Tad, kai Frankfurto automobilių parodoje įžengėme į „DS“ stendą - mus apėmė depresija. Kairėje pusėje matyti senųjų „DS“ modelių nuotraukose, stendo kampe netgi stovėjo legendinis „Citroen DS“ modelis, tačiau norint tinkamai atstovauti „DS“ markės vardą, puošniai aprengtų „Citroen“ klonų neužteks.
Pats blogiausias modernios „DS“ markės atspindys - atnaujintas „DS 4“. Po chirurgo skalpeliu atsigulęs modelis gavo naujo dizaino priekinius žibintus, didesnes radiatoriaus groteles, naują priekinį buferį ir keletą chromuotų detalių.
Interjere pokyčių tiek pat kaip ir eksterjere. Prie „DS4“ dirbę inžinieriai pakeitė keletą mygtukų centrinėje konsolėje, sumontavo lietimui jautrų ekraną ir neištaisė senojo modelio bėdos - galiniai langai vis dar neatsidaro.
Vis dėlto, pati svarbiausia naujiena yra padidinto pravažumo versija, kuri dėl mums nesuprantamų priežasčių, buvo vadinama koncepciniu automobiliu. Tai mažų mažiausiai keista, nes net ir oficialiuose spaudos pranešimuose gamintojas teigia, jog atnaujintoje „DS4“ modelių gamoje atsirado padidinto pravažumo versija „DS4 Crossback“.
Kai „DS4“ pasirodė prieš keletą metų, tai buvo tikrai šviežias oro gūsis, tačiau dabar - tai tik dar vienas prancūziškas hečbekas, kuris nuo savo konkurentų atsilieka viena modelių karta.
Vis dėlto, artimiausioje ateityje „DS“ žada pristatyt net kelis naujus modelius, kurie padės atgaivinti markės pardavimus Europoje ir prasibrauti į Šiaurės Amerikos rinką. Pagal dabartinį planą, prašmatnių automobilių markė „DS“ į Šiaurės Amerikos rinką sugrįš iki 2020 metų.