Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kaip ir buvo galima tikėtis, sportiškų automobilių gamintoja „Porsche“, nuo 2016 metų pradžios „Cayman“ ir „Boxster“ modelių šeimą pervadins į „718“.
„Porsche“ inžinieriai šiuo metu pluša ties atnaujinta „Cayman“ ir „Boxster“ modelių gama, kurios debiutas įvyks kitų metų pradžioje. Nuo tradicinių automobilių atnaujinimų, šis bus kur kas rimtesnis ir svarbesnis.
Po labai, labai ilgos pertraukos „Porsche“ automobiliuose vėl bus montuojami keturių cilindrų benzininiai varikliais. Į atnaujintus „Cayman“ ir „Boxster“, o tiksliau - „718“ modelius bus montuojami visiškai nauji, keturių cilindrų opoziciniai motorai prie kurių „Porsche“ inžinieriai pluša pastaruosius trejus metus.
Neoficialių šaltinių teigimu, naujųjų keturių cilindrų motorų darbinis tūris sieks 2.0 ir 2.5 litro. Priklausomai nuo variklio modifikacijos, naujų jėgainių pajėgumas svyruos nuo 240 iki net 370 arklio galių.
Būtent naujieji varikliai privertė „Porsche“ vadovus pakeisti „Cayman“ ir „Boxster“ modelių vardus. Nors paskutinis „Porsche“ modelis turėjęs keturių cilindrų motorą buvo „924“, tačiau vargu ar „Porsche“ svarstė galimybę puikų vardą užsitarnavusius modelius pavadinti „924“. „718“ gali pasigirti žymiais svarbesniais laimėjimais ne tik lenktynių trasoje, bet ir automanų širdyse.
Keturių cilindrų varikliai, kol kas, bus montuojami tik į šiuos du „Porsche“ modelius. Legendinis markės automobilis - „Porsche 911“, keturių cilindrų jėgainę gaus ne anksčiau kaip 2022 metais.
Kaip ir buvo galima tikėtis, sportiškų automobilių gamintoja „Porsche“, nuo 2016 metų pradžios „Cayman“ ir „Boxster“ modelių šeimą pervadins į „718“.
„Porsche“ inžinieriai šiuo metu pluša ties atnaujinta „Cayman“ ir „Boxster“ modelių gama, kurios debiutas įvyks kitų metų pradžioje. Nuo tradicinių automobilių atnaujinimų, šis bus kur kas rimtesnis ir svarbesnis.
Po labai, labai ilgos pertraukos „Porsche“ automobiliuose vėl bus montuojami keturių cilindrų benzininiai varikliais. Į atnaujintus „Cayman“ ir „Boxster“, o tiksliau - „718“ modelius bus montuojami visiškai nauji, keturių cilindrų opoziciniai motorai prie kurių „Porsche“ inžinieriai pluša pastaruosius trejus metus.
Neoficialių šaltinių teigimu, naujųjų keturių cilindrų motorų darbinis tūris sieks 2.0 ir 2.5 litro. Priklausomai nuo variklio modifikacijos, naujų jėgainių pajėgumas svyruos nuo 240 iki net 370 arklio galių.
Būtent naujieji varikliai privertė „Porsche“ vadovus pakeisti „Cayman“ ir „Boxster“ modelių vardus. Nors paskutinis „Porsche“ modelis turėjęs keturių cilindrų motorą buvo „924“, tačiau vargu ar „Porsche“ svarstė galimybę puikų vardą užsitarnavusius modelius pavadinti „924“. „718“ gali pasigirti žymiais svarbesniais laimėjimais ne tik lenktynių trasoje, bet ir automanų širdyse.
Keturių cilindrų varikliai, kol kas, bus montuojami tik į šiuos du „Porsche“ modelius. Legendinis markės automobilis - „Porsche 911“, keturių cilindrų jėgainę gaus ne anksčiau kaip 2022 metais.