Pasitaikė sunkus varžovas
Penktadienio vakaras Andriui ir jo valdomam BMW nebuvo toks įtemptas kaip praėjusį kartą, kai kaunietis pateko į finalą.
Antrajam vakaro važiavimui pasiruošęs Andrius išvažiavo prie starto linijos ir laukė kada šalia jos sustos jo varžovas, kurį įveikęs Andrius įveiktų TOP 8 barjerą arba pačiu liūdniausio scenarijaus metu – liktų už borto.
Šį kartą Andriui likimas įteikė labai malonią dovaną. Lenktynininko varžovui susidūrus su technikos gedimais, lietuviui buvo įteiktas bilietas į TOP 4 etapą, kuriame jo laukė tikrai ne pats lengviausias varžovas – iš Lenkijos kilęs Piotr Więcek, kuris treniruočių bei kvalifikacijos metu gavo pačius aukščiausius balus iš varžybų teisėjų.
„Kad ir kaip pažiūrėsi, jis aukščiausio lygio vairuotojas. Jį, kaip ir James Deane, įveikti galima tik tada, jeigu sugebi išprovokuoti jo klaidą arba sugebi trasą įveikti idealiai“, – prieš svarbiausią vakaro važiavimą sakė Andrius Vasiliauskas.
Šaltakraujiškas ir beveik ne vienos klaidos nepadaręs varžovas šį kartą pelnė ir varžybų teisėjų simpatijas, kurie atvėrė jam kelią į finalą. Paskutinį važiavimą, nulemsiantį paskutinio „Oman International Drift“ etapo nugalėtoją.
„Žinote ko labiausiai gaila? Kai pusfinalyje savo varžovui pralaimi vos vienu tašku. Žvelgiant iš kitos pusės, tokios artimos kovos šiam sportui suteikia žavesio“, – po kovos su Piotr Więcek sakė Andrius.
Andrius paskutiniam dienos pasispardymui kaupėsi galvodamas tik apie geriausią scenarijų – 3-čią, garbingą vietą, kuri užtikrintai įrodo, jog meistriškumu jis mažai kuo nusileidžia visame pasaulyje garsioms pavardėms.
Sportinis pyktis, panašu, padėjo Andriui susikaupti, nes pirmojo važiavimo metu kaunietis trasą įveikė kone idealiai. Tuo tarpu paskui jį važiavęs Ahmad Daham padarė kelias kritines klaidas, kurios netiesiogiai atidavė pergalę Andriui.
Antrasis važiavimas, vairuotojai keičiasi vietomis. Šį kartą poros priekyje Ahmad Daham, kuris turi dar pakankamai didelius šansus atsigriebti. Vis dėlto, 110 procentų atidavęs Andrius buvo prilipęs prie savo varžovo ir neleido atitrūkti net per kelis metrus. Nepaisant to, varžybų teisėjai nusprendė kovą dėl 3-osios vietos pratęsti su dar vienu važiavimu.
Kol teisėjai tempė laiką, Ahmad Daham inžinieriai su nerimu žiūrėjo į bolidą, kuris, panašu, buvo pradėjęs išskleisti paskutinį kvapą. Atodūsį, kurio, teoriškai, turėtų užtekti dar vienam važiavimui. Ši teorija pasitvirtino jau pirmame posūkyje, į kurį Ahmad Daham įvažiavo, o ne įslydo kaip kad reikalauja taisykles. Netrukus „Red Bull“ vėliavą nešantis sportininkas turėjo nuryti karčią piliulę ir pripažinti, jog jo vairuojama technika nebeturi pakankamai jėgų pakovoti dėl 3-osios vietos.
„Pasibaigus varžyboms ir emocijoms nuslūgus, galiu pasakyti, jog paskutinis etapas man patiko. Dėl kelių priežasčių“, – įspūdžiais pradeda dalintis Andrius.
„Prieš prasidedant varžyboms, pakoregavome amortizatorių charakteristikas, kurios suteikė akivaizdų sukibimo su kelio dangą pranašumą. Teoriškai, turėjome būti lėčiausi, nes važiavau su siauriausiomis padangomis, bet TOP 4 važiavimuose buvome patys greičiausi.“
„Neskaitant eilinių smulkmenų, esu patenkintas tiek savo važiavimu, tiek pačiu automobiliu. Technika veikė nepriekaištingai.“
Pradės ruoštis „Drift Masters“ pirmenybėms
Pakankamai anksti naują sezoną atidaręs Andrius Vasiliauskas varžybas Omane įvertino kaip puikią progą patobulinti įgūdžius ir pasisemti patirties.
„Tai lyg treniruotė su geriausiais pasaulio drifteriais“, – juokdamasis priduria Andrius, kuris sugrįžęs Lietuvą iš pradžių pasiims keletą laisvų dienų. O po jų – pasiruošimas „Drift Masters“ pirmenybėms, kurios turės gerokai didesnę reikšmę.
„Naująjį, tikrąjį sezoną pradėsime užbaigdami patį svarbiausią darbą – įsukti paskutinį varžtą, uždėti paskutinę kėbulo dalį bolidui su kuriuo važiuosime „Drift Masters“ čempionate“, – planais dalinasi Andrius.