Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nuo penktadienio vidurdienio iki vėlyvos popietės 1000 km lenktynių trasą buvo okupavę glaustame didžiųjų lenktynių tvarkaraštyje vietos radę Mini žiedo lenktynės, kurių dalyviams tai buvo jų pirmenybių trečiojo etapo varžybos.
„Tai bene laimingiausiai ir sėkmingiausiai, vertinant oro sąlygas, įvykusios mini žiedininkų batalijos 1000 km lenktynių Palangoje metu. Vakar treniruotėse patirtos automobilių „traumos“ atsiliepė tolimesniems važiavimams kvalifikacijoje bei pačiose lenktynėse.Reikėtų priminti, kad Mini žiedo serijos lenktynes sudaro 2 važiavimai. Pirmuosiuose startuojama pagal kvalifikacinių važiavimų rezultatus, o antruose - tvarka apsiverčia. Pasiekusieji geriausiąjį rezultatą lenktynes pradeda iš paskutiniųjų startinių pozicijų“,- 1000 km lenktynių spaudos centrui sakė Mini žiedo lenktynių serijos koordinatorė Inga Juškevičiūtė.
Neįprastai susiklosčius atrankos varžyboms, A2000, B2000 ir RWD jungtiniuose važiavimuose geriausią rezultatą pasiekė Deividas Sakalauskas su „Honda Civic“ automobiliu, kuris garantavo jam geriausią startinę poziciją pirmosiose lenktynėse. Jam ant kulnų lipo tokį pat automobilį vairavęs Edvinas Mardosas, kuriam deja, šis etapas nebuvo sėkmingas ir kuris dėl gedimų nefinišavo. Trečioji startinė pozicija atiteko Gedui Drukteiniui, vairuojančiam išskirtinį ir vienintelį šios serijos lenktynėse „Opel Ascona“ automobilį.
A3000 ir Open klasių jungtiniuose važiavimuose startinės pozicijos stipriai nenustebino. Greičiausiai ratą įveikė Eidmantas Nekrošius su ne tik šioms, bet ir 1000 km lenktynėms paruoštu naujuoju BMW M3 automobiliu. Jo rato įveikimo laikas – 1min. 31,458 sek.
Antrasis pirmosiose lenktynėse startavo gausiai „Automanų“ komandai atstovaujantis Marius Miškūnas su „Honda Integra“, o trečias lenktynes pradėjo Tomas Orentas su „Toyota Cellica“ („Dakotas Racing“ komanda.)
Po pirmųjų lenktynių klasėse neišvengta rokiruočių. A2000 ir B2000 grupių dalyviai startavo kartu, o RWD – galu varomųjų automobilių klasės sportininkai galėjo savo automobilių galimybes pademonstruoti atskirai. Visi dalyviai važiavo 6 ratus, nepamirštant įveikti Joker rato - ilgesnės trasos atkarpos. Kiekvienas lenktynininkas, kaip visada šios serijos lenktynėse, galėjo pasirinkti laiką kada pasukti į Joker ratą. Po pirmųjų lenktynių greičiausias trasoje buvo G. Drukteinis, antrasis finišą pasiekė A. Beleckis, o trečiąją vietą iškovojo jaunasis, tačiau jau puikiai trasoje atpažįstamas Ignas Brusokas su „Honda Civic“. Jam ant kulnų mynė ir Airidas Šiaurys, vairuojantis „Honda CRX“.
Pirmųjų lenktynių metu gedimai pakišo koją Arminui Kondrutavičiui su „Honda CRX“ . Anksčiau, nei tikėjosi, trasą paliko ir Arnas Valavičius, vairavęs irgi „Honda Civic“.
Išskirtinį „Ford Puma“ pilotuojančiam Robertui Sidabrui į serviso zoną teko grįžti taip pat anksčiau dėl sankabos gedimo.
RWD klasės važiavimuose Linas Steponaitis su BMW 320 tik keliomis sekundės dalimis atsiplėšė nuo Andriaus Linauskio, vairuojančio BMW 325. Trečiasis finišą pasiekė Robertas Aukščiūnas su tos pačios serijos BMW.
Labiausiai nepasisekė naujokui Stasiui Tarailei. Sugedus jo BMW 318 iš lenktynių jam teko pasitraukti.
A3000 ir Open klasėse Eidmantas Nekrošius nieko nenustebino ir pirmas su naujuoju BMW M3 kirto finišo liniją. Antrąja vieta po pirmųjų lenktynių džiaugėsi Marius Miškūnas („Honda Integra“), o trečiąja - Tomas Orentas („Toyota Cellica“)
Būtent po pirmųjų lenktynių Mini Žiedo serijoje ir prasideda pats įdomumas. Pasikeitus startinėms pozicijomis bei pailgėjus disatncijai iki 8 ratų, greičiausiai įveikusieji trasą atsistojo į starto pozicijų galą. Gaila, kad stipriausiųjų bolidų klasių A3000 ir Open važiavimuose didelę klaidą jau pirmąjame rate padarė lenktynių lyderis E. Nekrošius, tačiau nestipriai apgadintas BMW M3 galės startuoti 1000 km lenktynėse.
Susumavus abiejų lenktynių rezultatus A2000 klasėje sveikinimus priiminėjo A.Beleckis. Antroji vieta atiteko A.Šiauriui, o trečiasis laiptelis – I. Brusokui.
A3000 klasėje trečiasis buvo Mark Los su BMW 320D, laipteliu aukščiau lipo „Egliana-Supergreitis“ komandos narys Audrius Makarskas su BMW 120D, o didžiausią taurę į namus parsivežė Linas Baltrušaitis, vairavęs BMW E30.
B2000 klasėje nuo trečiosios vietos iki aukščiausios lenktyninkai išsidėstė taip: G. Drukteinis, Šarūnas Dailidė, vairavęs „Honda CRX“ ir tas pats A. Makarskas, šįkart tramdęs „Renault Clio“.
RWD (galiniais ratais varomųjų automobilių) klasėje triumfavo Robertas Aukščiūnas, vairavęs BMW 320. Antroji vieta atiteko Andriui Linauskiui su BMW 325, o trečioji – Linui Steponaičiui su BMW320.
Galingiausių bolidų- Open klasėje trečioji vieta teko E. Nekrošiui, antroji – Edvinui Kajokui („Honda Civic“), o pirmoji – M. Miškūnui.
Komandinę įskaitą laimėjo „Supergreičio“ ekipa, antroji vieta atiteko „Masneka Motorsport“, o trečioji - „Automanų“ komandoms.
Nuo penktadienio vidurdienio iki vėlyvos popietės 1000 km lenktynių trasą buvo okupavę glaustame didžiųjų lenktynių tvarkaraštyje vietos radę Mini žiedo lenktynės, kurių dalyviams tai buvo jų pirmenybių trečiojo etapo varžybos.
„Tai bene laimingiausiai ir sėkmingiausiai, vertinant oro sąlygas, įvykusios mini žiedininkų batalijos 1000 km lenktynių Palangoje metu. Vakar treniruotėse patirtos automobilių „traumos“ atsiliepė tolimesniems važiavimams kvalifikacijoje bei pačiose lenktynėse.Reikėtų priminti, kad Mini žiedo serijos lenktynes sudaro 2 važiavimai. Pirmuosiuose startuojama pagal kvalifikacinių važiavimų rezultatus, o antruose - tvarka apsiverčia. Pasiekusieji geriausiąjį rezultatą lenktynes pradeda iš paskutiniųjų startinių pozicijų“,- 1000 km lenktynių spaudos centrui sakė Mini žiedo lenktynių serijos koordinatorė Inga Juškevičiūtė.
Neįprastai susiklosčius atrankos varžyboms, A2000, B2000 ir RWD jungtiniuose važiavimuose geriausią rezultatą pasiekė Deividas Sakalauskas su „Honda Civic“ automobiliu, kuris garantavo jam geriausią startinę poziciją pirmosiose lenktynėse. Jam ant kulnų lipo tokį pat automobilį vairavęs Edvinas Mardosas, kuriam deja, šis etapas nebuvo sėkmingas ir kuris dėl gedimų nefinišavo. Trečioji startinė pozicija atiteko Gedui Drukteiniui, vairuojančiam išskirtinį ir vienintelį šios serijos lenktynėse „Opel Ascona“ automobilį.
A3000 ir Open klasių jungtiniuose važiavimuose startinės pozicijos stipriai nenustebino. Greičiausiai ratą įveikė Eidmantas Nekrošius su ne tik šioms, bet ir 1000 km lenktynėms paruoštu naujuoju BMW M3 automobiliu. Jo rato įveikimo laikas – 1min. 31,458 sek.
