Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šiuo metu viso pasaulio automanų akys yra nukrypusios į neseniai pristatytą antrosios kartos „Porsche Panamera“ modelių šeimą, kuri savo pirmtaką pranoko visose srityse, tačiau vokiškų automobilių gamintojas su pirmuoju kompanijos sedanu atsisveikinti neskubėjo.
Šią savaitę nuo konvejerio nuriedėjo paskutinis pirmosios kartos „Porsche Panamera“ modelis, kuris užbaigė sėkmingą vokiško sedano pasirodymą tarptautinėje arenoje. Per septyneris gamybos metus visame pasaulyje buvo parduota net 164 503 modelio vienetai.
Paskutinis modelis nuriedėjęs nuo konvejerio buvo mėlynos spalvos „Porsche Panamera GTS“.
Pirmosios kartos modelis dabar užleis vietą visiškai naujam automobiliui, kuris bus gaminamas lygiagrečiai su „Cayenne“ ir „Macan“ visureigiais.
Antrosios kartos „Porsche Panamera“ iš tikrųjų yra visiškai naujas modelis. Jis naudoja naujutėlę „MSB“ vardu pavadintą modulinę platformą, modernizuotus 6 ir 8 cilindrų motorus, naujos kartos informacijos ir pramogų sistemą, ir turės gausų kiekį naujausių technologijų, kurios iki šiol nebuvo naudojamos ne viename „VAG“ koncerno tvarinyje.
Šiuo metu viso pasaulio automanų akys yra nukrypusios į neseniai pristatytą antrosios kartos „Porsche Panamera“ modelių šeimą, kuri savo pirmtaką pranoko visose srityse, tačiau vokiškų automobilių gamintojas su pirmuoju kompanijos sedanu atsisveikinti neskubėjo.
Šią savaitę nuo konvejerio nuriedėjo paskutinis pirmosios kartos „Porsche Panamera“ modelis, kuris užbaigė sėkmingą vokiško sedano pasirodymą tarptautinėje arenoje. Per septyneris gamybos metus visame pasaulyje buvo parduota net 164 503 modelio vienetai.
Paskutinis modelis nuriedėjęs nuo konvejerio buvo mėlynos spalvos „Porsche Panamera GTS“.
Pirmosios kartos modelis dabar užleis vietą visiškai naujam automobiliui, kuris bus gaminamas lygiagrečiai su „Cayenne“ ir „Macan“ visureigiais.
Antrosios kartos „Porsche Panamera“ iš tikrųjų yra visiškai naujas modelis. Jis naudoja naujutėlę „MSB“ vardu pavadintą modulinę platformą, modernizuotus 6 ir 8 cilindrų motorus, naujos kartos informacijos ir pramogų sistemą, ir turės gausų kiekį naujausių technologijų, kurios iki šiol nebuvo naudojamos ne viename „VAG“ koncerno tvarinyje.