Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Lamborghini Cala“ - bendras projektas tarp „Lamborghini“ ir Giorgetto Giugiaro vadovaujamos „ItalDesign“ kompanijos. Ekstremaliai ir futuristiškai atrodantis automobilis turėjo pakeisti populiarų „Jalpa“ modelį, kuris džiaugėsi populiariausio „Lamborghini“ modelio titulu.
Kai „Lamborghini“ iš „Chrysler“ rankų perėjo į „Megatech“, naujieji šeimininkai pradėjo galvoti apie modelį, kuris būtų šiek tiek mažesnis, pigesnis ir lengviau valdomas negu „Diablo“. Kadangi kompanija turėjo per metus parduoti bent 200 automobilių, jog būtų pelninga, naujieji „Lamborghini“ savininkai į vadovo kėdę pasodino buvusį „Fiat“ koncerno vadovą, kuris turėjo nemažai patirties prikeliant gamintojus iš pelenų.
Tuometinis „Lamborghini“ vadovas pasikvietė „ItalDesign“ vadovą, garsųjį dizainerį, Giorgetto Giugiaro. Jam ir jo komandai buvo skirtas užduotis sukurti mažąjį „Lamborghini. Tam kompanija skyrė net gi 100 milijonų Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių.
Kaip ir visi Giugiaro automobiliai, taip ir naujasis automobilis galėjo funkcionuoti kaip serijinei gamybai paruoštas produktas. Automobilis turėjo gerokai patobulintą „Lamborghini“ benzininį variklį. Dešimties cilindrų motoras buvo 3,9 litro darbinio tūrio ir išvystydavo 400 arklio galių ir 315 NM sukimo momentą.
„ItalDesign“ kartu su „Lamborghini“ suorganizavusi pirmuosius bandomuosius važiavimus į renginį pakvietė daugybę automobilių tema rašančių žurnalistų. Gali pasirodyti keista, tačiau pirmieji atsiliepimai buvo net labai pozityvus, o tai gerai nuteikė ne tik automobilio kūrėją, bet ir „Lamborghini“ vadovus.
Gaila, bet „Cala“ projektas buvo nutrauktas, kai „Audi“ atėjo su 110 milijonų JAV dolerių ir įsigijo „Lamborghini“ iš „Megatech“. Nors automobilis taip ir nepateko į serijinę gamybą, nes „Audi“ specialistai pradėjo superautomobilių kompanijos restruktūrizaciją, bet mintis apie mažąjį „Lamborghini“ išliko gyva iki 2003 metų, kai prekyboje pasirodė „Gallardo“. Jau dešimt metų gyvuojantis „Gallardo“ taip pat buvo „ItalDesign“ studijos darbas, Giorgetto Giugiaro sūnaus darbas.
„ItalDesign“ iš viso pagamino tris „Cala“ egzempliorius, vienas iš jų stovi kompanijos muziejuje. Likusieji egzemplioriai dulka pas automobilių kolekcionierius.
„Lamborghini Cala“ - bendras projektas tarp „Lamborghini“ ir Giorgetto Giugiaro vadovaujamos „ItalDesign“ kompanijos. Ekstremaliai ir futuristiškai atrodantis automobilis turėjo pakeisti populiarų „Jalpa“ modelį, kuris džiaugėsi populiariausio „Lamborghini“ modelio titulu.
Kai „Lamborghini“ iš „Chrysler“ rankų perėjo į „Megatech“, naujieji šeimininkai pradėjo galvoti apie modelį, kuris būtų šiek tiek mažesnis, pigesnis ir lengviau valdomas negu „Diablo“. Kadangi kompanija turėjo per metus parduoti bent 200 automobilių, jog būtų pelninga, naujieji „Lamborghini“ savininkai į vadovo kėdę pasodino buvusį „Fiat“ koncerno vadovą, kuris turėjo nemažai patirties prikeliant gamintojus iš pelenų.
Tuometinis „Lamborghini“ vadovas pasikvietė „ItalDesign“ vadovą, garsųjį dizainerį, Giorgetto Giugiaro. Jam ir jo komandai buvo skirtas užduotis sukurti mažąjį „Lamborghini. Tam kompanija skyrė net gi 100 milijonų Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių.
Kaip ir visi Giugiaro automobiliai, taip ir naujasis automobilis galėjo funkcionuoti kaip serijinei gamybai paruoštas produktas. Automobilis turėjo gerokai patobulintą „Lamborghini“ benzininį variklį. Dešimties cilindrų motoras buvo 3,9 litro darbinio tūrio ir išvystydavo 400 arklio galių ir 315 NM sukimo momentą.
„ItalDesign“ kartu su „Lamborghini“ suorganizavusi pirmuosius bandomuosius važiavimus į renginį pakvietė daugybę automobilių tema rašančių žurnalistų. Gali pasirodyti keista, tačiau pirmieji atsiliepimai buvo net labai pozityvus, o tai gerai nuteikė ne tik automobilio kūrėją, bet ir „Lamborghini“ vadovus.
Gaila, bet „Cala“ projektas buvo nutrauktas, kai „Audi“ atėjo su 110 milijonų JAV dolerių ir įsigijo „Lamborghini“ iš „Megatech“. Nors automobilis taip ir nepateko į serijinę gamybą, nes „Audi“ specialistai pradėjo superautomobilių kompanijos restruktūrizaciją, bet mintis apie mažąjį „Lamborghini“ išliko gyva iki 2003 metų, kai prekyboje pasirodė „Gallardo“. Jau dešimt metų gyvuojantis „Gallardo“ taip pat buvo „ItalDesign“ studijos darbas, Giorgetto Giugiaro sūnaus darbas.
„ItalDesign“ iš viso pagamino tris „Cala“ egzempliorius, vienas iš jų stovi kompanijos muziejuje. Likusieji egzemplioriai dulka pas automobilių kolekcionierius.