Automobilio viduje didelių siurprizų nereikėtų tikėtis. Kaip ir pridera, japonai labiau orientavosi ne į keleivį, bet į vairuotoją. Sportinės ir kūną apgaubiančios sėdynės, tinkamo dydžio vairas. Vis dėlto palyginus su ankstesniais kompanijos produktais, naujos kartos „WRX“ interjeras atrodo solidesnis.
O dabar atėjo metas svarbiausiam momentui. Naujojo „WRX“ ratus suks 2 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininis motoras, kuris išvystys 268 arklio galias ir 349 NM sukimo momentą. Galia bus perduodama per šešių bėgių mechaninę arba per „CVT“ tipo automatinę pavarų dėžę į visus keturis varomuosius ratus. Iki 100 km/val. automobilis įsibėgės per 5.4 s, ir pasieks maksimalų 250 km/val. greitį.
Bent jau Japonijoje ir Šiaurės Amerikoje naujasis modelis bus parduodamas nuo kitų metų pavasario. Kada „WRX“ pasirodys Europoje - nežinoma.