Išaugęs automobilio svoris pareikalavo atkreipti dėmesį į automobilio pakabą. Šarvuotas visureigis turės naujutėlius amortizatorius, kurie sugeba atlaikyti žymiai didesnes apkrovas.
Kad ir kokį pajėgumą siūlydavo standartinės „G500“ ir „G63“ jėgainės, „Brabus“ specialistai tikrai nesiruošia iš savo dirbtuvių išleisti automobilius, kurie turėtų standartinius variklius. Pro „Brabus“ dirbtuvių vartus išriedėję egzemplioriai turės 8 cilindrų variklius, kurių galia pakils iki 800 arklio galių ir 1000 Nm.
Kuklesnė ir santūresnė versija – „Pure“ yra skirta tiems, kurie nenori į save atkreipti aplinkinių dėmesio. Nors vairuojant „Brabus“ meistrų patobulintą G klasę tai atrodo kaip pakankamai sudėtingas uždavinys, tačiau „Pure“ versiją nuo standartinio modelio skiria tik 20 colių skersmens ratlankiai. Visos kitos modifikacijos buvo užmaskuotos.
Antroji versija – „Mission“, panašu, yra skirta totalitarinio režimo vadovams. Ši versija turi papildomus žibintus ant stogo, pabėgimui iš automobilio skirtą liuką stoge ir visus įmanomus žaisliukus, kokių tik galite užsimanyti automobilyje, skirtame apsaugoti žmogaus gyvybę. Esant poreikiui „Brabus“ netgi gali sumontuoti naktinio vaizdo kamerą ir pažangias navigacijos sistemas.
Apsauga nuo nepatenkintų konkurentų atsieis nepigiai. Šarvuoto „Brabus“ kaina prasideda nuo 354 tūkst. eurų arba maždaug dvigubai daugiau už standartinį „Brabus“ meistrų patobulintą „Mercedes-Benz G63 AMG“.