Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Tesla Model S“ yra vienintelis pasaulyje elektromobilis, kuris be didelio vargo galėtų pasiekti 210 km/val. maksimalų greitį ir su pilnai įkrautomis baterijomis be didelio vargo galėtų nuvažiuoti 300 ar 400 kilometrų. Ar bent vienas šiuo metu prekyboje esantis elektromobilis gali pasigirti tokiomis pačiomis charakteristikomis?
Kadangi automobilis yra pakankamai galingas, kodėl jo nenuvežus ant DYNO stendo ir nepasižiūrėjus kokį sukimo momentą išvysto vienas prabangiausių pasaulio elektromobilių.
Rezultatai turėtų nustebinti net ir didžiausius elektromobilių skeptikus. Po keletos nelabai sėkmingų bandymų „DYNO“ stendas parodė, kad „Tesla Model S“ pasižymi net 1170 Nm sukimo momentu į galinius ratus. 1170!
„Tesla Model S“ yra vienintelis pasaulyje elektromobilis, kuris be didelio vargo galėtų pasiekti 210 km/val. maksimalų greitį ir su pilnai įkrautomis baterijomis be didelio vargo galėtų nuvažiuoti 300 ar 400 kilometrų. Ar bent vienas šiuo metu prekyboje esantis elektromobilis gali pasigirti tokiomis pačiomis charakteristikomis?
Kadangi automobilis yra pakankamai galingas, kodėl jo nenuvežus ant DYNO stendo ir nepasižiūrėjus kokį sukimo momentą išvysto vienas prabangiausių pasaulio elektromobilių.
Rezultatai turėtų nustebinti net ir didžiausius elektromobilių skeptikus. Po keletos nelabai sėkmingų bandymų „DYNO“ stendas parodė, kad „Tesla Model S“ pasižymi net 1170 Nm sukimo momentu į galinius ratus. 1170!