Artėjančioje Ženevos automobilių parodoje, „General Motors“ koncernui priklausanti „Opel“ pristatė modernią „GT“ kupė modelio interpretaciją. Klasikinės komponuotės kupė, kuri, galbūt, pateks į serijinę gamybą.
Jeigu „Opel“ nuspręstų pradėti masinę „GT“ modelio gamybą, bendro naudojimo keliams paruošta versija neatrodytų taip futuristiškai. Vis dėlto, pasak „Opel“ kompanijos vadovo Karlo-Thomas Neumanno, naujasis koncepcinis automobilis demonstruoja naują šios markės kryptį.
„Šiuo modeliu norime parodyti, jog esame inovatyvūs, išskirtiniai, modernūs ir ambicingi“, - priduria Karlas-Thomas Neumannas.
Galinius varančiuosius ratus suka ne 2.0 ar 2.8 litro benzininiai varikliai, kuriuos „Opel“ inžinieriai montuoja į „OPC“ modelius. Šis žavus kupė turi tik 1.0 litro darbinio tūrio benzininį variklį su turbina, kuris išvysto 145 arklio galias.
Nors „Opel“ neatskleidė kiek sveria „GT“ konceptas, tačiau mažytis varikliukas padeda jam iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 8 sekundes ir pasiekti 215 km/val. maksimalų greitį.
[nqspoll id="257"]