Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vos keletą šimtų automobilių per metus parduodanti „Noble“, negali sau leisti švaistyti pinigų į vieną ar kitą pusę. Todėl nenuostabu, jog prieš maždaug pusantrų metų pirmą kartą pademonstruotas „Noble M600“ kabrioleto konceptas tik dabar perėjo į prototipo stadiją.
Vis dėlto, kol „M600“ kabrioletas pasieks serijinę gamybą, praeis dar ne vienas mėnuo. Pasak „Noble“ prekinio ženklo vadovo, Peterio Boutwoodo, jų siekis yra sukurti vieną greičiausių kabrioletų pasaulyje.
„M600“ kabrioletas bus komplektuojamas su tuo pačiu varikliu kaip ir „M600“ kupė. Priešais galinę automobilio ašį sumontuotas 4.4 litro, 8 cilindrų benzininis variklis, kuris išvystys daugiau nei 670 arklio galių. Tačiau „M600“ kabrioletas turi vieną išskirtinumą - automatinę pavarų dėžę.
Pasak Peterio Boutwoodo, automobilis į serijinę gamybą pateks tik su viena sąlyga - inžinieriai turės pasistengti, jog „M600“ kabrioletas iki 100 km/val. įsibėgėtų per mažiau nei 3.2 sekundės ir pasiekti didesnį nei 330 km/val. greitį.
Vos keletą šimtų automobilių per metus parduodanti „Noble“, negali sau leisti švaistyti pinigų į vieną ar kitą pusę. Todėl nenuostabu, jog prieš maždaug pusantrų metų pirmą kartą pademonstruotas „Noble M600“ kabrioleto konceptas tik dabar perėjo į prototipo stadiją.
Vis dėlto, kol „M600“ kabrioletas pasieks serijinę gamybą, praeis dar ne vienas mėnuo. Pasak „Noble“ prekinio ženklo vadovo, Peterio Boutwoodo, jų siekis yra sukurti vieną greičiausių kabrioletų pasaulyje.
„M600“ kabrioletas bus komplektuojamas su tuo pačiu varikliu kaip ir „M600“ kupė. Priešais galinę automobilio ašį sumontuotas 4.4 litro, 8 cilindrų benzininis variklis, kuris išvystys daugiau nei 670 arklio galių. Tačiau „M600“ kabrioletas turi vieną išskirtinumą - automatinę pavarų dėžę.
Pasak Peterio Boutwoodo, automobilis į serijinę gamybą pateks tik su viena sąlyga - inžinieriai turės pasistengti, jog „M600“ kabrioletas iki 100 km/val. įsibėgėtų per mažiau nei 3.2 sekundės ir pasiekti didesnį nei 330 km/val. greitį.