Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
JAV kelių saugumo instituto atliekami automobilių saugumo bandymai tapo tikru prakeiksmu, beveik visiems automobilių gamintojas. Po to, kai 2012 metais buvo pakeista automobilių saugumo bandymų tvarka, didžioji dalis naujų automobilių saugumo bandymuose pasirodydavo vidutiniškai.
Kas pasikeitė? Atliekant priekinį smūgio testą, automobilis į betono bloką atsitrenkia ne su visa priekine dalimi. Smūgį pajaučia tik 25 procentai priekinės dalies. Toks smūgis parodo visas silpnąsias automobilių vietas. Todėl nenuostabu, jog naujausiuose automobilių bandymuose net trys iš keturių vienatūrių pasirodė labai prastai.
Prasčiausiai pasirodė „Chrysler Town & Country“, „Dodge Caravan“ ir „Nissan Quest“. Visi trys vienatūriai gavo prasčiausią balą. Pasak JAV kelių saugumo instituto atstovo, šie automobiliai primena didžiulį kortų namelį. Ištrauksi vieną kortą ir visas namelis sugrius.
Tuo tarpu geriausiai šiame teste pasirodė „Toyota Sienna“.
JAV kelių saugumo instituto atliekami automobilių saugumo bandymai tapo tikru prakeiksmu, beveik visiems automobilių gamintojas. Po to, kai 2012 metais buvo pakeista automobilių saugumo bandymų tvarka, didžioji dalis naujų automobilių saugumo bandymuose pasirodydavo vidutiniškai.
Kas pasikeitė? Atliekant priekinį smūgio testą, automobilis į betono bloką atsitrenkia ne su visa priekine dalimi. Smūgį pajaučia tik 25 procentai priekinės dalies. Toks smūgis parodo visas silpnąsias automobilių vietas. Todėl nenuostabu, jog naujausiuose automobilių bandymuose net trys iš keturių vienatūrių pasirodė labai prastai.
Prasčiausiai pasirodė „Chrysler Town & Country“, „Dodge Caravan“ ir „Nissan Quest“. Visi trys vienatūriai gavo prasčiausią balą. Pasak JAV kelių saugumo instituto atstovo, šie automobiliai primena didžiulį kortų namelį. Ištrauksi vieną kortą ir visas namelis sugrius.
Tuo tarpu geriausiai šiame teste pasirodė „Toyota Sienna“.