Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Beveik kiekvienas automobilių gamintojas kurdamas naują modelį, nepraleidžia progos užsukti į Niurburgringą ir pasižiūrėti kaip naujam automobiliui sekasi įveikti posūkius. Kai kurie gamintojai iš pradžių važiuoja ne į bendro naudojimo kelius, bet į Niurburgringą ir šios lenktynių trasos pagalba tobulina automobilių valdymą, važiuoklės konfigūraciją.
Gamintojams vis daugiau dėmesio skiriant puikioms valdymo savybėms, nenuostabu, jog tokie automobiliai kaip „Renault Megane RS“ ar „Seat Leon Cupra“ liaupsinami dėl savo nuostabių valdymo savybių ir įvairiose lenktynių trasose sugeba užkurti pirtį žymiai brangesniems automobiliams.
Žemiau esantis „On Board“ video yra puikus pavyzdys. Jame išvysite dviejų automobilių peštynes Niurburgringo lenktynių trasoje. Tai - „Seat Leon Cupra“ ir ne pirmos jaunystės „BMW M3“.
Lenktynių trasoje važiuojantis „E36 M3“ turi 3.2 litro, 6 cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto daugiau nei 320 arklio galių, 350 Nm sukimo momentą. Vos 1460 kilogramų sveriantis automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 5.4 sekundės.
Tuo tarpu „Seat Leon Cupra“ priekinius varančiuosius ratus suka 2.0 litrų, 4 cilindrų turbo-benzininis motoras išvystantis 280 arklio galių ir 350 Nm sukimo momentą. „DSG“ pavarų dėžė aprūpintas modelis iki 100 km/val. įsibėgėja per 6.1 sekundės.
Tiek vieno, tiek kito automobilio vairuotojai demonstruoja įspūdingą tempą, tačiau įspūdingiausia yra tai, jog ši porelė už savęs paliko „Porsche 911 GT3“ ir panašaus tipo modelius.
Beveik kiekvienas automobilių gamintojas kurdamas naują modelį, nepraleidžia progos užsukti į Niurburgringą ir pasižiūrėti kaip naujam automobiliui sekasi įveikti posūkius. Kai kurie gamintojai iš pradžių važiuoja ne į bendro naudojimo kelius, bet į Niurburgringą ir šios lenktynių trasos pagalba tobulina automobilių valdymą, važiuoklės konfigūraciją.
Gamintojams vis daugiau dėmesio skiriant puikioms valdymo savybėms, nenuostabu, jog tokie automobiliai kaip „Renault Megane RS“ ar „Seat Leon Cupra“ liaupsinami dėl savo nuostabių valdymo savybių ir įvairiose lenktynių trasose sugeba užkurti pirtį žymiai brangesniems automobiliams.
Žemiau esantis „On Board“ video yra puikus pavyzdys. Jame išvysite dviejų automobilių peštynes Niurburgringo lenktynių trasoje. Tai - „Seat Leon Cupra“ ir ne pirmos jaunystės „BMW M3“.
Lenktynių trasoje važiuojantis „E36 M3“ turi 3.2 litro, 6 cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto daugiau nei 320 arklio galių, 350 Nm sukimo momentą. Vos 1460 kilogramų sveriantis automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 5.4 sekundės.
Tuo tarpu „Seat Leon Cupra“ priekinius varančiuosius ratus suka 2.0 litrų, 4 cilindrų turbo-benzininis motoras išvystantis 280 arklio galių ir 350 Nm sukimo momentą. „DSG“ pavarų dėžė aprūpintas modelis iki 100 km/val. įsibėgėja per 6.1 sekundės.
Tiek vieno, tiek kito automobilio vairuotojai demonstruoja įspūdingą tempą, tačiau įspūdingiausia yra tai, jog ši porelė už savęs paliko „Porsche 911 GT3“ ir panašaus tipo modelius.