Kelionė nebuvo eilinė
Kelionė – bene idealus būdas labiau pažinti vairuojamą automobilį, ypač jeigu pažintis su konkrečiu ratuočiu prasidėjo neperseniausiai.
Netradicinę gimtadienio šventę nusprendęs suorganizuoti Mantvydas Puteikis, ne vieną „MX-5“ modelį išardęs ir surinkęs automanas, populiaraus rodsterio gimtadienį nusprendė atšvęsti pakankamai nestandartiškai. Ne garaže, ne tarp keturių sienų, o kelionėje, kartu su kitais bendraminčiais, kurie taip pat prijaučia šiai japoniškai „Mazdai“.
„Šios kelionės tikslas buvo pakankamai paprastas – suburti „MX-5“ savininkus į vieną vietą ir smagiai pakeliauti po apylinkes, papramogauti atliekant tam tikras užduotis. Trumpai tariant – norėjome turiningai praleisti laiką“, – netradicines priežastis įvardija kelionės organizatorius Mantvydas Puteikis.
Pirminė stotelė – Kaunas
Įprastai, tokio pobūdžio renginiai vyksta didžiausiame Lietuvos mieste – Vilniuje. Vis dėlto, šis kartas buvo kitoks, nes beveik 20 skirtingų „MX-5“ egzempliorių buvo kviečiami atvykti į Kauną.
„Iš pradžių planavome, jog „MX-5“ gimtadienį atšvęsime su maždaug 10-čia automobilių. Vis dėlto, mūsų nuostabai, į kelionę po Lietuvą užsiregistravo 18 bendraminčių, kurie nepatingėjo ir nustatytu laiku atvyko iš skirtingų Lietuvos kampelių“, – pasakoja Mantvydas.
Ankstyvą rytą kelionės dalyviai pajudėjo link itin vaizdingo, asfaltu padengto ruožo, kuris didžiąją dalį laiko driekiais palei Nemuną, todėl nenuostabu, jog 18-os automobilių kolona aplankė Seredžiaus piliakalnį, pasinaudojo Vilkijos kelto paslaugomis bei užsuko į Raudonės pilį. Šalia pastarosios kelionės organizatoriai surengė itin populiarią „Car Limbo“ rungtį, kurioje buvo siekiama surasti arčiausiai žemės prigludusį „MX-5“ egzempliorių. Sekančiose stotelėse buvo surengtas protmūšis, žemiausio tepalo lygio konkursas ir dar keletas veiklų, kurios leisdavo prasiblaškyti.
Kelionė praėjo sklandžiai
Mantvydas pasakodamas apie „MX-5“ savininkams skirtą kelionę, įvardija kelias įdomybes, į kurias reikėjo atsižvelgti planuojant maršrutą po Lietuvą.
„Maršrutą planavome porą savaičių. Jį planavome atsižvelgdami į faktą, jog daugelis dalyvių vairuoja ne standartinius „MX-5“ egzempliorius, o šiek tiek sužemintus. Atsižvelgėme į tai ir ieškojome kelių, kuriais būtų malonu važiuoti visiems“, – pasakoja Mantvydas.
Apie 8 valandas trukusią kelionę įveiki visi 18-a automobilių. Vis dėlto, kelionės eigoje tam tikri „MX-5“ egzemplioriai bandė spyriotis.
„Vieno dalyvio automobilis pradėjo leisti alyvą, kito kelionės dalyvio „MX-5“ pradėjo kaisti, bet apskritai – kelionė praėjo be didesnių nesklandumų“, – priduria kelionės organizatorius.
Ateityje planuoja panašaus pobūdžio keliones
„MX-5“ jubiliejus buvo puiki proga išbandyti mūsų sugebėjimo organizuoti tokio pobūdžio renginius galimybes. Pabandėme, supratome kaip ir ką reikia daryti ir jau žinome, kad žmonėms tai patinka“, – neprisvilusiu pirmuoju blynu džiaugiasi Mantvydas.
„Tokio pobūdžio renginių Lietuvoje šiek tiek trūksta. Yra nemaža automanų grupė, kuri mieliau renkasi keliones, pasivažinėjimus, o ne stoviniavimus stovėjimo aikštelėse. Juk automobilio paskirtis yra keliauti iš taško A į tašką B, todėl manau, kad visai smagu išbandyti kitokį susitikimų formatą“, – priduria vaikinas.