• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš jubiliejinių dvidešimtųjų „Aurum 1006 km“ lenktynių startą „Noker Racing Team“ komandos vadovas Kazimieras Vasiliauskas neslėpė, kad jų tikslas yra aiškus – nugalėti TCR automobilių klasėje. Juolab, kad komanda šioje klasėje pirmauja ir Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionate.
Klausimų galbūt kėlė tik į pagalbą pasitelkto Pasaulio ralio-kroso čempionato dalyvio Roko Baciuškos greitis, nes tai jam buvo pirmas kartas prie žiedinių lenktynių automobilio vairo. Iki šiol jis dalyvavo tik ralio-kroso ir kartingo lenktynėse. Tačiau komandos viltys pasiteisino su kaupu.

Prieš jubiliejinių dvidešimtųjų „Aurum 1006 km“ lenktynių startą „Noker Racing Team“ komandos vadovas Kazimieras Vasiliauskas neslėpė, kad jų tikslas yra aiškus – nugalėti TCR automobilių klasėje. Juolab, kad komanda šioje klasėje pirmauja ir Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionate.
Klausimų galbūt kėlė tik į pagalbą pasitelkto Pasaulio ralio-kroso čempionato dalyvio Roko Baciuškos greitis, nes tai jam buvo pirmas kartas prie žiedinių lenktynių automobilio vairo. Iki šiol jis dalyvavo tik ralio-kroso ir kartingo lenktynėse. Tačiau komandos viltys pasiteisino su kaupu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Noker Racing Team“ komanda


„Rokas labai greitai adaptavosi prie automobilio ir prie visai kitokios kategorijos lenktynių, kur privaloma ne tik kovoti dėl pozicijos, bet ir tausoti automobilį bei tuo pat metu žiūrėti į veidrodėlius, kad galėtum praleisti gerokai greitesne technika lenktyniaujančius varžovus,“ – pasakoja „Noker Racing Team komandos vadovas Kazimieras Vasiliauskas.
Komanda jau pirmose treniruotėse parodė, kad gali būti greita. Nuo pat pradžių jie važiavo antroje vietoje savo klasėje, toje pat vietoje jie liko ir po kvalifikacijos. Tačiau lenktynėse svarbiausia ne tik vieno rato įveikimo greitis, bet ir stabiliai demonstruojamas tempas bei klaidų nebuvimas.
„Savo iškeltą tikslą įvykdėme su kaupu. Dar prieš startą sakiau, kad turime laimėti savo klasę, o jeigu nedarysime klaidų – finišuosime penketuke. Taip ir buvo,“ – po finišo sakė lenktynininkas Kęstutis Stasionis.
Anot Kęstučio, visa komanda dirbo be klaidų, o puikus pasiruošimas prieš startą lėmė ir tai, kad automobilis važiavo be menkiausių problemų. Triuškinantis, net 19 ratų pranašumas prieš artimiausius konkurentus klasėje rodo ir idealiai parinktą taktiką visų „Aurum 1006 km“ lenktynių metu. Komandos vadovas Kazimieras Vasiliauskas, brolio Vytauto pagalba suplanavo viską itin tiksliai.

REKLAMA

Volkswagen Golf GTI TCR


Antroje lenktynių pusėje K. Vasiliauskui net teko prašyti komandos lenktynininkų mažinti tempą ir tausoti techniką, nes rizikuoti nebebuvo jokios prasmės – pranašumas buvo labai didelis.
„Akivaizdu, kad aplenkti dvigubai galingesnius „Porsche“ ar „Lamborghini“ neturėjome jokių šansų, tačiau per visą 1006 km distanciją nuo jų atsilikome vos per dešimt minučių. Manau, kad tai lėmė labai gerai suformuota komanda – tiek mechanikai, tiek lenktynininkai dirbo be priekaištų, o automobilis grįžo į finišą beveik tokios pat būklės kaip ir buvo prieš startą,“ – sakė Marius Slaboševičius, kuris buvo greičiausias komandoje.
„Pirmą kartą dalyvavau „Aurum 1006 km“ lenktynėse ir ši patirtis man labai patiko. Gan greitai pripratau prie automobilio, o mano užduotis šiose lenktynėse buvo nedaryti klaidų ir važiuoti greitai, bet maksimaliai saugiai. Jaučiau, kad esu komandos narys ir negalėjau nuvilti savo kolegų. Džiaugiuosi, kad viską pavyko įgyvendinti. Patiko ir pats renginys – puikus festivalis greičio mėgėjams, kito tokio Lietuvoje nėra,“ – po pergalingo finišo sakė Rokas Baciuška.
Dabar Roko laukia savaitės poilsis ir kelionė į Kanadą, kur vyks Pasaulio ralio-kroso čempionato etapas „GCK Academy“ komandos sudėtyje.
„Noker Racing Team“ taip pat nesėdės rankų sudėję – jie rugpjūčio viduryje jų laukia eilinis Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatas Rygoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų