• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 
1984 metais, Oldsmobile inžinieriai pabaigė naujos kartos benzininį variklį, kuris kaip lojalus šuo General Motors koncernui tarnavo iki pat 2002 metų. 
„Quad 4“ vardu pavadintas keturių cilindrų motoras turėjo du kumštelinius velenus ir keturis vožtuvus vienam cilindrui. Anuomet, toks sprendimas buvo inovatyvus ir netradicinis. Dėka inžinierių sumanumo, keturių cilindrų varikliai buvo ne tik ekonomiški, bet ir pakankamai galingi. Dviejų arba trijų litrų darbinio tūrio benzininiai motorai be didelio vargo išvystydavo 150 arklio galių ir 216 NM sukimo momentą. Palyginus su kitais agregatais, naujo variklio techninės charakteristikos baltame popieriaus lape atrodė net labai neblogai.
Vis dėlto, Oldsmobile kompanijos vadovai norėjo parodyti tikrąjį Quad 4 potencialą, todėl variklio vyriausiasis inžinierius su keliais gabiais specialistais nusprendė sukurti Aerotech. Prototipą, kuris taptų Oldsmobile bandymų poligonu, o jo ratus suktų gausiai patobulintas Quad 4 variklis.
Oldsmobile Aerotech ir daugkartinis Indy 500 nugalėtojas savo antspaudą rekordų knygoje paliko 1987 metų, rugpjūčio 27 dieną. Ovalo formos lenktynių trasoje, kurios ilgis buvo maždaug 12 kilometrų, A.J. Foyt'as sugebėjo pagerinti pasaulio greičio rekordą. „Trumpauodegis“ konceptas tą dieną pasiekė net 413.97 km/val. maksimalų greitį.
Vis dėlto, 1989 metais buvo pademonstruotas tikrasis automobilio potencialas. Toje pačioje trasoje, šiek tiek patobulintas Aerotech sugebėjo pasiekti net 465.13 km/val. greitį.
Galerija : 

 
1984 metais, Oldsmobile inžinieriai pabaigė naujos kartos benzininį variklį, kuris kaip lojalus šuo General Motors koncernui tarnavo iki pat 2002 metų. 
„Quad 4“ vardu pavadintas keturių cilindrų motoras turėjo du kumštelinius velenus ir keturis vožtuvus vienam cilindrui. Anuomet, toks sprendimas buvo inovatyvus ir netradicinis. Dėka inžinierių sumanumo, keturių cilindrų varikliai buvo ne tik ekonomiški, bet ir pakankamai galingi. Dviejų arba trijų litrų darbinio tūrio benzininiai motorai be didelio vargo išvystydavo 150 arklio galių ir 216 NM sukimo momentą. Palyginus su kitais agregatais, naujo variklio techninės charakteristikos baltame popieriaus lape atrodė net labai neblogai.
Vis dėlto, Oldsmobile kompanijos vadovai norėjo parodyti tikrąjį Quad 4 potencialą, todėl variklio vyriausiasis inžinierius su keliais gabiais specialistais nusprendė sukurti Aerotech. Prototipą, kuris taptų Oldsmobile bandymų poligonu, o jo ratus suktų gausiai patobulintas Quad 4 variklis.
Oldsmobile Aerotech ir daugkartinis Indy 500 nugalėtojas savo antspaudą rekordų knygoje paliko 1987 metų, rugpjūčio 27 dieną. Ovalo formos lenktynių trasoje, kurios ilgis buvo maždaug 12 kilometrų, A.J. Foyt'as sugebėjo pagerinti pasaulio greičio rekordą. „Trumpauodegis“ konceptas tą dieną pasiekė net 413.97 km/val. maksimalų greitį.
Vis dėlto, 1989 metais buvo pademonstruotas tikrasis automobilio potencialas. Toje pačioje trasoje, šiek tiek patobulintas Aerotech sugebėjo pasiekti net 465.13 km/val. greitį.
Galerija : 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų