Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kiekvienas automobilių gamintojas puikiai žino kokį kelią turi nueiti konkretus projektus, jeigu jis nori patekti į serijinę gamybą. Fantastiškai atrodantys koncepciniai automobiliai į bendro naudojimo kelius išvažiuoja tik po daugybės kosmetinių (ir ne tik) pakeitimų, kurie dažniausiai nuliūdina kiekvieną automaną.
Vis dėlto, naujoji automobilių pirkėjų reikalauja ne konservatyvumo, o egzotiškai, kvapą gniaužiančių, futuristiškai atrodančių automobilių. Šie pirkėjų norai leido gamintojų vadovams atlaisvinti dizainerių rankas ir leisti daugiausiai dėmesio sulaukusiems koncepciniams automobiliams su minimaliais pakeitimais keliauti į serijinę gamybą.
Šiandien jums parodysime kaip dvylika automobilių pasikeitė, norėdami išlipti iš koncepcinio į serijinei gamybai paruošto modelio kelnes. Kai kurie modeliai mažai kuo skiriasi nuo pradinių koncepcijų, o kiti - tokie kaip „Renault Captur“ - pasikeitė kardinaliai.
Kiekvienas automobilių gamintojas puikiai žino kokį kelią turi nueiti konkretus projektus, jeigu jis nori patekti į serijinę gamybą. Fantastiškai atrodantys koncepciniai automobiliai į bendro naudojimo kelius išvažiuoja tik po daugybės kosmetinių (ir ne tik) pakeitimų, kurie dažniausiai nuliūdina kiekvieną automaną.
Vis dėlto, naujoji automobilių pirkėjų reikalauja ne konservatyvumo, o egzotiškai, kvapą gniaužiančių, futuristiškai atrodančių automobilių. Šie pirkėjų norai leido gamintojų vadovams atlaisvinti dizainerių rankas ir leisti daugiausiai dėmesio sulaukusiems koncepciniams automobiliams su minimaliais pakeitimais keliauti į serijinę gamybą.
Šiandien jums parodysime kaip dvylika automobilių pasikeitė, norėdami išlipti iš koncepcinio į serijinei gamybai paruošto modelio kelnes. Kai kurie modeliai mažai kuo skiriasi nuo pradinių koncepcijų, o kiti - tokie kaip „Renault Captur“ - pasikeitė kardinaliai.