• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas rimtas projektas yra kaip koks nors augintinis ar net vaikas. Jam nuolatos reikia priežiūros, dėmesio ir tikslingo auklėjimo. Tačiau ne visi yra auksarankiai, tad norint atlikti kai kuriuos darbus, į pagalbą reikia pasikviesti draugus, kurie yra savo amato specialistai. 
Šio projekto autorius Tomas savo pasakojimą pradeda truputėlį kitaip. „Į talką kviečiausi visus savo geriausius draugus, nes norėjau kuo greičiau pabaigti šį projektą, nes jeigu mašinos griaučiai garaže būtų prastovėję dar bent vienerius metus, mano žmona mane būtų greičiausiai išspyrus iš miegamojo.“
Vis dėlto, vaikinas savo draugus į pagalbą kvietė ir dėl dar vienos priežasties - riboto biudžeto. Tomas šiam projektui galėjo skirti ne daugiau kaip 4800 dolerių. Tikrai ne daugiau.

Kiekvienas rimtas projektas yra kaip koks nors augintinis ar net vaikas. Jam nuolatos reikia priežiūros, dėmesio ir tikslingo auklėjimo. Tačiau ne visi yra auksarankiai, tad norint atlikti kai kuriuos darbus, į pagalbą reikia pasikviesti draugus, kurie yra savo amato specialistai. 
Šio projekto autorius Tomas savo pasakojimą pradeda truputėlį kitaip. „Į talką kviečiausi visus savo geriausius draugus, nes norėjau kuo greičiau pabaigti šį projektą, nes jeigu mašinos griaučiai garaže būtų prastovėję dar bent vienerius metus, mano žmona mane būtų greičiausiai išspyrus iš miegamojo.“
Vis dėlto, vaikinas savo draugus į pagalbą kvietė ir dėl dar vienos priežasties - riboto biudžeto. Tomas šiam projektui galėjo skirti ne daugiau kaip 4800 dolerių. Tikrai ne daugiau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1932-ford-327-engine


 
Tomas šį senolį įsigijo ne prieš du ar tris metus, bet net prieš keturiasdešimt metų! Taip, mašinos skeletas garaže stovėjo lygiai keturiasdešimt metų, tačiau kai reikalai pradėjo judėti į priekį, Tomas net nepastebėjo kaip per septynis mėnesius 1932 metais pagamintas Ford'as pavirto akį traukiančiu hot rod'u.
Daugelį įvairiausių detalių pavyko pasigaminti pačiam, kitas pavyko iškeisti į kitus daiktus, o likusias smulkmenas pavyko gauti nemokamai iš metalo laužo. Jungtinėse Amerikos Valstijose jų yra tikrai daugiau ir jie žymiai didesni negu jums gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio.

REKLAMA

1932-ford-327-engine-Strombergs


Variklis buvo pasiskolintas iš 1963 metų Chevrolet Impala, kurį Tomas surado metalo lauže. Nors kėbulas buvo labai, labai prastoje būklėje, tačiau variklis buvo gyvas ir net gi labai gyvas. Atnaujinus visus komponentus bei padidinus motoro kompresiją iki 10:5:1, dabar 5.4 litro agregatas išvysto šiek tiek daugiau nei 400 arklio galių.
Sunkiausias darbas atliktas. Dabar tik lieka kėbulą uždėti ant važiuoklės bei sutvarkyti kitas smulkmenas. Nors prie projekto dirbę automanai jau matę šviesą tunelio gale, tačiau iškilo viena problema - pinigų trūkumas. Tomas norėdamas pabaigti projektą, turėjo dvi išeitis : ieškoti pagalbos arba atidėti projekto baigimo šventę neribotam laikui.

1932-ford-brake-wheel-detail


 
Tačiau netikėta siurprizą Tomui pateikė jo draugai, kurie geranoriškai, gimtadienio progą, surinko reikalingą sumą(1500 dolerių) ir leido vyrui pagaliau užbaigti savo svajonę.
Kaip matote patys, galutinis rezultatas atrodo nepriekaištingai. Tikrai nepriekaištingai.
Galerija :

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų