• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Pirelli“ nuo Kanados Grand Prix lenktynių atliks pokyčius su padangomis, kad jų dilimas nebūtų toks spartus, kaip iki šiol.
„Pirelli“ pripažino, jog Ispanijos GP lenktynėse matyti keturi sustojimai lenktynių metu yra per daug. Po papildomų susitikimų gamintojo būstinėje Milane, „Pirelli“ vadovai nusprendė, kad pokyčiai yra būtini.
„Pirelli“ autosporto padalinio vadovas Paulas Hembery teigė: „Niekada nenorėjome, kad lenktynėse būtų keturi sustojimai, taigi ketiname pakeisti padangų konstrukciją.“
„Paimsime keletą dizaino elementų iš 2013 metų padangų, tačiau bus elementų ir iš 2011 bei 2012 metų produkcijos, kuri tuo periodu tarnavo labai gerai.“
„Norime, kad lenktynėse vėl būtų du ar trys sustojimai.“
P.Hembery pridūrė, kad „Pirelli“ šį sezoną taip greitai dylančias padangas sukūrė todėl, kad neatsižvelgė į komandų progresą tarpsezonio metu. Dėl to padangoms tenkančios apkrovos yra per didelės.
„Komandos viską apkrauna labai smarkiai ir tikriausiai mes tai nuvertinome. Negalime bandyti padangų su dabartiniais bolidais. Turime priėjimą tik prie 2010 metų „Renault“ bolido, kuris yra keturiomis ar penkiomis sekundėmis lėtesnis nei dabartiniai „Formulės 1“ bolidai.“
„Pirelli“ taip pat ketina peržiūrėti padangų mišinius, kad nepasikartotų tokios problemos, su kokiomis Lewisas Hamiltonas susidūrė Bahreine ir Paulas di Resta susidūrė Ispanijoje – kai maža nuolauža privedė prie padangos lupimosi, o ne prie padangos sprogimo.
„Vizualiai tai buvo įspūdinga, net jei padangos ir neprarado slėgio. Tai buvo iki šiol nematyta problema ir mums tai nepatiko. Tai taip pat sukėlė ir didelį spaudos dėmesį, kuris pakeitė fanų mąstymą.“

„Pirelli“ nuo Kanados Grand Prix lenktynių atliks pokyčius su padangomis, kad jų dilimas nebūtų toks spartus, kaip iki šiol.
„Pirelli“ pripažino, jog Ispanijos GP lenktynėse matyti keturi sustojimai lenktynių metu yra per daug. Po papildomų susitikimų gamintojo būstinėje Milane, „Pirelli“ vadovai nusprendė, kad pokyčiai yra būtini.
„Pirelli“ autosporto padalinio vadovas Paulas Hembery teigė: „Niekada nenorėjome, kad lenktynėse būtų keturi sustojimai, taigi ketiname pakeisti padangų konstrukciją.“
„Paimsime keletą dizaino elementų iš 2013 metų padangų, tačiau bus elementų ir iš 2011 bei 2012 metų produkcijos, kuri tuo periodu tarnavo labai gerai.“
„Norime, kad lenktynėse vėl būtų du ar trys sustojimai.“
P.Hembery pridūrė, kad „Pirelli“ šį sezoną taip greitai dylančias padangas sukūrė todėl, kad neatsižvelgė į komandų progresą tarpsezonio metu. Dėl to padangoms tenkančios apkrovos yra per didelės.
„Komandos viską apkrauna labai smarkiai ir tikriausiai mes tai nuvertinome. Negalime bandyti padangų su dabartiniais bolidais. Turime priėjimą tik prie 2010 metų „Renault“ bolido, kuris yra keturiomis ar penkiomis sekundėmis lėtesnis nei dabartiniai „Formulės 1“ bolidai.“
„Pirelli“ taip pat ketina peržiūrėti padangų mišinius, kad nepasikartotų tokios problemos, su kokiomis Lewisas Hamiltonas susidūrė Bahreine ir Paulas di Resta susidūrė Ispanijoje – kai maža nuolauža privedė prie padangos lupimosi, o ne prie padangos sprogimo.
„Vizualiai tai buvo įspūdinga, net jei padangos ir neprarado slėgio. Tai buvo iki šiol nematyta problema ir mums tai nepatiko. Tai taip pat sukėlė ir didelį spaudos dėmesį, kuris pakeitė fanų mąstymą.“

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų