• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kai kuriems vairuotojams kelionės į didžiulius prekybos centrus gali būti tikras išbandymas. Perpildytos prekybos centrų stovėjimo aikštelės labai dažnai tampa ta vieta, kurioje įvyksta smulkios avarijos, dėl kurių kyla tikra sumaištis. 
Tuo tarpu Jungtinės Karalystės gyventoja Julie Sutcliffe susidūrė su kita problema. Moteris gavo baudą už tai, kad 12 minučių ieškojo laisvos stovėjimo vietos. Vis tai skamba kaip tik didžiulis nesusipratimas, ar ne? Iš dalies.
Julie Sutcliffe pasakodama savo istoriją „The Mirror“ leidiniui, iš pradžių atskleidė šio nemalonaus įvykio priešistorę. Šią vasarą ji su šeima išvyko atostogauti į Kornvalį. Be kita ko, ji aplankė pajūrio miestą Niukvėjų (Newquay), kuris rugpjūtį buvo tiesiog perpildytas turistų.
Šeima desperatiškai ieškojo laisvos stovėjimo vietos šalia lankytinų objektų. Vėliau šeima patraukė link uždarų stovėjimo aikštelių, tačiau net ir ten sėkmė nusišypsojo tik apsilankius keturiose ar penkiose automobilių stovėjimo aikštelėse, o vienoje iš jų Julija praleido kiek daugiau nei 12 minučių, tikėdamasi surasti laisvą stovėjimo vietą. Tačiau taip neįvyko.
Nėra laiko blūdyti: moteris buvo nubausta už tai, kad 12 minučių ieškojo stovėjimo vietos
Vis dėlto, malonius atostogų prisiminimus sugadino bauda, kurią moteris gavo iš „Smart Parking“ stovėjimo aikštelės valdytojų už tai, kad naudojosi jų automobilių stovėjimo aikštele, tačiau už naudojimąsi taip ir nesumokėjo.
Bendrovės atstovas spaudai teigė, kad aikštelė yra privati ir kad į ją įvažiavę žmonės sutinka su naudojimo sąlygomis. Be to, jame įdiegtos modernios technologijos, kurios užtikrina laisvos vietos radimą, todėl moteris galėjo iš anksto važiuoti ten, kur yra laisvų vietų. Kadangi moteris pasielgė priešingai, ji turės sumokėti 60 svarų sterlingų baudą už tai, jog 12 minučių važinėjo po stovėjimo aikštelę.
Britė sako, kad ji mieliau sumokės baudą, tačiau tai nereiškia, kad ji yra patenkinta „Smart Parking“ požiūriu: „Pasakiau jiems, kad nė karto nesustojau, net neišjungiau variklio. Tačiau mūsų skundas buvo atmestas. Pasakyti, kad esu pasibjaurėjusi, būtų per maža“, - komentuoja ji šiandieninę situaciją.

Kai kuriems vairuotojams kelionės į didžiulius prekybos centrus gali būti tikras išbandymas. Perpildytos prekybos centrų stovėjimo aikštelės labai dažnai tampa ta vieta, kurioje įvyksta smulkios avarijos, dėl kurių kyla tikra sumaištis. 
Tuo tarpu Jungtinės Karalystės gyventoja Julie Sutcliffe susidūrė su kita problema. Moteris gavo baudą už tai, kad 12 minučių ieškojo laisvos stovėjimo vietos. Vis tai skamba kaip tik didžiulis nesusipratimas, ar ne? Iš dalies.
Julie Sutcliffe pasakodama savo istoriją „The Mirror“ leidiniui, iš pradžių atskleidė šio nemalonaus įvykio priešistorę. Šią vasarą ji su šeima išvyko atostogauti į Kornvalį. Be kita ko, ji aplankė pajūrio miestą Niukvėjų (Newquay), kuris rugpjūtį buvo tiesiog perpildytas turistų.
Šeima desperatiškai ieškojo laisvos stovėjimo vietos šalia lankytinų objektų. Vėliau šeima patraukė link uždarų stovėjimo aikštelių, tačiau net ir ten sėkmė nusišypsojo tik apsilankius keturiose ar penkiose automobilių stovėjimo aikštelėse, o vienoje iš jų Julija praleido kiek daugiau nei 12 minučių, tikėdamasi surasti laisvą stovėjimo vietą. Tačiau taip neįvyko.
Nėra laiko blūdyti: moteris buvo nubausta už tai, kad 12 minučių ieškojo stovėjimo vietos
Vis dėlto, malonius atostogų prisiminimus sugadino bauda, kurią moteris gavo iš „Smart Parking“ stovėjimo aikštelės valdytojų už tai, kad naudojosi jų automobilių stovėjimo aikštele, tačiau už naudojimąsi taip ir nesumokėjo.
Bendrovės atstovas spaudai teigė, kad aikštelė yra privati ir kad į ją įvažiavę žmonės sutinka su naudojimo sąlygomis. Be to, jame įdiegtos modernios technologijos, kurios užtikrina laisvos vietos radimą, todėl moteris galėjo iš anksto važiuoti ten, kur yra laisvų vietų. Kadangi moteris pasielgė priešingai, ji turės sumokėti 60 svarų sterlingų baudą už tai, jog 12 minučių važinėjo po stovėjimo aikštelę.
Britė sako, kad ji mieliau sumokės baudą, tačiau tai nereiškia, kad ji yra patenkinta „Smart Parking“ požiūriu: „Pasakiau jiems, kad nė karto nesustojau, net neišjungiau variklio. Tačiau mūsų skundas buvo atmestas. Pasakyti, kad esu pasibjaurėjusi, būtų per maža“, - komentuoja ji šiandieninę situaciją.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų