Džiaugsmo neslėpė ir NEZ komisijos narys bei Latvijos žiedo komiteto pirmininkas Jānis Ducmanis, stipriai prisidedantis prie minėtų lenktynių serijų organizavimo: „Nepakrtojamas jausmas, kad mūsų pastangos, įdėtos į automobilių sporto vystymą, atsiperka. Panašu, kad pagaliau visos planetos pradeda dėliotis mums palankiai ir mes galime išvysti kelių metų iš eilės darbo rezultatą. Pirmiausia, pagaliau mes turime įskaitą, kuria visi mėgaujasi, ji – konkurencinga, populiari ir prieinama. Kitas niuansas, kuris džiugina – reliatyviai per trumpą laiko tarpą pritraukėme gausų dalyvių skaičių iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Rusijos, Suomijos. Ir, galiausiai, organizatoriai „Venta Event“ sukūrė tinkamą platformą „TCR“ automobilių savininkams ir varžovams lenktyniauti įskaitoje, kuri oficialiai gali būti pažymėta „TCR“ ženklu, turint tiek trumpųjų nuotolių, tiek ištvermės lenktynių serijas. Nacionalinių federacijų atstovai patvirtino „TCR“ klasės atsiradimą regione kaip vieną prioritetinių veiklos krypčių ir tą strategiją pradėjome įgyvendinti“.
„TCR“ sezonas Baltijos regione oficialiai prasidėjo gegužės viduryje, kartu su „DeWALT Grand Prix“ renginiu Rygoje, Latvijoje. Antrasis etapas įvyko praėjusį savaitgalį Suomijos „Botniaring“ trasoje, kartu su „Botniaring Grand Prix“. Abiejuose renginiuose dalyvavo septyni – devyni „TCR“ automobiliai, abiejose, tiek ištvermės, tiek sprinto lenktynėse. Dalyviai rinkosi iš Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Suomijos, demonstruodami didelį komandos potencialą regione.
Sekantis „TCR“ sprinto lenktynių etapas vyks Estijos „Auto 24 Ring” trasoje birželio 29-30 dienomis, o sekantis oficialus „TCR“ ištvermės lenktynių etapas – rugpjūčio 17-18 Rygos „Bikernieki“ trasoje, renginio „Riga Summer Race“ metu.
Apie TCR
„TCR“ laikoma viena sėkmingiausių automobilių sporto įskaitų per pastaruosius kelis metus. Pati klasė startavo 2015, kaip „TCR International Series“ ir „TCR Asia Series“, ir globaliai performavo „Touring Cars“ lenktynių varžybas pasaulyje.
„TCR“ bazė – priekine ašimi, standartiniai hečbeko ar sedano tipo automobiliai, po kapotu turintys 2000 cm3 variklius su turbokompresoriumi. Tiesa, leidžiamos kelios modifikcijos, kol gamintojas spliterio, spoilerių ir kitų aerodinaminių elementų dėka kuria tikrą sportinę išvaizdą. Maksimali leidžiama variklio galia – 350 arklio galios ir kova trasoje kaip galima labiau daroma intriguojančia, vienodinant techniką „BoP“ (Balance of Performance) bei svorių kompensavimo sistema.
Nuo „TCR“ atsiradimo, jo vardo bei techninių nustatymų savininkas ir autorius „WSC Ltd.“ Užregistravo šią klasę daugiau, nei 30 skirtingų čempionatų ir lenktynių serijų visame pasaulyje, įskaitant ir „FIA WTCR“ – pasaulinę „World Touring Car Cup“ seriją. Trylika automobilių gamintojų atstovauja „TCR“ ir kuria šio tipo automobilius. Kol kas, daugiau kaip 800 „TCR“ automobilių buvo pagamintų ir lenktyniaujančių abiejose, sprinto ir ištvermės lenktynėse visame pasaulyje. Suformuotos kainos „lubos“ automobiliui siekia 135.000 eurų ir tai reiškia, kad sąlyginai kuklios šio sportinio automobilio sąnaudos lenktynių serijas ir šią klasę sportininkams padaro prieinamomis ir itin patraukliomis.
2019 metų pilnas NEZ6H ir BaTCC lenktynių kalendorius:
- 1 Etapas – „DeWALT Grand Prix”, - gegužės 10-12 d., Ryga, Latvija
- 2 Etapas – „Botniaring Grand Prix” – birželio 15 – 16 d., Jurva, Suomija
- 3 Etapas – „Estonian Grand Prix” – birželio 28-30 d., Pärnu, Estija (tik „TCR“ sprinto lenktynės)
- 4 Etapas – „Riga Summer Race” – rugpjūčio 16-18 d., Ryga, Latvija
- 5 Etapas – rugsėjo 20-22 d., Pärnu, Estija