Visos detalės, važiuoklės ir variklio komponentai buvo surasti ne per vieną savaitgalį. Magnusas teigia, kad surinkti tinkamas detales prireikė net vienerių metų. Pavyzdžiui, automobilį puošiantys „Work S1“ ratlankiai atkeliavo iš Vokietijos, bamperiai iš Japonijos, slenksčiai iš Švedijos. Kaip liaudies išmintis sako - Lašas po lašo ir akmenį pratašo.
Kol baltoji gražuolė laukė įvairiausių detalių, Magnusas kiekvieną mielą dieną važinėjo su kitu „S15“. Taip - jis turi ne vieną, bet du „S15“ egzempliorius. Vienas - kasdieninėms reikmės, o antrasis - pramogai.
Modifikacijų gausa šis automobilis nepasižymi. Viskas buvo daroma su saiku, nes ši „Silvia“ naudojama kasdieninėms reikmėms. Variklis standartinis - 250 arklio galių užtenka. Įprastas spyruokles ir amortizatorius pakeitė „BC“ komplektas. Standartines sėdynės pakeitė „Bride“ firmos produktai. Gali pasirodyti keista, bet viskas!
Kukliai, bet efektingai.