• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Fantazijos nestokojantis dizaineris Davidas Obendorferis interneto platybėse klajojantiems benzingalviams pasiūlė įvertinti drąsią „Lancia Montecarlo“ automobilio modernią interpretaciją, kurios dėka klasikinis kupė pavirto į stilingą visureigį. 
Kaip ir daugelis automobilių gamintojų iš Italijos, „Lancia“ istorijoje netrūksta neeilinių, keistų, retkarčiais juoką keliančių eksperimentų. Ne išimtis buvo ir originalus „Lancia Montecarlo“, kuris iš pradžių buvo kuriamas vyresnysis „Fiat X1/9“ brolis. Vis dėlto, kai „Pininfarina“ baigė savo darbą, tuometiniams „Fiat“ vadovai nusprendė, jog jiems nebėra prasmės turėti du sportiškus modelius.
Nepriklausomo dizainerio iniciatyva atgimė „Lancia Beta Montecarlo“
Kadangi automobilio projektas buvo užbaigtas, išvaizdusis kupė buvo perleistas „Lancia“ kompanijai, kuri tuo metu akcentavo sportiškumą ir demonstravo norą dalyvauti Pasaulio ralio čempionate.
Dviviečio automobilio paklausa buvo daugiau nei patenkinama, tačiau nepakankamai gera, jog „Lancia“ derėtųsi dėl automobilio modernizavimo „Pininfarina“ dirbtuvėse. Vis dėlto, po to kai 1978 metais buvo nutraukta automobilio gamyba, „Lancia Montecarlo“ sužibėjo autosporto arenoje.
Nepriklausomo dizainerio iniciatyva atgimė „Lancia Beta Montecarlo“
Žiedinių lenktynių trasoje dominavo „Group 5“ bolido versija, o ralyje savo nagus demonstravo „Lancia 037“, kuri, bent jau estetiniu požiūriu, buvo gimininga „Montecarlo“.
„Lancia“ atsižvelgdama į modelio sėkmę lenktynių trasoje, 1980 m. suskubo pristatyti atnaujintą versiją, skirtą bendro naudojimo keliams, tikintis komercinės sėkmės, tačiau sportiškų automobilių mėgėjai „Lancia“ pasiūlymą ignoravo. Dėl to automobilio gamyba visam laikui buvo nutraukta vos po dviejų metų.
Nepriklausomo dizainerio iniciatyva atgimė „Lancia Beta Montecarlo“
Dizaineris siūlo atgaivinti įžymų vardą
Kruopščiai suprojektuotą naują „Lancia Beta Montecarlo“ sukūręs Davidas Obendorferis neatskleidžia, kodėl įsivaizduojamam modeliui pasirinko būtent šį vardą.
Dviejų durų, dvivietis sportinis kupė su viduryje sumontuotu varikliu virto į keturių durų visureigiu, o tiksliau – krosoveriu, atitinkančiu dabartines tendencijas ir naujų automobilių pirkėjų poreikius.
Nepriklausomo dizainerio iniciatyva atgimė „Lancia Beta Montecarlo“
Jeigu originalus modelis pasižymėjo ganėtinai kampuotomis formomis, moderni interpretacija yra gerokai aptakesnė, švelnesnių kėbulo linijų, kurios buvo padailintos tam tikrais aksesuarais, dėl kurių modernus modelis gali priminti „Lancia Beta Montecarlo“.
Kaip teigia pats Davidas Obendorferis, jo kūrinys sukurtas remiantis „Stellantis“ moduline „EMP2“ platforma, ant kurios šiandien yra sukurta eilė skirtingų krosoverių.
Dizaineris numato, kad modelis bus varomas hibridine pavara. Vis dėlto, šioms dizainerio svajoms nebus lemta išsipildyti. „Lancia“ vadovas Luca Napolitano neseniai patvirtino, jog „Lancia“ nuo 2026 m. bus tik elektrinių automobilių gamintoja.

