Šiemet į Biržus suplūdo virš 100 išskirtinių transporto priemonių iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Suomijos, Rusijos, Baltarusijos ir Lenkijos. Kaip ir pernai, renginyje dominavo amerikietiška technika, pagaminta 1920-1973 metais. Akį džiugino ir gausus būrys tarpukaryje pagamintų automobilių, iš kurių savo solidumu išsiskirs Vokietijoje, Italijoje, Anglijoje, Prancūzijoje, Čekijoje pagaminti istoriniai eksponatai.
Tikslioji renginio statistika atrodo štai taip :
- Šiemet automobilių suvažiavime dalyvavo 119 transporto priemonių : 112 automobilių, 3 motociklai ir 4 sunkvežimiai.
- Tarpkaryje (iki 1946 metų) pagamintų transporto priemonių skaičius siekė 20 vienetų.
Renginio organizatorių prizus laimėjo :
- Seniausio automobilio kategorijoje - NASH 681-7 Touring, pagamintas 1922 m. Savininkas – Gintautas Miškinis
- Geriausio senovinio automobilio kategorijoje (iki 1946) - Opel Admiral, pagamintas 1939 m. Savininkas – Jonas Ruseckas
- Geriausio klasikinio automobilio kategorijoje (nuo 1946) - Buick Super 8 Model 51, pagamintas 1947 m. Savininkas – Janno Hannus
- Gražiausio automobilio kategorijoje - Mercedes Benz, pagamintas 1935 m. Savininkas – Stanislovas Bartkevičius
- Geriausios restauracijos kategorijoje - Buick 40, pagamintas 1930 m. Savininkas – Aldis Auninš
- Geriausio sovietinio automobilio kategorijoje - GAZ M 20 Pobeda, pagamintas 1950 m. Savininkas – Guntis Tigeris
- Mažiausių ratų kategorijoje - SMZ (automobilis neįgaliesiems), pagamintas 1964 m. Savininkas – Virginijus Duderis. Šį apdovanojimą įsteigė Energetikos ir technikos muziejus.
- Didžiojo prizo apdovanojimą laimėjo Buick 40, pagamintas 1930 m. Savininkas – Aldis Auninš