Antrasis pirmosiose lenktynėse startavo gausiai „Automanų“ komandai atstovaujantis Marius Miškūnas su „Honda Integra“, o trečias lenktynes pradėjo Tomas Orentas su „Toyota Cellica“ („Dakotas Racing“ komanda.)
Po pirmųjų lenktynių klasėse neišvengta rokiruočių. A2000 ir B2000 grupių dalyviai startavo kartu, o RWD – galu varomųjų automobilių klasės sportininkai galėjo savo automobilių galimybes pademonstruoti atskirai. Visi dalyviai važiavo 6 ratus, nepamirštant įveikti Joker rato - ilgesnės trasos atkarpos. Kiekvienas lenktynininkas, kaip visada šios serijos lenktynėse, galėjo pasirinkti laiką kada pasukti į Joker ratą. Po pirmųjų lenktynių greičiausias trasoje buvo G. Drukteinis, antrasis finišą pasiekė A. Beleckis, o trečiąją vietą iškovojo jaunasis, tačiau jau puikiai trasoje atpažįstamas Ignas Brusokas su „Honda Civic“. Jam ant kulnų mynė ir Airidas Šiaurys, vairuojantis „Honda CRX“.
Pirmųjų lenktynių metu gedimai pakišo koją Arminui Kondrutavičiui su „Honda CRX“ . Anksčiau, nei tikėjosi, trasą paliko ir Arnas Valavičius, vairavęs irgi „Honda Civic“.
Išskirtinį „Ford Puma“ pilotuojančiam Robertui Sidabrui į serviso zoną teko grįžti taip pat anksčiau dėl sankabos gedimo.
RWD klasės važiavimuose Linas Steponaitis su BMW 320 tik keliomis sekundės dalimis atsiplėšė nuo Andriaus Linauskio, vairuojančio BMW 325. Trečiasis finišą pasiekė Robertas Aukščiūnas su tos pačios serijos BMW.
Labiausiai nepasisekė naujokui Stasiui Tarailei. Sugedus jo BMW 318 iš lenktynių jam teko pasitraukti.
A3000 ir Open klasėse Eidmantas Nekrošius nieko nenustebino ir pirmas su naujuoju BMW M3 kirto finišo liniją. Antrąja vieta po pirmųjų lenktynių džiaugėsi Marius Miškūnas („Honda Integra“), o trečiąja - Tomas Orentas („Toyota Cellica“)
Būtent po pirmųjų lenktynių Mini Žiedo serijoje ir prasideda pats įdomumas. Pasikeitus startinėms pozicijomis bei pailgėjus disatncijai iki 8 ratų, greičiausiai įveikusieji trasą atsistojo į starto pozicijų galą. Gaila, kad stipriausiųjų bolidų klasių A3000 ir Open važiavimuose didelę klaidą jau pirmąjame rate padarė lenktynių lyderis E. Nekrošius, tačiau nestipriai apgadintas BMW M3 galės startuoti 1000 km lenktynėse.
Susumavus abiejų lenktynių rezultatus A2000 klasėje sveikinimus priiminėjo A.Beleckis. Antroji vieta atiteko A.Šiauriui, o trečiasis laiptelis – I. Brusokui.
A3000 klasėje trečiasis buvo Mark Los su BMW 320D, laipteliu aukščiau lipo „Egliana-Supergreitis“ komandos narys Audrius Makarskas su BMW 120D, o didžiausią taurę į namus parsivežė Linas Baltrušaitis, vairavęs BMW E30.
B2000 klasėje nuo trečiosios vietos iki aukščiausios lenktyninkai išsidėstė taip: G. Drukteinis, Šarūnas Dailidė, vairavęs „Honda CRX“ ir tas pats A. Makarskas, šįkart tramdęs „Renault Clio“.
RWD (galiniais ratais varomųjų automobilių) klasėje triumfavo Robertas Aukščiūnas, vairavęs BMW 320. Antroji vieta atiteko Andriui Linauskiui su BMW 325, o trečioji – Linui Steponaičiui su BMW320.
Galingiausių bolidų- Open klasėje trečioji vieta teko E. Nekrošiui, antroji – Edvinui Kajokui („Honda Civic“), o pirmoji – M. Miškūnui.
Komandinę įskaitą laimėjo „Supergreičio“ ekipa, antroji vieta atiteko „Masneka Motorsport“, o trečioji - „Automanų“ komandoms.