GALERIJA


Fantazijos nestokojantis dizaineris Davidas Obendorferis interneto platybėse klajojantiems benzingalviams pasiūlė įvertinti drąsią „Lancia Montecarlo“ automobilio modernią interpretaciją, kurios dėka klasikinis kupė pavirto į stilingą visureigį. 
Kaip ir daugelis automobilių gamintojų iš Italijos, „Lancia“ istorijoje netrūksta neeilinių, keistų, retkarčiais juoką keliančių eksperimentų. Ne išimtis buvo ir originalus „Lancia Montecarlo“, kuris iš pradžių buvo kuriamas vyresnysis „Fiat X1/9“ brolis. Vis dėlto, kai „Pininfarina“ baigė savo darbą, tuometiniams „Fiat“ vadovai nusprendė, jog jiems nebėra prasmės turėti du sportiškus modelius.
Nepriklausomo dizainerio iniciatyva atgimė „Lancia Beta Montecarlo“
Kadangi automobilio projektas buvo užbaigtas, išvaizdusis kupė buvo perleistas „Lancia“ kompanijai, kuri tuo metu akcentavo sportiškumą ir demonstravo norą dalyvauti Pasaulio ralio čempionate.
Dviviečio automobilio paklausa buvo daugiau nei patenkinama, tačiau nepakankamai gera, jog „Lancia“ derėtųsi dėl automobilio modernizavimo „Pininfarina“ dirbtuvėse. Vis dėlto, po to kai 1978 metais buvo nutraukta automobilio gamyba, „Lancia Montecarlo“ sužibėjo autosporto arenoje.
Nepriklausomo dizainerio iniciatyva atgimė „Lancia Beta Montecarlo“
Žiedinių lenktynių trasoje dominavo „Group 5“ bolido versija, o ralyje savo nagus demonstravo „Lancia 037“, kuri, bent jau estetiniu požiūriu, buvo gimininga „Montecarlo“.
„Lancia“ atsižvelgdama į modelio sėkmę lenktynių trasoje, 1980 m. suskubo pristatyti atnaujintą versiją, skirtą bendro naudojimo keliams, tikintis komercinės sėkmės, tačiau sportiškų automobilių mėgėjai „Lancia“ pasiūlymą ignoravo. Dėl to automobilio gamyba visam laikui buvo nutraukta vos po dviejų metų.
Nepriklausomo dizainerio iniciatyva atgimė „Lancia Beta Montecarlo“
Dizaineris siūlo atgaivinti įžymų vardą
Kruopščiai suprojektuotą naują „Lancia Beta Montecarlo“ sukūręs Davidas Obendorferis neatskleidžia, kodėl įsivaizduojamam modeliui pasirinko būtent šį vardą.
Dviejų durų, dvivietis sportinis kupė su viduryje sumontuotu varikliu virto į keturių durų visureigiu, o tiksliau – krosoveriu, atitinkančiu dabartines tendencijas ir naujų automobilių pirkėjų poreikius.
Nepriklausomo dizainerio iniciatyva atgimė „Lancia Beta Montecarlo“
Jeigu originalus modelis pasižymėjo ganėtinai kampuotomis formomis, moderni interpretacija yra gerokai aptakesnė, švelnesnių kėbulo linijų, kurios buvo padailintos tam tikrais aksesuarais, dėl kurių modernus modelis gali priminti „Lancia Beta Montecarlo“.
Kaip teigia pats Davidas Obendorferis, jo kūrinys sukurtas remiantis „Stellantis“ moduline „EMP2“ platforma, ant kurios šiandien yra sukurta eilė skirtingų krosoverių.
Dizaineris numato, kad modelis bus varomas hibridine pavara. Vis dėlto, šioms dizainerio svajoms nebus lemta išsipildyti. „Lancia“ vadovas Luca Napolitano neseniai patvirtino, jog „Lancia“ nuo 2026 m. bus tik elektrinių automobilių gamintoja.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų