Kalbant būtent apie šį egzempliorių, prieš jūsų akis yra „Subaru Impreza STI Type-RA V-Limited“. Šios markės fanai perskaitę šį pavadinimą dabar greičiausiai ieško seilinuko ir su rankomis taškosi balose. Atvirai sakant- mes darome tą patį.
Ronaldas apie būtent šį egzempliorių svajojo kelis metus. Kaip ir kiekvienas entuziastas, taip ir šis jaunuolis turėjo svajonė įsigyti ne paprastą, bet „Type-RA“ versiją, kuri senajame žemyne yra labai reta. Juk ši speciali modifikacija buvo skirta tik Japonijos rinkai. Kelyje dažniau išvysite Seimo pirmininkės sūnaus eskortą negu „Type-RA V-Limited“.
„Subaru“ pagamino tik 555 šios versijos vienetus. Tuo tarpu Ronaldo rankose yra 292 skaičiumi pažymėtas modelis.
Automobilio ratus suka dviejų litrų darbinio tūrio, 300 arklio galių išvystantis motoras. Jeigu tai būtų ką tik iš gamyklos išriedėjęs modelis, daugelis jį badytų pirštais ir šaipytųsi, kad prekybos centro vežimėlis turi daugiau, tačiau automobilio, kuris buvo gaminamas nuo 1992 iki 2000 metų, variklio galia yra įspūdinga.
O dabar pereikime prie kuklių modifikacijų. Pradėkime nuo pačios akivaizdžiausios modifikacijos - ratų. Šiuo metu automobilis yra apautas 225/40 dydžio padangomis į kurias yra įsprausti „Rota Grid Drift“ ratlankiai. Ratlankių išmatavimai yra pakankamai masyvūs - 18 x 9,5.
Toliau seka „Helical“ riboto praslydimo diferencialas, nauji stabdžių suportai, didesnius krūvius sugebanti atlaikyti sankaba, „HKS“ turbotimer'is. Taip buvo patobulinta aušinimo sistema : japonas gavo naują tarpinį suslėgto oro aušintuvą, „BOYZ Coilovers Japan“ reguliuojamo aukščio amortizatorius.
Už informaciją dėkojame mūsų skaitytojui Edgarui.
Nuotraukų autorius Ruwe Sarre
Turite automanišką automobilį? Parodykite jį mums ir kitiems automanams!