• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Norvegija – pirmoji šalis Europoje, kurioje jau galima įsigyti naują revoliucinį „Opel Ampera-e“ (2016 m. gruodžio 16 d.). Šioje šalyje elektromobilių rinka yra labiausiai išplėtota Europoje. 500 km nuvažiuoti galinčio (skaičiuota pagal NEDC metodiką) „Opel“ elektromobilio pardavimas įsibėgės laipsniškai – pradžioje bus galima įsigyti ribotą jų skaičių.
Planuojant pardavimą Europoje, numatyta pirmenybę teikti toms rinkoms, kuriose elektromobilių infrastruktūra yra išplėtota labiausiai, ar bent jau turima ambicijų populiarinti elektrinį mobilumą. Po pirmųjų elektromobilių pristatymo Norvegijoje pavasarį šis modelis pasirodys ir kitose rinkose: Vokietijoje, Olandijoje, Prancūzijoje ir Šveicarijoje. Kitose rinkose pardavimas planuojamas 2017 m. pabaigoje ar net 2018 m.
Norvegijos rinka startui pasirinkta natūraliai, nes tai viena brandžiausių elektrinio transporto rinkų Europoje, o šalies keliuose rieda daugiau nei 100 tūkst. elektromobilių. Tokiems rezultatams įtakos turi šalies strategija, pvz., atleidimas nuo PVM mokesčio perkant ar nuomojantis tokią transporto priemonę, mažesni metiniai kelių mokesčiai, atleidimas nuo kelių ir keltų rinkliavų. Nemokamas automobilio statymas miestuose, galimybė važiuoti autobuso eismo juosta ir 50 proc. mažesni kompanijų automobilių parko mokesčiai vilioja norvegus naudotis būtent elektromobiliais. Elektromobilių pardavimas Norvegijoje yra didžiausias pasaulyje ir čia šių transporto priemonių rinkos dalis 2015 m. sudarė 22 proc., o kai kuriuose šalies regionuose peržengė ir 30 proc. ribą.

Norvegija – pirmoji šalis Europoje, kurioje jau galima įsigyti naują revoliucinį „Opel Ampera-e“ (2016 m. gruodžio 16 d.). Šioje šalyje elektromobilių rinka yra labiausiai išplėtota Europoje. 500 km nuvažiuoti galinčio (skaičiuota pagal NEDC metodiką) „Opel“ elektromobilio pardavimas įsibėgės laipsniškai – pradžioje bus galima įsigyti ribotą jų skaičių.
Planuojant pardavimą Europoje, numatyta pirmenybę teikti toms rinkoms, kuriose elektromobilių infrastruktūra yra išplėtota labiausiai, ar bent jau turima ambicijų populiarinti elektrinį mobilumą. Po pirmųjų elektromobilių pristatymo Norvegijoje pavasarį šis modelis pasirodys ir kitose rinkose: Vokietijoje, Olandijoje, Prancūzijoje ir Šveicarijoje. Kitose rinkose pardavimas planuojamas 2017 m. pabaigoje ar net 2018 m.
Norvegijos rinka startui pasirinkta natūraliai, nes tai viena brandžiausių elektrinio transporto rinkų Europoje, o šalies keliuose rieda daugiau nei 100 tūkst. elektromobilių. Tokiems rezultatams įtakos turi šalies strategija, pvz., atleidimas nuo PVM mokesčio perkant ar nuomojantis tokią transporto priemonę, mažesni metiniai kelių mokesčiai, atleidimas nuo kelių ir keltų rinkliavų. Nemokamas automobilio statymas miestuose, galimybė važiuoti autobuso eismo juosta ir 50 proc. mažesni kompanijų automobilių parko mokesčiai vilioja norvegus naudotis būtent elektromobiliais. Elektromobilių pardavimas Norvegijoje yra didžiausias pasaulyje ir čia šių transporto priemonių rinkos dalis 2015 m. sudarė 22 proc., o kai kuriuose šalies regionuose peržengė ir 30 proc. ribą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


„Atsižvelgiant į „Orion“ gamyklos Mičigane pajėgumą, pirmųjų parduodamų „Ampera-e“ elektromobilių skaičius bus ribotas ir tai lėmė tam tikrų rinkų pasirinkimą“, – sako Peteris Christianas Küspertas, „Opel Group“ pardavimo ir techninės priežiūros viceprezidentas. „Pirmiausia nusprendėme žengti į tas rinkas, kurios jau turi tam tikrą elektrinio transporto infrastruktūrą ar bent jau to ambicingai siekia. Todėl pirmieji pardavimai numatomi Norvegijoje, paskui Vokietijoje, Olandijoje, Prancūzijoje ir Šveicarijoje. Šiaip ar taip, išliekame lankstūs ir pasikeitus politinei padėčiai bet kurioje kitoje šalyje esame pasirengę keisti nustatytą pardavimo planą. Turime tikslą – turėti atitinkamą skaičių „Ampera-e“ iki 2018 m. ir užtikrinti, kad šį elektromobilį būtų galima įsigyti bet kuriame prekybos salone Europoje. Šiuo metu tik Norvegijoje elektromobilį galima įsigyti visuose prekybos salonuose ir tikimasi, kad „Ampera-e“ šioje šalyje taps perkamiausiu automobiliu.“
„Opel Ampera-e“ gali nuvažiuoti didesnį negu 500 km atstumą – tai yra net 100 km daugiau nei bet koks kitas elektromobilis. Pagal pasaulinę lengvųjų transporto priemonių bandymų procedūrą (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure, WLTP), vidutinis nuvažiuojamas atstumas yra 380 km. Žinoma, nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo vairavimo stiliaus, išorinių sąlygų, tokių kaip oro temperatūros, kelių būklės.  Nuvažiavus 150 km ir prireikus, bateriją galima įkrauti vos per 30 min 50 kW greitojo įkrovimo stotelėje.
 


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų