Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Po pergalės šios dienos lietingose kvalifikacijos lenktynėse, kalbiname SNORAS Spyker Squadron komandos vadovą Peter van Erp.
Šiais metais jau treniruočių metu sumušėtė trasos rekordą, kuris iki šiol priklausė Jūsų komandai. Kur radote tokį rezervą progresui?
Čia svarbu keletas dalykų - visų pirma buvo ženkliai patobulintas automobilis. Lyginat tai ką vairoavome 2008 m. ir su tuo kuo lenktyniaujame šiandien - tai yra ateities sportinis automobilis, kuris buvo iš esmės patobulintas. Modifikavomome viską - ir variklį, ir pakabą ir tt.
Kitas dalykas - mūsų patirtis šioje trasoje. Po praėjusio karto jau žinojome šią trasą, tad galėjome atitinkamai sureguliuoti bolidą, įskaitant ir pavarų ėžės nustatymus, kuriuos pritaikėme būtent šiai trasai.
Stipriai spaudėte, kad šlapiu oru nugalėtumėte šlapioje trasoje kvalifikaciją. Manau sutiksite, kad ilgų nuotolių lenktynėse kaip šios, startinė pozicija praktiškai nelemia, tad kam Jums tai?
Na, visų pirma turiu pasakyti, kad užvaldo sportinis azartas, manau tai puikiai suprantate. Kitas dalykas - tai tam tikra duoklė ir mūsų rėmėjams. Mes buvome pajėgūs nugalėti kvalifikaciją saugiai, tad tai ir padarėmė.
Sutinku, kad nebuvo lengva šlapioje trasoje įveikti Rimo komandą, kuri geriausią kvalifikacinio važiavimo laiką parodė sausoje trasoje. Tačiau nuolat palaikėme ryšį su sportininkais ir stebėjome situaciją - ar tokioje trasoje galime būti greičiausi. Įvertine aplinkybes nusprendėme, kad siekti pirmos pozicijos kvalifikacijoje netgi išlaikydami pakankamai saugų rizikos rezrvą, kad nebūtų padaryta klaidų ir apgadintas mūsų automobilis. Visi puikiai suprantame, su kokia atsakomybe dalyvaujame šiose lenktynėse.
Į šias lenktynes atvykote nugalėti?
Iš principo - taip. Tačiau tokio pobūdžio lenktynėse yra labai daug veiksnių, tad iš anksto tokio dalyko tikrai negalime prognozuoti. Be tecnikos ir pilotų dar esame priklausomi ir nuo išorinių veiksnių, kurie gali turėti tam įtakos. Bet kuriuo atveju - kaip matėte, kad ir Jonas Gelžinis net tris kartus pademonstravo rato įveikimo laiką 1.19.xxx, tad esame pasiruošę greitam tempui.
Kokios tokio automobilio kuro sąnaudos trasoje?
Šio automobilio kuro bako talpa 120 litrų, vienam ratui įveikti mums reikia maždaug 1,5 l. kuro. (primename - įveikti 1000 km trasą, sportininkams teks apsukti 334 ratus).
Ačiū už pokalbį, susitikime rytoj. Sėkmės!
Po pergalės šios dienos lietingose kvalifikacijos lenktynėse, kalbiname SNORAS Spyker Squadron komandos vadovą Peter van Erp.
Šiais metais jau treniruočių metu sumušėtė trasos rekordą, kuris iki šiol priklausė Jūsų komandai. Kur radote tokį rezervą progresui?
Čia svarbu keletas dalykų - visų pirma buvo ženkliai patobulintas automobilis. Lyginat tai ką vairoavome 2008 m. ir su tuo kuo lenktyniaujame šiandien - tai yra ateities sportinis automobilis, kuris buvo iš esmės patobulintas. Modifikavomome viską - ir variklį, ir pakabą ir tt.
Kitas dalykas - mūsų patirtis šioje trasoje. Po praėjusio karto jau žinojome šią trasą, tad galėjome atitinkamai sureguliuoti bolidą, įskaitant ir pavarų ėžės nustatymus, kuriuos pritaikėme būtent šiai trasai.
Stipriai spaudėte, kad šlapiu oru nugalėtumėte šlapioje trasoje kvalifikaciją. Manau sutiksite, kad ilgų nuotolių lenktynėse kaip šios, startinė pozicija praktiškai nelemia, tad kam Jums tai?
Na, visų pirma turiu pasakyti, kad užvaldo sportinis azartas, manau tai puikiai suprantate. Kitas dalykas - tai tam tikra duoklė ir mūsų rėmėjams. Mes buvome pajėgūs nugalėti kvalifikaciją saugiai, tad tai ir padarėmė.
Sutinku, kad nebuvo lengva šlapioje trasoje įveikti Rimo komandą, kuri geriausią kvalifikacinio važiavimo laiką parodė sausoje trasoje. Tačiau nuolat palaikėme ryšį su sportininkais ir stebėjome situaciją - ar tokioje trasoje galime būti greičiausi. Įvertine aplinkybes nusprendėme, kad siekti pirmos pozicijos kvalifikacijoje netgi išlaikydami pakankamai saugų rizikos rezrvą, kad nebūtų padaryta klaidų ir apgadintas mūsų automobilis. Visi puikiai suprantame, su kokia atsakomybe dalyvaujame šiose lenktynėse.
Į šias lenktynes atvykote nugalėti?
Iš principo - taip. Tačiau tokio pobūdžio lenktynėse yra labai daug veiksnių, tad iš anksto tokio dalyko tikrai negalime prognozuoti. Be tecnikos ir pilotų dar esame priklausomi ir nuo išorinių veiksnių, kurie gali turėti tam įtakos. Bet kuriuo atveju - kaip matėte, kad ir Jonas Gelžinis net tris kartus pademonstravo rato įveikimo laiką 1.19.xxx, tad esame pasiruošę greitam tempui.
Kokios tokio automobilio kuro sąnaudos trasoje?
Šio automobilio kuro bako talpa 120 litrų, vienam ratui įveikti mums reikia maždaug 1,5 l. kuro. (primename - įveikti 1000 km trasą, sportininkams teks apsukti 334 ratus).
Ačiū už pokalbį, susitikime rytoj. Sėkmės!