• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ne kartą klausėme kokia yra pati mėgstamiausia „Subaru Impreza“ modelio kartą. Didžioji dalis vieningai pasirinko „GC“ modelį, pirmąją „Impreza“ modelio kartą, kuri nepaisant savo amžiaus iki šiol išlieka populiari entuziastų tarpe.
Tą patį pasakytų iš šio automobilio savininkas Ronaldas, kuris šios „Impreza“ vairo nepaleidžia jau kuris laikas. Labiausiai šį jaunuolį žavi automobilio galimybės, ypač esant prastoms oro sąlygoms. Lietus ar sniegas - automobilis keliu rieda lyg būtų įsikibęs su aštriais dantimis. Tą patį turbūt pasakytų daugelis „Subaru“ automobilių savininkai.

Ne kartą klausėme kokia yra pati mėgstamiausia „Subaru Impreza“ modelio kartą. Didžioji dalis vieningai pasirinko „GC“ modelį, pirmąją „Impreza“ modelio kartą, kuri nepaisant savo amžiaus iki šiol išlieka populiari entuziastų tarpe.
Tą patį pasakytų iš šio automobilio savininkas Ronaldas, kuris šios „Impreza“ vairo nepaleidžia jau kuris laikas. Labiausiai šį jaunuolį žavi automobilio galimybės, ypač esant prastoms oro sąlygoms. Lietus ar sniegas - automobilis keliu rieda lyg būtų įsikibęs su aštriais dantimis. Tą patį turbūt pasakytų daugelis „Subaru“ automobilių savininkai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

RUF_4328


Kalbant būtent apie šį egzempliorių, prieš jūsų akis yra „Subaru Impreza STI Type-RA V-Limited“. Šios markės fanai perskaitę šį pavadinimą dabar greičiausiai ieško seilinuko ir su rankomis taškosi balose. Atvirai sakant- mes darome tą patį.
Ronaldas apie būtent šį egzempliorių svajojo kelis metus. Kaip ir kiekvienas entuziastas, taip ir šis jaunuolis turėjo svajonė įsigyti ne paprastą, bet „Type-RA“ versiją, kuri senajame žemyne yra labai reta. Juk ši speciali modifikacija buvo skirta tik Japonijos rinkai. Kelyje dažniau išvysite Seimo pirmininkės sūnaus eskortą negu „Type-RA V-Limited“.

REKLAMA

RUF_4368


„Subaru“ pagamino tik 555 šios versijos vienetus. Tuo tarpu Ronaldo rankose yra 292 skaičiumi pažymėtas modelis.
Automobilio ratus suka dviejų litrų darbinio tūrio, 300 arklio galių išvystantis motoras. Jeigu tai būtų ką tik iš gamyklos išriedėjęs modelis, daugelis jį badytų pirštais ir šaipytųsi, kad prekybos centro vežimėlis turi daugiau, tačiau automobilio, kuris buvo gaminamas nuo 1992 iki 2000 metų, variklio galia yra įspūdinga.

REKLAMA
REKLAMA

RUF_4483


O dabar pereikime prie kuklių modifikacijų. Pradėkime nuo pačios akivaizdžiausios modifikacijos - ratų. Šiuo metu automobilis yra apautas 225/40 dydžio padangomis į kurias yra įsprausti „Rota Grid Drift“ ratlankiai. Ratlankių išmatavimai yra pakankamai masyvūs - 18 x 9,5.
Toliau seka „Helical“ riboto praslydimo diferencialas, nauji stabdžių suportai, didesnius krūvius sugebanti atlaikyti sankaba, „HKS“ turbotimer'is. Taip buvo patobulinta aušinimo sistema : japonas gavo naują tarpinį suslėgto oro aušintuvą, „BOYZ Coilovers Japan“ reguliuojamo aukščio amortizatorius.

RUF_4541


Už informaciją dėkojame mūsų skaitytojui Edgarui.
Nuotraukų autorius Ruwe Sarre

RUF_4528


Turite automanišką automobilį? Parodykite jį mums ir kitiems automanams!

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų