Nors „Lamborghini Huracan“ šiuo metu gali džiaugtis, jog yra perkamiausias bendrovės modelis, net neabejojame, jog „Lamborghini Urus“ šį rodiklį pagerins po poros metų. Būtent jis šiuo metu yra atsakingas už sparčiai augančius pardavimus visame pasaulyje.
Puikus to įrodymas – 2019 m. pusmečio pardavimų apimtys, kurios išaugo net 96 procentais, jeigu lygintume su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
Penkeri metai – būtent tiek laiko užtruko „Lamborghini“ kompanijai pagaminti daugiau nei 14 tūkst. „Huracan“ egzempliorių.
Iki šiol populiariausio modelio titulu džiaugėsi jau kurį laiką negaminamas „Lamborghini Gallardo“. Italai per dešimties metų gamybos laikotarpį, nuo 2003 iki 2013 metų, į bendro naudojimo kelius išleido 14022 superautomobilio vienetus.
Šią savaitę šis rodiklis buvo pagerintas, kai nuo konvejerio nuriedėjo „Grigio Titans“ kėbulo spalva padabintas „Huracan EVO“. Šis jubiliejinis modelis buvo pagamintas klientui iš Pietų Korėjos.
Penkeri metai – būtent tiek laiko užtruko „Lamborghini“ kompanijai pagaminti daugiau nei 14 tūkst. „Huracan“ egzempliorių.
Iki šiol populiariausio modelio titulu džiaugėsi jau kurį laiką negaminamas „Lamborghini Gallardo“. Italai per dešimties metų gamybos laikotarpį, nuo 2003 iki 2013 metų, į bendro naudojimo kelius išleido 14022 superautomobilio vienetus.
Šią savaitę šis rodiklis buvo pagerintas, kai nuo konvejerio nuriedėjo „Grigio Titans“ kėbulo spalva padabintas „Huracan EVO“. Šis jubiliejinis modelis buvo pagamintas klientui iš Pietų Korėjos.