„Astros“ pastovaus greičio palaikymo sistema gali visiškai sustabdyti automobilį, tai padeda važiuoti saugiau, ypač esant intensyviam eismui. Automobiliui visiškai sustojus, sistema nustato atstumą iki priekyje esančios transporto priemonės ir vėl pradeda judėti vos per 3 sekundes . Greitį taip pat galima didinti SET-/RES+ mygtuku ar akceleratoriaus pedalu. Jei priekyje automobilis pradeda važiuoti, o „Astros“ vairuotojas į tai nereaguoja, ACC sistema vairuotoją įspėja vaizdiniu ir garsiniu signalu, o sistema ir toliau seka priekyje esančią transporto priemonę nustatytu greičiu.
„Vairuoti „Opel“ nebus nei nuobodu, nei sunku, – sako Williamas F. Bertagni, transporto inžinerijos viceprezidentas Europai. – Naujausios kartos pastovaus greičio palaikymo sistema, įrengta „Astroje“, puikiai atspindi mūsų filosofiją – kuo mažiau rutinos kasdien vairuojant ir ilgose kelionėse, o vairuotojas visuomet gali jaustis žvalus ir visą dėmesį skirti tik vairavimui.“ Vairuotojas ACC gali valdyti mygtukais ant vairo ir nustatyti tris atstumo lygius (artimas, vidutinis, tolimas).
SET-/RES+ jungikliai leidžia kontroliuoti greitį, o prietaisų skydelyje vairuotojas mato informaciją apie pasirinktą greitį, atstumą ir ACC sistemos aptiktą automobilį priekyje. Prisitaikančią pastovaus greičio palaikymo sistemą penkerių durų „Opel Astra“ hečbeke ir „Astra Sports Tourer“ modeliuose bus galima rinktis su šiais varikliais:
„Opel“ naujausios kartos pastovaus greičio palaikymo sistemą (ACC) pristatys kompaktinės klasės automobilių segmente. Radaro jutiklių ir priekinės kameros pagrindu veikianti sistema bus montuojama „Astros“ hečbeko ir „Sports Tourer“ modeliuose su šešių laipsnių automatine transmisija.
Palyginti su įprasta pastovaus greičio palaikymo sistema, nauja ACC suteiks papildomo komforto, sumažins stresą važiuojant ir palaikys reikiamą atstumą iki priekyje esančios transporto priemonės. ACC automatiškai sureguliuoja greitį sekdamas priekyje važiuojantį automobilį ir išlaiko saugų atstumą. Priekyje automobiliui pradėjus judėti lėčiau, greitis sumažėja automatiškai ir, jei reikia, sistema automatiškai įjungia stabdžius. Automobiliui priekyje pradėjus važiuoti greičiau, ACC padidina greitį iki nustatyto.
ACC neaptikus priekyje kitos transporto priemonės, veikia kaip įprasta pastovaus greičio palaikymo sistema, tačiau važiuojant nuokalne automatiškai stabdys automobilį, kad išlaikytų pastovų pasirinktą greitį. Naujausios kartos ACC sistema analizuoja radaro jutiklių ir „Astros“ priekinės kameros siunčiamus signalus ir veikia važiuojant nuo 30 iki 180 km/h greičiu.
„Opel“ naujausios kartos pastovaus greičio palaikymo sistemą (ACC) pristatys kompaktinės klasės automobilių segmente. Radaro jutiklių ir priekinės kameros pagrindu veikianti sistema bus montuojama „Astros“ hečbeko ir „Sports Tourer“ modeliuose su šešių laipsnių automatine transmisija.
Palyginti su įprasta pastovaus greičio palaikymo sistema, nauja ACC suteiks papildomo komforto, sumažins stresą važiuojant ir palaikys reikiamą atstumą iki priekyje esančios transporto priemonės. ACC automatiškai sureguliuoja greitį sekdamas priekyje važiuojantį automobilį ir išlaiko saugų atstumą. Priekyje automobiliui pradėjus judėti lėčiau, greitis sumažėja automatiškai ir, jei reikia, sistema automatiškai įjungia stabdžius. Automobiliui priekyje pradėjus važiuoti greičiau, ACC padidina greitį iki nustatyto.
ACC neaptikus priekyje kitos transporto priemonės, veikia kaip įprasta pastovaus greičio palaikymo sistema, tačiau važiuojant nuokalne automatiškai stabdys automobilį, kad išlaikytų pastovų pasirinktą greitį. Naujausios kartos ACC sistema analizuoja radaro jutiklių ir „Astros“ priekinės kameros siunčiamus signalus ir veikia važiuojant nuo 30 iki 180 km/h greičiu.