiliacijos angos, kurios yra paslėptos už ekrano ir leidžia pasiekti vientisumą.
Du ekranai kairėje ir dešinėje rodo nedidelių išorinių kamerų fiksuojamą šoninį ir galinį vaizdus. Sukurtas ir naujas vairo dizainas, kurio centrinė horizontali ašis atkartoja motociklininko šalmo pakeliamo skydelio formą. Kaip ir ant ratų, vairo centre puikuojasi LED žaibo ženklas, kurio pozicija išlieka statiška, nesvarbu, į kurią pusę vairas sukamas. Salone keturios sėdynės atrodo taip, lyg plūduriuotų, o prie galvos atramų pritvirtinti ir nuimami garsiakalbiai leis mėgautis muzika ne tik automobilio viduje. Grafiniai elementai pabrėžia aiškų ir gryną interjero dizainą, o stilizuotos trikampio figūros matomos ant sėdynių atlošų, akceleratoriaus ir stabdžio pedalų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų